Octavia II 1.9 TDI 77kW - Vymenit/nemenit olej v prevodovke

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jj origo olej...
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

Ja som menil po 180tkm a bolo to uz videt na tom oleji. Zmenu v radeni som nepocitil.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jsem měnil olej na 2,7 tdi, poctivých 120 tiskm, 1.maj.,jeto dálky,4 roky stáří . Dokud auto nezastavilo, tak tam nešla 1.čka. V zimě dokud se neohřála převodovka,tak šla hůř i na místě. Po výměně za origo olej podle VIN (3000Kč) tam skočí snad i ve 20 km/h
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je divné, že to mělo tak málo najeto a už to nešlo. Jestli převodovku nenaplnili v továrně špatným olejem.. :)
Vývoj postupuje , takže nový olej je lepší tzn. řidší..Spíš mám za to, když už nastane mechanická změna na synchronech , nic to nezachrání.. Takže 200000km kvedlovat po městě, až to začne krkat a potom dát drahý spešl olej v autorizáku, že to půjde zase po másle je asi sen..
nepropadat panice...
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Vyměnit.R.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tam mas aj interval:-)podla mna by sa menit mal jednak viaze vlchkost a druha vec prevodovka sa opotrebuvava a filter tam neni cize ti tam stale koluju drobne piliny ktore podla mna nerbia moc dobre :-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 06 črc 2012, 05:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka-spel »

Tak mám auto dnes v servisu a chtěl jsem vyměnit olej (origo G 070726A2 70W75W) a mechanik mě volal, že ho vyteklo jen půllitru srajdy a pokud to neprotlačí tlakem, tak bude muset převodovka ven a vykuchat bláto. Že to rozhodně nevypadá na nájezd 100 tis. :x

EDIT: tak se musela otevřít a pročistit. Bordel neskutečný. Pak doživotní náplň. :x A km sedí - prověřeno stk atd.
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“