Par minut robotka, vyberiem stierac odistim haciky na gumicke a vitiahnem ju, pomeram dlzku odrezem z novej gumicky nasuniem a haciky zaistim do zapadky, a pohodka ovela lacnejsie ako kupovat novi stierac...Rider píše:clovece to vypada zajimave, a to jen skratis a montujes misto originalu? jak se to tam montuje? dik
jaké stěrače?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Kolem a kolem, je to jedno, i když se vyplatí investovat do pořádně vyrobených stěračů, protože gumičky stejně vydrží jenom pár měsíců. Ročně měním gumičky tak 3x až 4x a kupuju obyčejné grafitové. Poslední dobou měním jenom před řidičem, protože to, že spolujezdec vidí prd mi je vlastně jedno. Řidič má ten větší a výhled je i do prava bez problémů.
Chtěl bych vidět ty vaše "dva nebo čtyři roky a stále v pohodě."
Po jednom roce nemůže být při bouřce vidět skrz sklo ani ve dne, natož v noci nebo při sněžení.
Chtěl bych vidět ty vaše "dva nebo čtyři roky a stále v pohodě."
Po jednom roce nemůže být při bouřce vidět skrz sklo ani ve dne, natož v noci nebo při sněžení.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33583
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Tak můžu říct, že Bosch rozhodně nepřežije auto. Ne, že by to byl šmejd, ale že ti je nejaký zmrd šlohne. Po těchto zkušenostech - ráno za děště (asi dva týdny po koupi) sednu do auta a pustim stěrače a skřípění ramínek po skle.
Takže já dávám každý 3 měsíce Filson (noname) a stírá to do 180km/h a dokonce je ráno najdu na autě.
Takže já dávám každý 3 měsíce Filson (noname) a stírá to do 180km/h a dokonce je ráno najdu na autě.
musiom se zastat tý značky ALCA, máme je na berlingu už od března a stírají krásně, mnohem líp než Valeo, který mám na oktáfce od února:-( ale jsou to aerotwiny, na oktě mám ramínka, už to dělá čmouhy.

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
beru je přímo ve škodovce, ale stojí relativně balík, jestli to chceš na O1, na O2 už nejdou, protože je maj jen do 55cmjirka.f píše:Ahoj a nevíte, kde se dají koupit gumičky od SWF? Nemůžu je sehnat.Huml píše:používáme Aera od Bosche, a když už jsou hyn gumky měním je za gumky od SWF, sice stojí mordu, ale zas rozhodně míň než nový stěrače
Díky Jirka
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
no ja mam GIII a po x inych no name .. valea ... neviem ake som dal aj bosch .. lepsie ako tie ostatne ale prezit to nie ...mam ich rok ...a uz to nie je nejake super ...chappy píše:Ja by som ti odporučil jedine stierače BOSCH.Su sice troška drahsie ale prežiju auto...Nepoznam cloveka co by nebol spokojny,no nikdy nehovor nikdy
GIV var asz 4mot upraveny
Re: jaké stěrače?
jste bych podotknul, ze nejen sterac(guma+raminko) stira ... mel jsem vyzkouseny na o1 a xantii nejaky bosche s dvema lamelama(neni to okem poznat) a tak jsem si je dal pak i na passata misto tech "aero", protoze stirani bylo nic moc. nakonec to byla chyba ramena, tedy toho dole od motoru k steraci. navic jen u ridice. cca 1000kc .. tak pozor i na tohle .. ty "aera" jsem tam vratil a ok ..Rider píše:zdar ropáci,
prave mi na G3 odesly sterace, a tak resim jake nove tam dat. co jste davali vy a jaky mate zkusenosti, díky. jo a jeste co si myslite o jednoramennejch steracich? diky
tomik.