
2,5 Diesel, 132 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ty vole.... to su ale hajzli! Mal si sa s nimi sudit... Neverim ani vo sne, zeby sa motor dal dorubat do takeho stavu po 170tkm, to sa neda ani naschval. 170tkm je nic pre 6valcovy diesel. Musel mat, ako hovoris uz poriadne poriadne viac a namiesto oleja do neho museli liat nieco, co olej nepripomina ani zdaleka. A ako vyzeral interier po takom najazde?avatar píše:Ten muj starej motor byl 99 rik typ AKN. Kolik mel najeto nevim... na tachaci 170tis ale to urcite nebylo)) vacky totalne vydrene pres 1mm spadle nektere zdvihatka takze nefungovali nektere ventily caa 7 ventilu z 24kusu. turob se mi rozletelo po ujeti prvnich 1000km praskla mi hridel na turbu bylo vydet jak je hridel dost vometena vtech ulozenich (takze asi nekdo nenechaval vychladnout). Melo to longlife servis. a mel sem ktomu servisku ktere totalne neverim.
mylsim ze v cechach se totlane zanedbaval servis vymena oleje atd... proto ten motor odesel majeto podle stavu musel mit tak 500tis nejmene.
Zkousel sem to pres pravnika ani prd... musel bych jit k soudu . Mimochodme auto sem kupovla v original servisu AUDI LIBEREC!!!!! (takze ted us ani original servisum vubec neverim). (je fkat ze me nakukali co mohly) a jsem byl vte dobe motoru neznalej))))
ted bych se us nenechal))))
vaha u tohodle typu odchazi pravidelne vecinou staci vycistit nekdy provrtat))))
avatar
airbone píše:Ty vole.... to su ale hajzli! Mal si sa s nimi sudit... Neverim ani vo sne, zeby sa motor dal dorubat do takeho stavu po 170tkm, to sa neda ani naschval. 170tkm je nic pre 6valcovy diesel. Musel mat, ako hovoris uz poriadne poriadne viac a namiesto oleja do neho museli liat nieco, co olej nepripomina ani zdaleka. A ako vyzeral interier po takom najazde?avatar píše:Ten muj starej motor byl 99 rik typ AKN. Kolik mel najeto nevim... na tachaci 170tis ale to urcite nebylo)) vacky totalne vydrene pres 1mm spadle nektere zdvihatka takze nefungovali nektere ventily caa 7 ventilu z 24kusu. turob se mi rozletelo po ujeti prvnich 1000km praskla mi hridel na turbu bylo vydet jak je hridel dost vometena vtech ulozenich (takze asi nekdo nenechaval vychladnout). Melo to longlife servis. a mel sem ktomu servisku ktere totalne neverim.
mylsim ze v cechach se totlane zanedbaval servis vymena oleje atd... proto ten motor odesel majeto podle stavu musel mit tak 500tis nejmene.
Zkousel sem to pres pravnika ani prd... musel bych jit k soudu . Mimochodme auto sem kupovla v original servisu AUDI LIBEREC!!!!! (takze ted us ani original servisum vubec neverim). (je fkat ze me nakukali co mohly) a jsem byl vte dobe motoru neznalej))))
ted bych se us nenechal))))
vaha u tohodle typu odchazi pravidelne vecinou staci vycistit nekdy provrtat))))
avatar
no prave ze interier byl v pohode ...
Hehe, tam vždycky chodím pro radu co s tím může být, když se něco posere. A jen co se to dozvím tak šupajdím do servisu o půl kiláku dál (vyjde to o půlku levnějc:))). Ale je fakt, že jeden technik v tom audi mi při x-té návštěvě řekl, že tohle auto se hrozně sere. Koupit si to může jen ten, komu nedělá problém vytáhnout z kapsy padesát na opravu a ani nemrknout okem... U mě to teda zatím takhle je (až na to že brečím při každé opravě..)avatar píše:airbone píše:Ty vole.... to su ale hajzli! Mal si sa s nimi sudit... Neverim ani vo sne, zeby sa motor dal dorubat do takeho stavu po 170tkm, to sa neda ani naschval. 170tkm je nic pre 6valcovy diesel. Musel mat, ako hovoris uz poriadne poriadne viac a namiesto oleja do neho museli liat nieco, co olej nepripomina ani zdaleka. A ako vyzeral interier po takom najazde?avatar píše:Ten muj starej motor byl 99 rik typ AKN. Kolik mel najeto nevim... na tachaci 170tis ale to urcite nebylo)) vacky totalne vydrene pres 1mm spadle nektere zdvihatka takze nefungovali nektere ventily caa 7 ventilu z 24kusu. turob se mi rozletelo po ujeti prvnich 1000km praskla mi hridel na turbu bylo vydet jak je hridel dost vometena vtech ulozenich (takze asi nekdo nenechaval vychladnout). Melo to longlife servis. a mel sem ktomu servisku ktere totalne neverim.
mylsim ze v cechach se totlane zanedbaval servis vymena oleje atd... proto ten motor odesel majeto podle stavu musel mit tak 500tis nejmene.
Zkousel sem to pres pravnika ani prd... musel bych jit k soudu . Mimochodme auto sem kupovla v original servisu AUDI LIBEREC!!!!! (takze ted us ani original servisum vubec neverim). (je fkat ze me nakukali co mohly) a jsem byl vte dobe motoru neznalej))))
ted bych se us nenechal))))
vaha u tohodle typu odchazi pravidelne vecinou staci vycistit nekdy provrtat))))
avatar
no prave ze interier byl v pohode ...
A6 Avant Quattro 2,5TDi 132kW Tiptronic (2000)
mam dost podobný trable jako avatar...
koupil sem si levnou A4 2,5tdi 110kw AFB
krasny quattro, svezeni hezky, dokud se neposere klima, šup 17, pak to zas jezdí, hezky, krasne, dokud se neposere čerpadlo, hen 20 litrů. tak si zase jezdim a jezdim, destičky a pod ani neřešim, to beru jako samozřejmost
tak začínam řešit únik oleje, přetěsnění van a vík ventilů, nepomáhá, tak znovu, pořád nic, tak chvilku ještě jezdím, auto pomalu ztrácí výkon a ejhle, jede to na 5Válců - odešly vačky... tak za 18 motor, vymena stala víc než motor, tak ok, rok sem jezdil, pak mi spadl napínák řemene na altík, šup 17litrů, a ted ? ted auto stojí znova... upálilo se sedlo ventilu a ten spadl do pístu ... co mam dělat ? koupim asi znovu motor
2,5TDI RULEZZ !!! žádnej jinej motor vás o sobě tolik nenaučí
nightmare







OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
trosku mimo temy-no vidite,a ked tu ponukam repasovany tiptronic za 40.000Sk,kazdy tu place,ze vela,ked som daval cerpadlo za menej,kazdy placete,ze vela.go.vojta píše:no to je slušný... výměna motoru za 18???kdo ti to proboha dělal?? to je nářez. jen bych doplnil. tiptronik se dá spravit a stojí to okolo 50. repas měnic, nové lamely, čerpadlo, atd. a u 2.5tdiV6 utíká olej přes prsa pod řemenicou a teče to snad u všech..
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR