stavba nerez výfuku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

když už něco dělám, tak pořádně, když svaříš nerez a jiný materiál tak to v místě spoje tvoří článek a bude to vzájemně reagovat na oba materiály oxidací, to je stejný nesmysl jako když budeš vařit nerez COčkem s normálním drátem, to samé platí když budeš řezat nebo brousit nerez kotoučem, který k tomu není určený, nebo s tím předtím budeš dělat železo, tak ti časem ten nerez bude taky oxidovat
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

HOTOVO, vše komplet nerez, vařeno TIGem, průměr 63.5mm, síla stěny 1.5mm,
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Náklady: 3500,- trubky+kolena; 500,- příruby; 3000,- tlumiče; 1000,- vlnovec; cca 18 hod. práce
Naposledy upravil(a) DDRagoo dne 01 bře 2014, 23:18, celkem upraveno 1 x.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
djsbulva
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 22 říj 2010, 23:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Budweis

Příspěvek od djsbulva »

jo to vypadá hezky,pěkná práce ;)
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

důvod proč byl původní výfuk nevyhovující :D
Obrázek
ještě přestavba na ještě větší FMIC a valím k MIchalovi na konečný soft ( alespoň prozatím, než bude gtb2260VK na pulzních svodech)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

pekna prace ;)
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

LibangVW píše:pekna prace ;)
Děkuji :D Jinak kdyby měl někdo zájem, tak samozřejmě výroba na zakázku možná.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

A kolik za stejnej na Cordobu 6k2?
vondry
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 zář 2013, 14:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od vondry »

Ta nerez trubka, to mas nejakou obyc? neni to zaruvzdorna ne? ja mam doma prumer 60,3...sila steny tez 1,5 mm a chtel bych to dat na leona 1M , 1.9 TDi 11okW... Kdes teda sehnal toho vlnovce, ten je tez nerez ne? Jinac napojeni (jeste pred vlnovcem) sis delal sam nebo se to da tez koupit? Nejaky kolena si taky bral?

Diky
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

všechno je ruční výroba, koupen pouze vlnovec, tlumiče. Příruby jsem si nechal udělat. Ale co jsem měl, jsem už prodal, takže bych musel nechat udělat. Ale to by snad nebyl zas takový problém.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

kiklop32 píše:A kolik za stejnej na Cordobu 6k2?
předběžná cena za komplet do 15.000,- s 2 tlumiči a vlnovcem
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

vondry píše:Ta nerez trubka, to mas nejakou obyc? neni to zaruvzdorna ne? ja mam doma prumer 60,3...sila steny tez 1,5 mm a chtel bych to dat na leona 1M , 1.9 TDi 11okW... Kdes teda sehnal toho vlnovce, ten je tez nerez ne? Jinac napojeni (jeste pred vlnovcem) sis delal sam nebo se to da tez koupit? Nejaky kolena si taky bral?

Diky
Tdi není benzín, žáruvzdornou nerez použít tak leda u pulzních svodů, kvůli pnutí. Protože stojí neuvěřitelnou raketu.. U pulzních svodů je lepší použít klasické železo.
Jinak všechny zatáčky vyrobeny z kolen, žádné ostré úhly kvůli proudění spalin.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
vondry
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 zář 2013, 14:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od vondry »

Okey, okey. A jentak me napadla jedna vec, rekni mi prosimte zda by to tak slo ci ne.... Takze nechal bych origo cast vyfuku az po vlnovec a za nim (smerem ke koncovce) bych urizl zbytek a dal tam nejakou sponu, na kterou bych chytl pouze nerez trubku az dozadu. Chapes me co myslim?
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

vondry píše:Okey, okey. A jentak me napadla jedna vec, rekni mi prosimte zda by to tak slo ci ne.... Takze nechal bych origo cast vyfuku az po vlnovec a za nim (smerem ke koncovce) bych urizl zbytek a dal tam nejakou sponu, na kterou bych chytl pouze nerez trubku az dozadu. Chapes me co myslim?
tak v tomhle případě je uplně zbytečný nerez, místo tlumičů si dej trubku průměu zbytku výfuku a nic víc neřeš, protože to jsou jinak vyhozené peníze (ale kup si k tomu naslouchátka a jezdi s tím jenom po staveništi, protože to bude dělat neuvěřitelný bordel)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
vondry
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 zář 2013, 14:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od vondry »

trochu sem to tusil, ze neco takovyho napises... Newim porad, mam doma 4m nerez trubky 60mm + 2ks kolena a jeste jsem si koupil tenkrat placatej rezonator s prumerem 60mm...a prave bych toho chtel vyuzit, jen newim co vse obnasi..
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

A ty držáky jsi přivařil železné?
Tel:776005385 Nový Bor
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“