Stránka 2 z 2

Napsal: 16 říj 2014, 12:17
od karluci2
A jaký máte názor na zimmemann?mám je na octavii I v předu i v zádu včetně destiček a někdy mají brzdy takový nástup brzdnýho účinku,že jdu pomalu na sklo a někdy šlápnu na brzdu a dávají si načas naž se začne něco dít :) v předu 288 a vzádu klasika 232,že by špatná kombinace?

Napsal: 16 říj 2014, 12:49
od Torgan
Okrem toho ze praskaju niektore, myslim ze dierovane, som na kotuce nepocul nic zle. Platnicky nemam ziadnu skusenosť zo zimmerman

Napsal: 16 říj 2014, 17:50
od peter l
No ja mam na G3 kotuce zimerman cca 3000km a uz trosku pri brzdeni vybruje.neviem otom ze by som prehrial,takze tak o zimmermanoch........na druhom G3 mam 280mm kotuce TRW a dosky ATE brzdi to pekne a to som im aj nakladl dost,a nepiska.

Napsal: 16 říj 2014, 18:26
od standa123
no predek mam 288mm, kotouce + desky mam originály.......mám na nich 50tis km ...kotouce mají ted 23,8mm a desky mají 7mm........a to jim dávám zabrat pořádně (noteeth) (noteeth) nepískají a z vadnutím taky nemam problém....takže priste zase originál.........takze z me asi tak no......:-)

Napsal: 16 říj 2014, 19:23
od Andre
Zkušenost je taková, že to nejlepší co se na auto může dát, je originál, a ten je jenom jeden.

Napsal: 16 říj 2014, 19:50
od Vici
to asi jo. nicméně někdy je cena za origo smrtelná

Napsal: 17 říj 2014, 07:32
od 7even2nd
zimmerman fine len sa krutia... minuly rok som ich dal zrovnat asi po 7Tkm a teraz ked maju cca o 10T km hadzu zas... ked pojdem menit asi dam tie dierovane...

Napsal: 20 říj 2014, 21:47
od tantor-bn
tak nedavno som otestoval kopec jeden a vysledok že mi začalo trošku horieť z brzd :x nebol to prave oheň ale dym.