Napsal: 10 led 2014, 18:19
Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
Auta, auta, auta..
https://www.dieselpower.cz/forum/
dáš druhé trubky nebo ho posuneš o devadesát dopředuburton.b22 píše:Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
Ja to delal 2 krat, držak z 1Y i s čerpadlem a trubkama , čerpadlo na kolík a hotovo. Motor chytnul , zvonil drobet se hejblo čerpadlem aby sel jak s lucasem a bylo. Spotřeba o 0,5l nižsí a vykon vyžsí a je to živějsí.slovacek.milos píše:dáš druhé trubky nebo ho posuneš o devadesát dopředuburton.b22 píše:Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
já to dělal víckrát no u feldy mě to překvapilo, prolezl jsem jeden vrakec, pak druhý vrakec a tak tak jsem našel držák který na feldu pásl,
čerpadlo jsem tam šoupl na kapiláru a na nulu jednalo se o TD feldu, no dopadlo to tak že výkon chyběl a spotřeba tak deset na sto, no oničem, až jsem čerpadlo přesně seřídil úchylkoměrem naskočil výkon spadla spotřeba a musel jsem ještě měnit spojku začala klouzat za HDS
Ne nejni, Ibize je velkej motor 1Y, ve Felde a v Polu je AEF zmenšenej diesel. Měrka oleje, je vzadu, držak motoru je mezi rozvody a je natočenej dopředu.jurki888 píše:ja som minule videl staru ibizu a mala 1.9d a mala manualne cerpadlo bosch neni ten motor tenisty ako u filcky?
Zdeněk M píše:zdenu když přeci dáš boš čerpadlotak je na jelítkách že sním točíš a kolík je v držáku tak musíš nejprve úchylem seřídit počátek střiku, utáhnot čerpadlo a pak je platný ten kolík to myslímjurki888 píše:
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.
slovacek.milos píše:No ja to na hodinky nesteloval, asi sem to zapomel prve napsat. Dal sem to na kolík a na rysku na čerpadle. motor chytnul a zvonil , tak sem hejbnul čerpadlem a projel, este drobet pohnul až to jelo nejlíp a hotovo. Hodinky sem sehnal až po pul roce, tak sem ho zavolal kolik tam mame 0,80mm to asi bylo. Ja to ladim tak aby to dobře chytalo a jelo hodinky netřeba.Zdeněk M píše:zdenu když přeci dáš boš čerpadlotak je na jelítkách že sním točíš a kolík je v držáku tak musíš nejprve úchylem seřídit počátek střiku, utáhnot čerpadlo a pak je platný ten kolík to myslímjurki888 píše:
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.
Zdeněk M píše:slovacek.milos píše:jasné zdenku já se chtěl jen podělit s mým pikapem TD, já dal turbo s lukasem oničem to se ví rok neyl čas,Zdeněk M píše: aby to dobře chytalo a jelo hodinky netřeba.
pak jsem tam jebl jen tak čerpadlo na TD druhý den jsme jeli na seč na sraz 41O km nádrž byla plná že teklo ven a dojeli jsme na výpary
na budík se tedpohybuju 5 až 6 což je na svižnější jízdy a boudu OK
polo má stejný motor ty auta ještě v pohodě jezdí, dokonce mají dvohmotu, jsou tam na převodovce dvě okna jedna na setrvák a druhá na spojku, jeden vůl si na tu dvohmotu očmárl značkyjericho-3 píše:A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel
1,4D má 1W kod myslým, to je ten s čerpadlem za motorem s dvouma rozvodovýma řemenama. Ten byl v Polu od 90 roku typ 86C facelift, ten model s delsima svetlama. Na tom sem delal rozvody jen jednou, podobný jak petivalec ale na druhou stranu. Na to že to byla 1,4D a 45 koní tak to melo už 5ti kvalt.jericho-3 píše:A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel