ASZ vs ARL

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já bych teda řekl, že kovaný kliky má většina aut, jediná litá mě teď napadá Fiat 500
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ale finalní obrobení je broušením o tehle klice mi řikali z vývoje ŠM že je trošičku jinak obrobená. každopádně to nevím

chtěl bych vidět rozebraný AZS a ARL vedle sebe jak písty ojnice tak kliku určitě tam musí rozdil bejt :)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
macoo21
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 20 led 2007, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: LC-VK-ZV

ASZ vs ARL

Příspěvek od macoo21 »

mna hlavne zaujimalo turbo a IC z ARL ako je robeny a ze kde je davany ebo ked to pozeram v etke rok 01 a02 tak je to presne to iste. chcem tam davat vacsi IC ebo original ASZ je dost maly a nestiha to.
macoo21
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 20 led 2007, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: LC-VK-ZV

ASZ vs ARL

Příspěvek od macoo21 »

to nikto uz nic neviete o ARL? (hm)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co chceš vědět? dej IC a turbo z ARL a máš to nebo co jsi chtěl slyšet? Když se dává ten IC z ARL, musí se vyměnit i chladič vody a trubky od turba do IC a od IC k motoru, to všechno je úplně jiný
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“