[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Felicia 1,9D zapojení a seřízení čerpadla - Stránky 2
Stránka 2 z 3

Napsal: 10 led 2014, 18:19
od burton.b22
Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.

Napsal: 10 led 2014, 18:21
od slovacek.milos
burton.b22 píše:Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
dáš druhé trubky nebo ho posuneš o devadesát dopředu

já to dělal víckrát no u feldy mě to překvapilo, prolezl jsem jeden vrakec, pak druhý vrakec a tak tak jsem našel držák který na feldu pásl,
čerpadlo jsem tam šoupl na kapiláru a na nulu jednalo se o TD feldu, no dopadlo to tak že výkon chyběl a spotřeba tak deset na sto, no oničem, až jsem čerpadlo přesně seřídil úchylkoměrem naskočil výkon spadla spotřeba a musel jsem ještě měnit spojku začala klouzat za HDS

Napsal: 10 led 2014, 22:40
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:
burton.b22 píše:Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
dáš druhé trubky nebo ho posuneš o devadesát dopředu

já to dělal víckrát no u feldy mě to překvapilo, prolezl jsem jeden vrakec, pak druhý vrakec a tak tak jsem našel držák který na feldu pásl,
čerpadlo jsem tam šoupl na kapiláru a na nulu jednalo se o TD feldu, no dopadlo to tak že výkon chyběl a spotřeba tak deset na sto, no oničem, až jsem čerpadlo přesně seřídil úchylkoměrem naskočil výkon spadla spotřeba a musel jsem ještě měnit spojku začala klouzat za HDS
Ja to delal 2 krat, držak z 1Y i s čerpadlem a trubkama , čerpadlo na kolík a hotovo. Motor chytnul , zvonil drobet se hejblo čerpadlem aby sel jak s lucasem a bylo. Spotřeba o 0,5l nižsí a vykon vyžsí a je to živějsí.

Napsal: 11 led 2014, 08:12
od slovacek.milos
co to je čerpadlo na kolík

kolík dáváš do držáku to přece se seřízením čerpadla nemá nic společného

Napsal: 11 led 2014, 10:06
od jurki888
ja som minule videl staru ibizu a mala 1.9d a mala manualne cerpadlo bosch neni ten motor tenisty ako u filcky?

Napsal: 11 led 2014, 14:08
od Zdeněk M
jurki888 píše:ja som minule videl staru ibizu a mala 1.9d a mala manualne cerpadlo bosch neni ten motor tenisty ako u filcky?
Ne nejni, Ibize je velkej motor 1Y, ve Felde a v Polu je AEF zmenšenej diesel. Měrka oleje, je vzadu, držak motoru je mezi rozvody a je natočenej dopředu.
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.

Napsal: 11 led 2014, 14:12
od slovacek.milos
Zdeněk M píše:
jurki888 píše:
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.
zdenu když přeci dáš boš čerpadlotak je na jelítkách že sním točíš a kolík je v držáku tak musíš nejprve úchylem seřídit počátek střiku, utáhnot čerpadlo a pak je platný ten kolík to myslím

Napsal: 11 led 2014, 21:05
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:
Zdeněk M píše:
jurki888 píše:
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.
zdenu když přeci dáš boš čerpadlotak je na jelítkách že sním točíš a kolík je v držáku tak musíš nejprve úchylem seřídit počátek střiku, utáhnot čerpadlo a pak je platný ten kolík to myslím
No ja to na hodinky nesteloval, asi sem to zapomel prve napsat. Dal sem to na kolík a na rysku na čerpadle. motor chytnul a zvonil , tak sem hejbnul čerpadlem a projel, este drobet pohnul až to jelo nejlíp a hotovo. Hodinky sem sehnal až po pul roce, tak sem ho zavolal kolik tam mame 0,80mm to asi bylo. Ja to ladim tak aby to dobře chytalo a jelo hodinky netřeba.

Napsal: 11 led 2014, 21:56
od slovacek.milos
Zdeněk M píše:
slovacek.milos píše:
Zdeněk M píše: aby to dobře chytalo a jelo hodinky netřeba.
jasné zdenku já se chtěl jen podělit s mým pikapem TD, já dal turbo s lukasem oničem to se ví rok neyl čas,
pak jsem tam jebl jen tak čerpadlo na TD druhý den jsme jeli na seč na sraz 41O km nádrž byla plná že teklo ven a dojeli jsme na výpary

na budík se tedpohybuju 5 až 6 což je na svižnější jízdy a boudu OK

Napsal: 12 led 2014, 07:32
od kinza
kamarád v pátek mluvil s člověkem co dělá repase vstřikovacích čerpadel a bylo mu řečeno, že čerpadlo Lukas nebude správně fungovat bez řídící jednotky, která je v tomto případě poměrně jednoduchá

navrhl dvě řešení
když Lukas tak s jednotkou

nebo dát místo Lukase Bosch z Golfu 1.9D (tyto čerpadla jsou záměnná), Bosch je jednodušší a není u něj potřeba elektronika

takže jak, jste říkali, ještě se rozhodnu co z toho udělám, dát tam jednotku je pro mě asi jednodušší (Bosche si ale asi preventivně taky seženu a možná někdy)

Všem děkuji za rady

Napsal: 12 led 2014, 08:28
od jericho-3
A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel :)

Napsal: 12 led 2014, 09:09
od slovacek.milos
jericho-3 píše:A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel :)
polo má stejný motor ty auta ještě v pohodě jezdí, dokonce mají dvohmotu, jsou tam na převodovce dvě okna jedna na setrvák a druhá na spojku, jeden vůl si na tu dvohmotu očmárl značky :roll: když měnil rozvody, je to dávno,

motor nešel protočit tak mi to přitáhli na laně ;)

Napsal: 12 led 2014, 10:23
od burton.b22
Měli jsme takové hranate polo 1.4D byl v tom zánovní motor. Mel dva řemený. Čerpadlo bylo na druhe straně váčky za motorem a leželo. Jezdilo to celkem pěkne.

Napsal: 12 led 2014, 11:11
od Zdeněk M
jericho-3 píše:A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel :)
1,4D má 1W kod myslým, to je ten s čerpadlem za motorem s dvouma rozvodovýma řemenama. Ten byl v Polu od 90 roku typ 86C facelift, ten model s delsima svetlama. Na tom sem delal rozvody jen jednou, podobný jak petivalec ale na druhou stranu. Na to že to byla 1,4D a 45 koní tak to melo už 5ti kvalt.
Tohle Polo v 1,4D jen tak neseženeš, řek bych že je vzacnejsí jak 1 Golf.
Jinak řeč byla o zmenšenej 1,9 s G3 do Pola.

Napsal: 12 led 2014, 13:39
od jericho-3
Jasně, to mi došlo, že myslíš 1,9..Já jen, že ten motor 1W mám a už jsem dlouho o tomhle výtvoru ani neslyšel. Ale je to mimo téma, takže sorry..