Stránka 2 z 3

Napsal: 25 lis 2013, 09:37
od pekone
A to ako tie polske diely mozy sposobovat? Ja som este rozmyslal skusit zapojit rj z 96kw ci to nebude lepsie

Napsal: 25 lis 2013, 10:05
od subz3ro_tdi
pekone píše:Ja som este rozmyslal skusit zapojit rj z 96kw ci to nebude lepsie
A co takto rovno z nejakeho 3.0tdi, nad tym si nerozmyslal? :)

Napsal: 25 lis 2013, 14:32
od pekone
Nie nie taku nie :-D ale bolo by mozne do mojej ibizy zapojit tu rj napr. Z passatu alebo audi?

Napsal: 25 lis 2013, 22:19
od shima
jasne ze by to mozne bolo, ale len zapojit (noteeth)

Napsal: 25 lis 2013, 22:57
od acryll
zbytocne by si zapajal inu ecu, nepomoze ti nic, len tam dat poriadne turbo
alebo mas problem v regulacii - od podtlakov, cez regulacnu banku az po dorazovy cervik
ale toto co popisujes sa stava ked je repas turba zo smejdovych komponentov
ani nestracaj cas laborovanim s inou ecu, problem je inde ako v riadiacej elektronike ;)

Napsal: 26 lis 2013, 07:53
od pekone
Aha takze to koze byt N75 a ostagne podtlaky

Napsal: 26 lis 2013, 09:07
od acryll
ak to nerobilo pred vymenou turba, tak to by bola velmi blba nahoda... skor by som to videl na problem v turbe,ale cert nikdy nespi (noteeth)

Napsal: 26 lis 2013, 21:22
od pekone
Robilo to aj predtym aj teraz tak preto neviem kde moze byt problem niekde v podtlakoch alebo neviem uz som zufaly

Napsal: 26 lis 2013, 21:53
od gabo00000
pekone píše:Robilo to aj predtym aj teraz tak preto neviem kde moze byt problem niekde v podtlakoch alebo neviem uz som zufaly
napriklad zle zapojene hadicky...taketo auta ku mne jazdia coraz castejsie...pred nedavnom som tu mal G4 co mu to stale fukalo vela....a mal len vymene hadicky na N75 a popravil takto 2turba...niekto to nevie zdiagnostikovat...

Napsal: 27 lis 2013, 00:16
od Vici
nejsem-naivka píše:Polsko :? :roll:
proč myslíš že repas na hovno=polsko? je třeba nekoukat na novu, tam svedou vše na polsko.....

podle mě polák je obchodník a má přístavy..zobchoduje co se dá ke spokojenosti všech zůčastněných.
čech je kurva, koupí od poláka ty největší sračky za co nejméně, a prodá doma za co nejvíc, a zaplatí si reklamu na nově.... a blbci si to koupí

repas =něco co už umřelo, někdo se v tom rýpal, dokurvil to na n-tou a prodává jako skoro nové. pro mně je repas sprosté slovo

nicméně kdo máte peníze nazbyt, kupte si klidně něco 3x na hovno a pak jednou pořádně.. proč ne :D

Napsal: 27 lis 2013, 00:22
od TDI tech
Bol si v Polsku? Videl si ako tam robia "repas" na turba? Poviem ti to takto. V bytovke v kocikarni by si si sam spravil lepsi repas. Kto to videl tak mi da za pravdu. Z polska su dobre jedine krowky aj to uz niesu to co boli kedysi. Lebo su "Krowky" a su aj Krowky.

Napsal: 27 lis 2013, 00:27
od Vici
Jo to je možné... ale u nás je to v klidu to samé..

Napsal: 27 lis 2013, 09:00
od nejsem-naivka
Ono asi záleží odkud ta loď přijela, že :) nehážu všechny do jednoho pytle, ale podle mých špatných zkušeností si myslim, že turba opravená v Polsku jsou sráče. Nebo někdo má opačnou zkušenost?

Napsal: 27 lis 2013, 09:38
od pekone
Ale ja som to nemal robene v polsku :-D len tu niekdo napisal ze su v tom diely z polska co tiez nieje pravda :-D mna hlavne zaujima co moze sposobovat to ze ma to hadze do nudzaku akonpred vymenou ze co to vsetko moze byt :-D

Napsal: 29 lis 2013, 12:57
od pekone
tak modry dy makosi ustupil :D objavi sa iba pri prudkom akcelerovani a potom prestane alebo sa len zmierni na mieste nic. Ak pomaly akcelerujem tak dym sa absolutne neobjavi. Chcem sa opytat nemozu to byt gufera ventilov? Lebo ventili i uz dlhsiu dobu klepali a aj klepu