Stránka 2 z 3

Napsal: 26 pro 2013, 15:46
od miraspetrowski
petan píše:
autoelektrika píše:Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !
Autoelektrika to už psal,myslím že snad jediná nešla.
když se domluvíme a já ti ji poslal stačí samotná,nebo komlet ohledně odzkoušení,kolik si tak průměrněmarkujete za opravu,pokud je to jen o pár studeňákách

Napsal: 26 pro 2013, 20:20
od petan
Jen pár studeňáků = jen 700,-Kč , stačí jen jednotka.

Napsal: 26 pro 2013, 20:31
od miraspetrowski
petan píše:Jen pár studeňáků = jen 700,-Kč , stačí jen jednotka.
tak já po svátkách dám vědět a domluvíme podrobnosti,měl jsem domluvený jedno d3 wz od pána někde z Hradce.K. ale neví jestli je funkční, a to bych měl potom doma už 3 nefunkční, pokud se zabýváš opravama a repasama těchto topení mám tu krom ř.j.skoro celé rozdělané d3 wz,tak kdy by bylo potřeba,je to tady

Napsal: 26 pro 2013, 20:38
od Vici
a co D5Z-F? to je asi ještě "vděčnější" kus na opravu....

Napsal: 26 pro 2013, 21:00
od autoelektrika
Myslím,že D5Z-F nikdo v Česku nedá

Napsal: 26 pro 2013, 21:16
od petan
Mám ji na pitevně rozebranou na atomy,zatím prohrávám ale třeba se dá dohromady pár chytrých hlav a né náhodou v Ústí a Ostravě a něco z toho bude :-D .

Napsal: 26 pro 2013, 21:20
od autoelektrika
Já tomu dával v pitevně dohromady tak 3 dny.... .

Napsal: 26 pro 2013, 21:26
od Vici
je to krám. uvažuju že to z auta vyhodím a dám d5wz....

Napsal: 26 pro 2013, 21:42
od autoelektrika
Nejlepší cesta a nebyl by jsi jediný.... .Všechny jednotky hlavně odcházejí ze šoků,když nejde vpředu oběhovka a lidi stále šetří a jezděj s tím,že jenom mi to odblokuj...... .Vím,že když jsem zapoměl ve stolici zapnout oběhovku tak s topením se děli věci ...... :-(

Napsal: 26 pro 2013, 21:43
od autoelektrika
To jsou samozřejmě i ty zkroucené kryty :-)

Napsal: 26 pro 2013, 21:52
od miraspetrowski
autoelektrika píše:To jsou samozřejmě i ty zkroucené kryty :-)
jak oběhovka? d3 jede jen na motor

Napsal: 26 pro 2013, 22:03
od autoelektrika
Proto jí tam začaly možná dávat.... .Dostává to hroznej záhul a to i při dochlazování,když se vypne motor.U D5tky jede ještě asi minutu po chcípnutí motoru.

Napsal: 26 pro 2013, 22:20
od petan
autoelektrika píše:Proto jí tam začaly možná dávat.... .Dostává to hroznej záhul a to i při dochlazování,když se vypne motor.U D5tky jede ještě asi minutu po chcípnutí motoru.
Má pravdu předsedo.

Napsal: 26 pro 2013, 23:02
od Vici
to určitě jo, bez oběhovky se to hezky vaří
to je i nevýhoda "domácí" přestavby na nezávislé topení... jak se bufík vypne, vypne se hned oběhovka, přitom by bylo lepší kdyby se bufík dochladil

Napsal: 19 říj 2014, 22:26
od miraspetrowski
Vici píše:to určitě jo, bez oběhovky se to hezky vaří
to je i nevýhoda "domácí" přestavby na nezávislé topení... jak se bufík vypne, vypne se hned oběhovka, přitom by bylo lepší kdyby se bufík dochladil
chlapi nemáte doma někdo navíc nebo spíš zbytek z d 3 wz plamencovou rouru,bez punčoškovou,s pevnou trubičkou do ní,je to více méně na pokus o vyplnění jejího vnitřku novou drátěnkou,za simbolickou flašku ohnivý vody dík předem