Ten levý svazek do velkého víka je fakt pakárna. Je v něm centrál a dovírání dvěří. Když si pak auto kvuli tomu nezavřeš a jezdíš s pootevřeným kufrem, no nemilé. Naopak ten pravý horní svazek je pohodička. V něm je výhřev, brzdovka a DO.
Technologicky je BMW asi výš, ale zrovna takové školácké chyby-viz ten svazek. Nebo taky zadní lampy, auto staré 6 let a konektor u lampy shnilý jak na 5. dveří na fáčku z roku 89 .
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ty svazky trošku prokoučovaly, chtěly to udělat hezký a dopadlo to takto, přitom je logický, že to ty plechy musej stříhat. e91 tam má klasický ty gumový harmoniky a to maká normálně,
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
taky myslím, že gumová průchodka by prodloužila životnost alespoň o 5 let.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec