Stránka 2 z 2
Napsal: 21 zář 2013, 20:30
od Slavkov
slovacek.milos píše:stav se na batáku skluz je v petrově i ve strážnici pokecáme

Baťák už mám v plánu asi 3 víkendy, ale to počasí moc nepřeje

Letos jsem byl na Baťáku jenom jednou otestovat staré-nové 4T "prdítko" Hondu 2,3 na trase Strážnice - Skalica a zpět... jsem se cestou zpět nějak zaseknul na Výklopníku na klobáse... a nestihnul odkomorovat... ještě, že se ten gumák dá přenést

Napsal: 21 zář 2013, 20:36
od imakebiodiesel
kebs píše:blbost... do Common railových motorů je přísně zakázáno lejt tyhle barevný nafty na řepkový bázi. Poškodíš jak samotný vstřiky tak poleptáš těsnění vstřikovačů!!!! Hlavně je úplně jinde čistota země. nafty. Moderní vstřikovače mají otvory o průměru lidského vlasu!!!! Do PD si myslím že to je úplně v klidu

sice to neudělá krásnou mlhovinu ale poškodit nic nemůžeš.
neda mi nereagovat pozri obrazok kebs toto je CR vstrek z auta ktore ma 340000 stoho 160000 na bio a ver alebo nie presiel testom v tolerancii
../
Napsal: 21 zář 2013, 20:43
od slovacek.milos
Slavkov píše:slovacek.milos píše:stav se na batáku skluz je v petrově i ve strážnici pokecáme

Baťák už mám v plánu asi 3 víkendy, ale to počasí moc nepřeje

Letos jsem byl na Baťáku jenom jednou otestovat staré-nové 4T "prdítko" Hondu 2,3 na trase Strážnice - Skalica a zpět... jsem se cestou zpět nějak zaseknul na Výklopníku na klobáse... a nestihnul odkomorovat... ještě, že se ten gumák dá přenést

si vůl že nenapíšeš, já osobně si vytláčím čas na motorku a lod, hledám pořád pohodové kamoše asi za hodku mi jeden přistane před barákem spí v kajutě
Napsal: 21 zář 2013, 20:49
od slovacek.milos
imakebiodiesel píše:kebs píše:blbost... do Common railových motorů je přísně zakázáno lejt tyhle barevný nafty na řepkový bázi. Poškodíš jak samotný vstřiky tak poleptáš těsnění vstřikovačů!!!! Hlavně je úplně jinde čistota země. nafty. Moderní vstřikovače mají otvory o průměru lidského vlasu!!!! Do PD si myslím že to je úplně v klidu

sice to neudělá krásnou mlhovinu ale poškodit nic nemůžeš.
neda mi nereagovat pozri obrazok kebs toto je CR vstrek z auta ktore ma 340000 stoho 160000 na bio a ver alebo nie presiel testom v tolerancii
../[/quote
a co mám na tom verit
Napsal: 21 zář 2013, 21:55
od imakebiodiesel
slovacek.milos píše:imakebiodiesel píše:kebs píše:blbost... do Common railových motorů je přísně zakázáno lejt tyhle barevný nafty na řepkový bázi. Poškodíš jak samotný vstřiky tak poleptáš těsnění vstřikovačů!!!! Hlavně je úplně jinde čistota země. nafty. Moderní vstřikovače mají otvory o průměru lidského vlasu!!!! Do PD si myslím že to je úplně v klidu

sice to neudělá krásnou mlhovinu ale poškodit nic nemůžeš.
neda mi nereagovat pozri obrazok kebs toto je CR vstrek z auta ktore ma 340000 stoho 160000 na bio a ver alebo nie presiel testom v tolerancii
../[/quote
a co mám na tom verit
To bolo adresovane kebsovi
Napsal: 22 zář 2013, 06:48
od slovacek.milos
[quote="imakebiodiesel"][quote="kebs"]blbost...
kebs si ještě nastavuje budík aby nezaspal ráno do školy,
zatím se rozhlíží po okolí a je to samý debil
asi jsem nebyl lepší
Napsal: 22 zář 2013, 12:04
od radluk
Ty temata o zemedelske nafte jsou vzdy o nicem, najde se vzdy nejaky teoretik, ktery slysel nekde v hospode, ze ty Zetory v JZD maji jen radove cerpadlo a jim ta "zemedelska" nafta staci ale do auta uz by to neriskovali. To je porad dokola. Muze to clovek psat porad a porad a vzdy dojde borec s nejaky PD a tvrdi, ze zemedelskou naftu by si do auta nenalel.
Ale ze jeho auto zaspalo par let ve vyvoji a ten Claas co hlta sladovnicky jecmen, aby mu z toho mohli v pivovaru uvarit ten posrany mok ma davno nejaky ten rok Common Rail uz ho nezajima

Troufam si tvrdit, ze PD meli nektere motory na poli uz tak pred 10 lety. CR se dnes stava standardnem.
Taky je fakt, ze ty masiny s PD/CR na ty opovrhovane "druzstevni" nafty udajne nevalne kvality natoci jen za jedine leto vic motohodin v plne zatezi jak nejake lacine TDi za 5 let a nejde to poznat, ze by mely nejakou poruchovost ci snizenou zivotnost.
Vsechny ty teoretiky bych prosil at si spocitaji, za jak dlouho vyjezdi jejich hyper ultra hi-tech PD nebo obycejna rotacka 500-700 litru, protoze kdyz je sezona, tak za den dle vykonu klidne mlaticka (s PD/CR systemem) slupla i tech 600-700 litru za den, pri tech cca 35 ha. Cili za sezonu od konce cervna do konce listopadu - v kukurici je to nekolik tisic litru pofiderni zemedelske nafty... Jen za mesic to v prumeru delalo klidne 5000 litru na stroj jen to hvizdlo.
Tak nevim no, asi maji nejak moc kvalitni naftu zemedelci...
Navic zemedelske subjekty si dost kvalitu naftu vetsinou hlidaji, protoze ty masiny nestoji nejakych usranych 400 tisic jak ochcavka v zakladu s radiem. Pocitam, ze 400 tisic je tak zacinajici cena odpovidajici lehce odstrojenemu motoru do dnesnich nejsilnejsich stroju.
Napsal: 22 zář 2013, 13:17
od slovacek.milos
radku a co to je zemědělská nafta?
zemědělská nafta je že zvedneš telefon zavoláš třeba na čepro a oni ti dovezou naftu
pak to nějaký trouba nazve že zemědělská nafta,
zemědělská nafta je jak každá jiná s vráceným DPH a části spotřební daně což nemá s kvalito nic společného
a bordel v naftě, pokud nemají nádrže revize tak tu naftu tam nikdo nedá
nebo se p letu

Napsal: 22 zář 2013, 16:14
od radluk
slovacek.milos píše:radku a co to je zemědělská nafta?
zemědělská nafta je že zvedneš telefon zavoláš třeba na čepro a oni ti dovezou naftu
pak to nějaký trouba nazve že zemědělská nafta,
zemědělská nafta je jak každá jiná s vráceným DPH a části spotřební daně což nemá s kvalito nic společného
a bordel v naftě, pokud nemají nádrže revize tak tu naftu tam nikdo nedá
nebo se p letu

Je to stejne kvalitni nafta jak u cerpacek, vozi se normalne ze velkoskladu PHM, bezne jezdi takove ty mafie jako Popilka atd s cisternou. Jo, jako po strance dani mas pravdu, ale jinak v tom neni rozdil.
Napsal: 22 zář 2013, 18:32
od slovacek.milos
já jen radku že je potřeba to říct i z jiných úst že zemědělská nafta není
Napsal: 22 zář 2013, 20:01
od Tomas-Oaza
no voni vseci berou ze zemedelska nafta je ta ktera se prodava v kanystrech nekde bokem
