stavba nerez výfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
když už něco dělám, tak pořádně, když svaříš nerez a jiný materiál tak to v místě spoje tvoří článek a bude to vzájemně reagovat na oba materiály oxidací, to je stejný nesmysl jako když budeš vařit nerez COčkem s normálním drátem, to samé platí když budeš řezat nebo brousit nerez kotoučem, který k tomu není určený, nebo s tím předtím budeš dělat železo, tak ti časem ten nerez bude taky oxidovat
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
HOTOVO, vše komplet nerez, vařeno TIGem, průměr 63.5mm, síla stěny 1.5mm,




Náklady: 3500,- trubky+kolena; 500,- příruby; 3000,- tlumiče; 1000,- vlnovec; cca 18 hod. práce




Náklady: 3500,- trubky+kolena; 500,- příruby; 3000,- tlumiče; 1000,- vlnovec; cca 18 hod. práce
Naposledy upravil(a) DDRagoo dne 01 bře 2014, 23:18, celkem upraveno 1 x.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Ta nerez trubka, to mas nejakou obyc? neni to zaruvzdorna ne? ja mam doma prumer 60,3...sila steny tez 1,5 mm a chtel bych to dat na leona 1M , 1.9 TDi 11okW... Kdes teda sehnal toho vlnovce, ten je tez nerez ne? Jinac napojeni (jeste pred vlnovcem) sis delal sam nebo se to da tez koupit? Nejaky kolena si taky bral?
Diky
Diky
Tdi není benzín, žáruvzdornou nerez použít tak leda u pulzních svodů, kvůli pnutí. Protože stojí neuvěřitelnou raketu.. U pulzních svodů je lepší použít klasické železo.vondry píše:Ta nerez trubka, to mas nejakou obyc? neni to zaruvzdorna ne? ja mam doma prumer 60,3...sila steny tez 1,5 mm a chtel bych to dat na leona 1M , 1.9 TDi 11okW... Kdes teda sehnal toho vlnovce, ten je tez nerez ne? Jinac napojeni (jeste pred vlnovcem) sis delal sam nebo se to da tez koupit? Nejaky kolena si taky bral?
Diky
Jinak všechny zatáčky vyrobeny z kolen, žádné ostré úhly kvůli proudění spalin.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
tak v tomhle případě je uplně zbytečný nerez, místo tlumičů si dej trubku průměu zbytku výfuku a nic víc neřeš, protože to jsou jinak vyhozené peníze (ale kup si k tomu naslouchátka a jezdi s tím jenom po staveništi, protože to bude dělat neuvěřitelný bordel)vondry píše:Okey, okey. A jentak me napadla jedna vec, rekni mi prosimte zda by to tak slo ci ne.... Takze nechal bych origo cast vyfuku az po vlnovec a za nim (smerem ke koncovce) bych urizl zbytek a dal tam nejakou sponu, na kterou bych chytl pouze nerez trubku az dozadu. Chapes me co myslim?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm