Stránka 2 z 3
Napsal: 08 srp 2013, 20:57
od Mira250f
Takže dneska změřeno čerpadlo (tandem) a to tlačí dobrej tlak při 3000-4000 ot/min tam je cca 10-11Barů ,což je podle ELSY v pořádku.
Ještě jsme minulej tejden zkoušeli vypnout softwarově DPFko a beze změny, pak sme zkoušeli přidat naftu chipem a taky beze změny, nebo teda táhne to víc,ale pořád pozdě...
Takže poslední co zbejvá je asi turbo ale nevím no,moc se mi to nezdá,ale nic jinýho už tam není...
Napsal: 09 srp 2013, 14:49
od OťasTDi
a potenciometr plynového pedálu v měřených hodnotách chodí současně se sešlapáváním?
Napsal: 09 srp 2013, 15:55
od Mira250f
Potenciometr taky OK...
O2RS 125kw BMN 2007
Napsal: 22 zář 2013, 16:18
od vlin
prosím o radu nebo pomoc. Mám O2RS 125kw BMN 2007 100000km
-turbo vyčištěné, překontrolované
-sání vyčištěné
-egr funkční
-vyměněné čerpadlo v nádrži, pal. filter
-vyměněné 4x PD včetně kabeláže
-ŘJ hlásí neznámá závada 000000 - SAE - Reserved by Document ISO 15031-6 P0000 - 006 - 2005
- chip tuning
-PDF OFF
Závada: motor bez výkonu v celém rozsahu otáček, pomalu reaguje na plyn.Občas škubne, rozjede se, ale pak zas nejede. Omezuje cca v 3500ot
Napsal: 22 zář 2013, 19:04
od exSDI
VLIN : Presne túto závadu som riešil na svojej A4 125kW BRD. Stále neznáma závada, auto kúpené už s vykuchaným DPF a upraveným softom. Pol roka všetko OK a potom to autu došiel dych. Po dlhom laborovaní sa nahral späť origo soft a okamžite sa prišlo na závadu - bolo vadné nejaké čidlo teploty, ktoré je na turbe.
Takže najskôr bude problém v softe a zle vypnutom DPF, preto tá neznáma závada
Napsal: 22 zář 2013, 19:20
od vlin
exSDI píše:VLIN : Presne túto závadu som riešil na svojej A4 125kW BRD. Stále neznáma závada, auto kúpené už s vykuchaným DPF a upraveným softom. Pol roka všetko OK a potom to autu došiel dych. Po dlhom laborovaní sa nahral späť origo soft a okamžite sa prišlo na závadu - bolo vadné nejaké čidlo teploty, ktoré je na turbe.
Takže najskôr bude problém v softe a zle vypnutom DPF, preto tá neznáma závada
Dekuji za radu, uz jsem vycerpal vsechno co me napadlo, budu se muset objednat u tech specialistu na tuning, co me ten soft nahrali.
Napsal: 22 zář 2013, 19:39
od geo
Mužou bejt zdeformovaný naklápěcí lopatky oni se časem teplotou přihnou a pak je to jako špunt brání to průtoku spalin.Někde to zde huml řešil stačilo zašroubovat o otáčku červíka na turbu.
Napsal: 22 zář 2013, 20:01
od vlin
geo píše:Mužou bejt zdeformovaný naklápěcí lopatky oni se časem teplotou přihnou a pak je to jako špunt brání to průtoku spalin.Někde to zde huml řešil stačilo zašroubovat o otáčku červíka na turbu.
turbo bylo na čištění a přezkoušení, to snad funguje, auto nejede už od spodu to ještě ani turbo neplní, na sešlápnutí plynu reaguje hrozně pomalu
Napsal: 22 zář 2013, 20:08
od geo
reagoval jsem na mira250f
Napsal: 22 zář 2013, 20:29
od Mira250f
geo píše:reagoval jsem na mira250f
Turbo sem měl cca před týdnem taky na překontrolování a seřízení ale nic nepomohlo, ale pořád si taky myslím že to bude dělat to turbo.
A nebo by to mohlo dělat špatně nastavený kolo na výfukový vačce že by špatně ovládalo vstřiky,ale myslím že kdyby to tak bylo tak se ŘJ ozve že je něco špatně...
Takže nadále nevím, ale zítra jedu na přehrání SW do Audi, kvůli volnoběhu a zanášení DPF, tak třeba vyřeším i tohle

Uviídíme zítra

Napsal: 23 zář 2013, 07:00
od TDIfun
exSDI píše:VLIN : Presne túto závadu som riešil na svojej A4 125kW BRD. Stále neznáma závada, auto kúpené už s vykuchaným DPF a upraveným softom. Pol roka všetko OK a potom to autu došiel dych. Po dlhom laborovaní sa nahral späť origo soft a okamžite sa prišlo na závadu - bolo vadné nejaké čidlo teploty, ktoré je na turbe.
Takže najskôr bude problém v softe a zle vypnutom DPF, preto tá neznáma závada
uz jsem nekolik aut takhle resil. Hold dpf off za 3000,- tak vymazali celou oblast zavad a cus. Auto dokonce treba nepise vubec nic, spadne do nouzaku a nic. I freelandera jsem takoveho resil.. Dela to levnej cracklej soft co to vsechno vymaze v sw. Jo dpf uz to nehlasi ale nehlasi to ani nic dalsiho.
Investovalo se temer 100 tis za korektni reseni, na bosch to funguje spickove. Siemens je problemovejsi.
Napsal: 23 zář 2013, 14:29
od vlin
já jsem pravě nevybíral to nejlevnější a vybral jsem, nevím jestli dobrě TDI-CHIP z Berouna, dělali i ten PDF. No uvidíme auto jim mám dovézt
Napsal: 23 zář 2013, 17:21
od Fulltank
mel jsem stejny problem jako pipisuje tdifun, po odstraneni filtru mi auto padalo do nouzaku, ale chybu nereklo zadnou
Napsal: 23 zář 2013, 20:25
od Mira250f
geo píše:Mužou bejt zdeformovaný naklápěcí lopatky oni se časem teplotou přihnou a pak je to jako špunt brání to průtoku spalin.Někde to zde huml řešil stačilo zašroubovat o otáčku červíka na turbu.
Tak dneska sem byl na tom SW a nepřehráli mi to že prej tam je aktuální, ale vzali si za to celkem 700kč, necelejch 500 za načtení závad který sem ani nechtěl a 110kč za napojení na nabíječku, je mi líto lidí který tam jezdí běžně a pořád tohle platí, nechtěl bych to platit pokaždý a hlavně vlastně za nic

, no ale nevadí dejme tomu že to teda softem není, a toho červa zkusím, dneska mi to vrtalo hlavou mohly by zlobit ty křivý lopatky ale uvidíme

Napsal: 24 zář 2013, 06:38
od exSDI
Mira : Presne takúto odpoveď som dostal u nás v Audi servise, keď som tam bol s mojím problémom, napichli na diagnostiku, vraj všetko OK, ale je tam nejaká neznáma chyba, ale je sporadická a oni nevedia čo s tým, ešte som dal teda vymeniť vstreky na kulanciu a auto zobral k BH Motorsport, kde po nahratí origo softu bez jedinej úpravy sa zistila okamžite závada. Po odstránení chyby - vadné čidlo teploty na turbe - a poriadnej úprave softu na DPF OFF + miernej úprave mapy auto chodí nádherne.