Stránka 2 z 3
Napsal: 11 led 2014, 21:18
od boobika
od té doby, co jezdím na naftu od eurooilu jsou slyšet vstřikovače jako prase. chytá to pěkně, jede taky, ale nějak to není ono.
asi to má absťák po meřo

Napsal: 12 led 2014, 07:22
od m.a.r.e.k
a co hovorite na naftu zo slovnaftu ?
Napsal: 12 led 2014, 08:46
od Jarda_6
boobika píše:od té doby, co jezdím na naftu od eurooilu jsou slyšet vstřikovače jako prase. chytá to pěkně, jede taky, ale nějak to není ono.
asi to má absťák po meřo

Přesně to samé jsem zjistil já. Asi před rokem jsem tu řešil klepání při akceleraci na Ducatu 2,2. Pak jsem začal tankovat Vervu, zaslepil EGR a motor šel dobře. Po nějaké době jsem natankoval znova u EO a motor začal klepat. Od té doby už tankuju jen u Benziny a v pohodě.
Napsal: 12 led 2014, 11:16
od šulda
Každej rok se objeví několik takovýchto témat, stejná debata a stejný výsledek = o ničem, fakt je lepší jít na to pivo

Napsal: 12 led 2014, 11:57
od Lewik777
No neviem ci je lepsie ist na pivo a nechat to len tak sak nemusi sa nic pisat nemusia sa robit ziadne rozbory a vsade natankujeme len kvalitny benzin a naftu ze???
Ja mam tiez osobnu skusenost najvedsi shit co je na Slovensku a to pumpa JURKI a nikdy viac po natankovani benzinu za velmi priaznivu cenu auto 2 krat skapalo pri rozbiehani sa a na volnobehu strasne nieco motor islo roztrhnut.
Po natankovani na inej pumpe a pridani aditiva vif benzin motor sa skludnil a neskapal ani raz.
Cize ist na pivo a mudrovat v senku urcite nicomu nepomoze!!!
Napsal: 12 led 2014, 12:12
od dolar100
Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
Napsal: 12 led 2014, 12:23
od PeSko
na PoSHELL velkej pozor, konkr. na Kladne
Napsal: 12 led 2014, 12:50
od dibarbora
Vzhladom na to, ze napr. na SK je fakticky vsetko palivo vacsinou z jedneho zdroja(Slovnaft), je samotne tankovanie len loteria na charakter prevadzkovatela cerpacky. Samozrejme musíme vynechat pochybne JRD pumpy. Znacny vplyv na kvalitu paliva vzhladom na pridane eko zlozky ma podla mna aj vytoc danej pumpy.
Napsal: 12 led 2014, 14:01
od boobika
dolar100 píše:Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
před nějakou dobou byl u nás ve světě motorů článek s testem prem. naft a u omv maxmotion diesel psali, že se jako jediná s porovnávaných paliv nejen dováží do čr, ale i vyrábí nějakou jinou metodou. nepamatuji se už přesně. ale je pravda, že ta nafta je úplně čirá - bezbarvá
Napsal: 12 led 2014, 14:08
od vilozx6
šulda píše:Každej rok se objeví několik takovýchto témat, stejná debata a stejný výsledek = o ničem, fakt je lepší jít na to pivo

Tak je šuldo. tu ja to riešilo:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=125394
ale rochtačka zožre aj olej na vyprážanie

Napsal: 12 led 2014, 16:28
od FandaTDI
co se omv týče, mělo by to bejt opravdu tak, že ta jejich prémiová se vozí, obyč. ze zdrojů asi podobně jak na jinejch pumpách a domíchavaj aditiva podle teplot ... ale pořád je tam malej paradox, protože tyhle "prémiový" paliva jsou (aspoň u "běžnejších" aut) např. důvodem k zamítnutí reklamace, protože máš používat "běžný" palivo
Co se shellu týče, taky jsem slyšel různý zvěsti o jejich "rozjezdu" u nás (přirovnal bych to k áčkám, jen trochu v "old army" provedení

) a míchání všeho možnýho, ale ve většině případů se dneska snad snažej mít všechny paliva v cajku, asi nejen naftu je dobrý tankovat všude tam, kde obecně nebejvaj problémy a kde maj větší výtoč ... ale je pravda, že tahle debata má podobnej, ne-li menší význam (kolikrát nejde ani o značku benzínky, ale o konkrétní benzínky, co to šmelej...) než debata ve stylu "kolik paliva míváte v nádrži", protože častěji tyhle problémy řešej lidi, který jezděj "na hladový oko" a tankujou "tak za to kilo, abych tam dojel" (vyšší level je "vždyť mam v kufru ještě asi litřík v kanystru ze zásob pantáty"

) nebo všeobecně výrazně delší dobu jejich auto stojí než jede (teď zrovna přemejšlim, co je nejšetrnější při delším stání - u prázdnější nádrže hrozí klasicky kondenzace na stěnách, ap., zatimco u plný "stárnutí" paliva ...

... nejlepší asi bude nad půlkou a po vyjetí dotankovat, event. nějaký ty aditiva, když to bude třeba v řádu měsíců ...)
Napsal: 12 led 2014, 17:23
od Jirka800
taky přidám názor. už delší dobu jezdím na B100 od KM prona a problém nemám. malinko menší výkon ale o hodně tižší motor. předtím Ekodiesel30 od ONO taky dobrý ale lepší ta řepka. teď snad příjdou mrazy tak to budu trénovat s benzínem co to vydrží...

když vidím tu cenu u shellu omw atd. dostávám husí kůži..
Napsal: 12 led 2014, 19:43
od fera
dolar100 píše:Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
jezdím s cisternou už několik let pro omw,zavážím půlku moravy ... všechno vozím ze schwechatu,žádný posraný slovnaft....PRAVDA O SHELLU JE TA ŽE SE MÍCHÁ V ČESKU..z německým shellem to má stejné akorát logo...
Napsal: 12 led 2014, 21:01
od Hondavtr
Přidám taky jednu zkušenost,před vánoci jsem natankoval naftu na Robin oil a po vánocích jsem šel jen tak preventivně že si vyčistím sací koš v nádrži na mé octě a docela jsem nechápal když jsem při půl nádrži a okolní teplotě -1°C neviděl na dno ani s baterkou,docela slušný mlíko.
Není náhodou uvedeno někde v zákoně od jakého data musí mít čerpací stanice zimní palivo?
Napsal: 12 led 2014, 23:47
od dolar100