Stránka 2 z 2
Napsal: 08 pro 2013, 11:20
od jericho-3
Bruskou ,nebo myslíš tím flexou? To bych si nedovolil s ůctou k motoru. Zahodit desetiny milimetru kvůli delší cestě je slušně řečeno slepá ulička..
Tomuhle motoru a to, kolik milionů kilometrů dokázal najet bez větších oprav/myslím to obrovské množství motorů vyrobených/tomu může konkurovat máloco, o dnešních strojích nelze vůbec mluvit. A i bezcenná sračka před šrotem je pořád jen chytře vymyšlený stroj a zaslouží si úctu..

Napsal: 08 pro 2013, 14:59
od slovacek.milos
jestli jsem to dobře pochopil tak to bylo u nějakého fiatu, tu podložku dal na ponk a lamelovým brusným kotoučem co je do flexy to na několikrát hvízdnul napřesno když si vzpomen zítra se tondy zeptám

Napsal: 08 pro 2013, 18:14
od jericho-3
U fiata je to právě nepochopitelné. Ten má podložku nahoře, po které jezdí vačka, a samozřejmě brusem se dá podložka dolů ke zdvihátku, ale podložka může vypadnout, protože se houpe, o nerovnoběžnosti vůči vačce nemluvě. Ale člověk kolikrát v nouzi udělá různou kravinu, a Tonda asi neměl svůj den..

Napsal: 08 pro 2013, 19:20
od slovacek.milos
jericho-3 píše:U fiata je to právě nepochopitelné. Ten má podložku nahoře, po které jezdí vačka, a samozřejmě brusem se dá podložka dolů ke zdvihátku, ale podložka může vypadnout, protože se houpe, o nerovnoběžnosti vůči vačce nemluvě. Ale člověk kolikrát v nouzi udělá různou kravinu, a Tonda asi neměl svůj den..

nevím zeptám se
Napsal: 09 pro 2013, 11:20
od roman1648
To je velka nouzovka to brat flexou..
Deda mival kdysi takovy umak-voditko na brusku,kde to ojel jakz takz..ale magnetku to nenahradi samozrejme...
Napsal: 09 pro 2013, 12:13
od slovacek.milos
tak jsem se ptal tou flexou to nešlo výšledek hlučný, nakonec ojednali podložky