Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Vstreky neklepocú keď tomu pridáš a nechce to ísť?
Tak to logni keď to robí:
otáčky
veľkosť vstrekovacej dávky
požadovaný tlak v raile
skutočný tlak v raile
požadovanú váhu
skutočnú váhu
požiadavku na EGR
A daj sem log
Tak to logni keď to robí:
otáčky
veľkosť vstrekovacej dávky
požadovaný tlak v raile
skutočný tlak v raile
požadovanú váhu
skutočnú váhu
požiadavku na EGR
A daj sem log
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Neklepe vôbec len neťahá a keď viac pritlačím tak dymi.
Neviem ako sa loguje, ale niečo som už čítal na fóre.. Skúsime , mam to logovat od 0 rýchlosti a postupne rozbiehať 1..5 rýchlost.stupeň? Možno ani 5 nezaradim ak pôjde max 60km/h.
Neviem ako sa loguje, ale niečo som už čítal na fóre.. Skúsime , mam to logovat od 0 rýchlosti a postupne rozbiehať 1..5 rýchlost.stupeň? Možno ani 5 nezaradim ak pôjde max 60km/h.
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Tu nejde o hodnoty pre posúdenie turba. Proste nahraj jazdu s uvedenými údajmi pomocou VCDS do logu počas prejavu závady. Najlepšie akceleráciu na nejakom zaradenom stupni, na ktorom ti to pôjde a so stabilne zošliapnutým plynovým pedálom - ak pôjde, tak na podlahe. CAYC je už UDS. Nemá skupiny hodnôt, ale vyberieš si konkrétne údaje, ktoré chceš zaznamenať. No a potom ten log súbor vo formáte CSV nájdeš v adresári Logs kde máš nainštalovaný VCDS. Teda ak si nemenil jeho umiestnenie. Nahraj ho sem do fóra.
Ak máš odstavený EGR - skús rozpojiť nerezovú trubku od EGR. Najľahšie je to vpredu - od čela auta - je stiahnutá objímkou na imbus skrutku. Tú odkrúť, objímku zhoď a trubku rozpoj. Keď je odstavený, nesmie ti odtiaľ dymiť. Ak dymí, EGR prepúšťa. Môžeš sa ísť previesť s odpojenou trubkou. Ak auto nebude dusiť a bude akcelerovať, je na 101% vadné EGR.
Ak máš odstavený EGR - skús rozpojiť nerezovú trubku od EGR. Najľahšie je to vpredu - od čela auta - je stiahnutá objímkou na imbus skrutku. Tú odkrúť, objímku zhoď a trubku rozpoj. Keď je odstavený, nesmie ti odtiaľ dymiť. Ak dymí, EGR prepúšťa. Môžeš sa ísť previesť s odpojenou trubkou. Ak auto nebude dusiť a bude akcelerovať, je na 101% vadné EGR.
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Netreba to po rozpojeni nejako utesnit kvoli falosnemu vzduchu?
- Přílohy
-
- Problem EGR.jpg (2.55 MiB) Zobrazeno 1991 x
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Tuším tam ako tak pasuje minca 2€ - ak to chceš núdzovo vyslepiť, len potom tá objímka tam ide zle založiť. Ale na malú skúšku by som to neriešil a nechal rozpojené. Možno ti časom hodí núdzak kvôli tlaku z turba.
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Tak som tu trubku rozpojil. Nastartoval pekne, pocul som trocha dunenie.
Po cca 50 metroch mi hned zacalo blikat zhavenie a este aj vykricnik s tempomatom. Cize isiel iba na nudzovy rezim bez vykonu. Necitil som ziadne trhanie, ale nesiel som s tym dlho, motor sa nezahrial.
Po cca 50 metroch mi hned zacalo blikat zhavenie a este aj vykricnik s tempomatom. Cize isiel iba na nudzovy rezim bez vykonu. Necitil som ziadne trhanie, ale nesiel som s tym dlho, motor sa nezahrial.
- Přílohy
-
- Stav po.jpg (2.32 MiB) Zobrazeno 1977 x
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Veď ono to bude hádzať chyby, ale motor nebude duesný sračkami z prepúšťajúceho EGR a dá sa s tým tak núdzovo dôjsť. A vieš určiť na 100% príčinu prepúšťajúceho EGR. Išli ti z tej nerez trubky od EGR spaliny?
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Na volnobehu som nic nevidel, ale to nieviem ci nebol nahodou v stave ze sa porucha neprejavuje. Musim s tym viac pojazdit, ale najprv idem poobed vymenit prepadove trubky, stale ich vyraza vonku.
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Netreba to pri vymene prepadovych trubiek nejako odvzdusnovat???
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Prepady vymenené, pliesok v potrubi od Egr a auto ťahá ako raketa. Ale ale ale. Regeneráciu mi nechcel dokončiť, behal som cca 100km a nič. Potom som zašiel ku kamošovi a spustil nútenú regeneráciu. Bežala dlho asi 20 až 30min, ale pre nízku teplotu iba cca 380st.sa vôbec neprepaloval dpf. Už svietila aj kontrolka dpf. Kamoš hovorí ze asi kvôli tomu nefunkčnému egr to takto zle funguje a treba tam vymeniť egr aj sw úpravu vrátiť späť, plus ešte aj dpf repasovať. Tak to ukončil a šiel som domov. Zasa regeneroval a neviem akým zázrakom po 10 km otáčky klesli a aj kontrolka dpf zhasla.
Naposledy upravil(a) lsoft dne 08 srp 2024, 17:24, celkem upraveno 2 x.
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
"DPFCC" alebo iný overený prípravok.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Mňa skôr zaujíma prečo to úspešne zrenerovalo pri posledných 10 km a predtým ani pri vynutej cez diagnostiku.
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Že by iná záťaž (a súvisiace) pri jazde, než pri nútenej? Sám píšeš že pri nútenej bola (otázka prečo) nízka teplota.
DPFCC je práve k tomu, aby regenerácia prebehla aj pri o dosť nižších teplotách.
DPFCC je práve k tomu, aby regenerácia prebehla aj pri o dosť nižších teplotách.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Pred tou nutenou som tiez jazdil dlllho a regeneracia nie a nie skoncit.
Re: Chyba 000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny sig
Teda nútená pomohla, dobre. Nemám autá s DPF len čo sme mali v práci - aj sme počkali 20 minút, valil z toho žeravý vzduch a nakoniec to po pár neúspešných muselo do servisu na nútenú.
Nám sa nedalo väčšinou čakať než sa to vyblázni, z pracovných dôvodov.
Mať DPF - kŕmil by som to tým DPFCC.
Nám sa nedalo väčšinou čakať než sa to vyblázni, z pracovných dôvodov.
Mať DPF - kŕmil by som to tým DPFCC.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond