Stránka 2 z 3

Napsal: 12 pro 2013, 09:25
od Biike
To bude asi ono pač tan majtel předemnou tam daval střiky z 81kw.

Napsal: 12 pro 2013, 19:11
od Hanzz
Pokud ti to jakoby trhá když zastavuješ a vyřadíš, po zastavení se to uklidní, tak je to na 99% setrvák dvouhmota v řiti.Když projdeš témata na setrvačník, tak to tam najdeš.Při dojíždění, nebo jízdě na neutral to občas trhá a později ti to začne skákat při rozjezdu.Věř mi mluvím z vlastní zkušenosti

Napsal: 12 pro 2013, 19:59
od LibangVW
Hanzz píše:Pokud ti to jakoby trhá když zastavuješ a vyřadíš, po zastavení se to uklidní, tak je to na 99% setrvák dvouhmota v řiti.Když projdeš témata na setrvačník, tak to tam najdeš.Při dojíždění, nebo jízdě na neutral to občas trhá a později ti to začne skákat při rozjezdu.Věř mi mluvím z vlastní zkušenosti
tak ja teda nevim ale toto ( zakopavani ) jsem videl na moc autech a vetsina z nich mela jednohmotu ... co jsem tak vypozoroval tak to vetsinou delaji motory ASV , na jednom aute jsme to resily ... zkousely jsme jine cerpadlo , defakto vsechny snimace a cidla vyzkouseny jine a problem porad stejny , pri dojizdeni ke krizovatce motor zakopava hned jak auto zastavi tak to bezi normalne , samozrejme volnobezna davka vyzkousena , pridano ubrano porad stejne

Napsal: 12 pro 2013, 20:07
od elch
a dojíždíš přes kvalt anebo v 50 vyřadíš na neutrál a dobržduješ až do zastavení?

Napsal: 12 pro 2013, 20:16
od ondrejj.k
brachuv g4 to delal s jednohmotou,je to zajimavy no..po cipu se to ztratilo a motor se celkove zklidnil,zadny tr tr tr pri zastavovani :D

Napsal: 12 pro 2013, 23:03
od Biike
ondrejj.k píše:brachuv g4 to delal s jednohmotou,je to zajimavy no..po cipu se to ztratilo a motor se celkove zklidnil,zadny tr tr tr pri zastavovani :D
a na kolik to cipnul? :)

Napsal: 13 pro 2013, 18:09
od milan59
U mého Golfa se to po úpravě volnoběžné dávky zlepšilo a po výměně rozvodů a nastavení Vagem úplně ztratilo.Najeto 200 000 km,dvouhmota zatím original.

Napsal: 13 pro 2013, 18:24
od Jawas
resim ted uplne to sami u stejnýho auta nemusim stat vubec na brzde staci kdyz se pomalu otacejí kola a nedela to pokazdé

Napsal: 14 pro 2013, 16:35
od maxx99
dělá mi to taky, prý to dělá buď odcházející dvouhmota, nebo chyba v ŘJ u aut do r.v. 00. Když už jsme u toho - jaká má bejt ta volnoběžná dávka? Jak ji zjistim??? a jak ji případně zvednu? Díky

Napsal: 14 pro 2013, 17:58
od Biike
[quote="maxx99"]dělá mi to taky, prý to dělá buď odcházející dvouhmota, nebo chyba v ŘJ u aut do r.v. 00. Když už jsme u toho - jaká má bejt ta volnoběžná dávka? Jak ji zjistim??? a jak ji případně zvednu?


to by mě taky zajímalo..

Napsal: 15 pro 2013, 14:06
od toefuk
rj motora, login 12233, prisposobenie, kanal 01 a tam bud pridavas alebo uberas hodnotu a hore v okne vidis kolko mg ti aktualne vstrekuje. testovat ulozit.

Napsal: 15 pro 2013, 18:45
od maxx99
A kdyz se chci jen podivat na tu hodnotu tak to mam udelat stejne? A kolik tam tak ma byt idealne? Na AHF...

Napsal: 15 pro 2013, 19:09
od vendysp
tusim ze to je 3-11 mg

Napsal: 15 pro 2013, 21:29
od toefuk
tak vraj 3-9mg. ak sa chces len pozret tak rj motora blok meranych hodnot, skupina 001 druhe okno, alebo ako som pisal vyssie, len nebudes nic menit ...

Napsal: 15 pro 2013, 22:45
od Biike
a když mam typ ALH tak je to stejný?