Stránka 2 z 3

Napsal: 09 říj 2013, 17:54
od Pidiluke
mauditt píše:
Pidiluke píše:
rami píše:co bylo s ojnici zes ji menil ?
byla protočená na klice, šálek téměř nebyl
Nemáš foto pôvodných dielov?
mám ;)

Napsal: 10 říj 2013, 08:18
od mauditt
A pridáš ich sem ?

Napsal: 10 říj 2013, 12:57
od Pidiluke
mauditt píše:A pridáš ich sem ?
nevím jak, ale můžu ti to hodit do mailu a ty je zde můžeš uveřejnit ;)

Napsal: 11 říj 2013, 16:55
od mauditt
Pidiluke píše:
mauditt píše:A pridáš ich sem ?
nevím jak, ale můžu ti to hodit do mailu a ty je zde můžeš uveřejnit ;)
Pošli mi ich na mnauditt@gmail.com a dám ich tu.

Napsal: 10 lis 2013, 09:11
od mauditt
Pidiluke píše:
mauditt píše:A pridáš ich sem ?
nevím jak, ale můžu ti to hodit do mailu a ty je zde můžeš uveřejnit ;)
So súhlasom Pidiluke prikladám jeho fotky....

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 10 lis 2013, 09:20
od mauditt
zvyšné dva fotky sa mi zatiaľ nedajú pridať...."Velikost souboru překročila limit."

Napsal: 10 lis 2013, 09:54
od jericho-3
Tohle nemá se šrouby nebo momentem nic společného, je to nedostatek mazání..

Napsal: 10 lis 2013, 11:44
od Lewik777
Presne tak je to vidiet na obrazku trenie material nevydrzal a je zbruseny ako keby ho smirglovali.
Ale otazka je preco to tam slabo premazava je nieco upchate alebo je nekvalitny olej ktory pouzivali alebo je nedodrzany interval vymeny oleja?
Ked sme to preberali v robote hned kolegovci to bude nedostatocnym mazanim dielov a presne to aj ta fotka ukazuje trenie a znicenie materialu.
Bolo by dobre keby sem napisali tych co im strelila ojnica aky olej pouzivali a ake boli intervali vymeny?

Napsal: 10 lis 2013, 13:29
od jericho-3
Může to být naftou v oleji, mnoho majitelů PD si chrochtá, jak jim motor nežere od výměny do výměny olej, /někdy jim dokonce přibývá/, což samozřejmě ani není normální při takové řídké sračce , kterou se motor plní a turbu, které již z popisu své práce krmí motor olejovou mlhou..A z druhé strany nevěřit ničemu, hlavně tomu, že ŘJ přežvýkává informaci o tlaku oleje, takže třeba běžné problikávání oleje na volnoběh řidič nezaznamená..Všimněte si, jak je u moderních motorů nejdůležitější kontrolka motoru - mazání upozaděná..Kolikrát ji tam ani člověk nenajde..Takže na snímač napojit napřímo barometr a osobně sledovat výkyvy mazání motoru. Je třeba si uvědomit, že řidič ovládá a kontroluje svůj vůz asi jako přes špecku při sexu... :)
A pak to takhle dopadá a jsou otázky PROČ? vždyť olejová pumpa přeci vydrží věčně, ložiska jakbysmet, najíždí se stovky tisíc km na jeden spodek atd...

Napsal: 10 lis 2013, 14:08
od Lewik777
Pridavam sem odkaz a velmi zaujimavy ktory asi potvrdi to co sme tu popisali http://forum.skodahome.cz/topic/66690-nafta-v-oleji/

Napsal: 10 lis 2013, 16:53
od Ghaur
Pidiluke a nemal motor pri tak velkej voli klepotavy zvuk ?

Napsal: 10 lis 2013, 16:55
od Ladas
klepavý? to muselo mlátit jako prase!

Napsal: 11 lis 2013, 06:57
od Pája 19
To je právě otázka. Nikdo s vyběhlou ojnicí se nezmiňoval o tom, že by motor před smrtí klepal. Já sem taky žádnej podezřelej zvuk nezaznamenal. Až ten poslední...

Napsal: 11 lis 2013, 08:30
od Mik
Ako si na to prišiel?
Pidiluke píše:
rami píše:co bylo s ojnici zes ji menil ?
byla protočená na klice, šálek téměř nebyl

Napsal: 11 lis 2013, 12:07
od Pidiluke
Tááákže. Motor měl natočeno poctivích 144.000 Km a servisní intervali byli prováděny jen v autorizovaném servisu škoda. Používal se olej Castrol long life a výměna oleje byla každých 30.000Km. Před tím něž jsem motor rozdělával tak bylo slyšitelně slyšt klepání motoru, ale zdálo se, že to jde jen od vrchu. Raději jsem auto zvedl a takovím tím sluchátkem co maj doktoři jak poslouchají dech a správnou funkci srdce jsem přikládal na vanu pod jednotlivé válce a na třetím válci jsem znatelně slyšel velký otěr. Na zbytku to tak nějak šustilo, ale na tom třetím to byl nehorázný randál. Myslím si, že byli intervali výmeny oleje příliš dlouhé. A taky si myslím, že nějaký zaměstnanec olej neměnil, ale jen přilil po rysku a možná jen vyměnil olejový filtr na ,,oko,, a zbytek oleje si asi zanechal pro svou vlastní potřebu. Slyšel jsem, že se to občas děje. Jinak to nevidím, ani kontrolka mazání neproblikávala podle majitele. A nafta v oleji taky nebyla...