Stránka 2 z 4

Napsal: 06 úno 2014, 09:37
od OťasTDi
a nemůže být v háji relé 103? (relé žhavení) zkoušel jsi ho přehodit ze svého auta (když jsi mu půjčoval i svojí jednotku)

Napsal: 06 úno 2014, 10:11
od RudisTDic
včera jsem na to koukal a bud bude divný čidlo teploty,nebo spíš dráty..páč auto drželo teplotu 70,2°C..v sobotu to budu řešit..s jinou jednotkou se ani nerožlo žhavení..

Napsal: 06 úno 2014, 11:25
od slovacek.milos
OťasTDi píše:a nemůže být v háji relé 103? (relé žhavení) zkoušel jsi ho přehodit ze svého auta (když jsi mu půjčoval i svojí jednotku)
otas jestli tomu dobře rozumím tak na reláko čuměli a to seplo a vyplo pesně jak kontrolka taže zabývat se proč řj motor dává tam malý impulz

Napsal: 06 úno 2014, 11:32
od RudisTDic
ŘJ si myslí,že je motor teplý..tudíž bude problém v čidlu (dělalo to i se starym) nebo spíše dráty..protože když jsem včera koukal na teplotu při vyplim motoru,tak byla 70,2..pak padala na 67,5 a pak zase vylezla na 70,2 a až při nastartovanym motoru šla teplota nahoru,budíky ukazují teplotu normálně.. dál jsem to nesledoval,páč jsem měl v garáži auto a nebyl čas..víc se dořeší v sobotu,,takže dám pak vědět..

Napsal: 06 úno 2014, 11:55
od anydraj
Dat nove cidlo, hlavne ne china.
Udelej vypis pameti zavad

Napsal: 06 úno 2014, 13:02
od OťasTDi
jo miloši to je pravda,každopádně kdyby byla přerušená kabeláž,tak je to jako odpojené čidlo - čili -40....prostě jedině vagem měřit kolik to ukazuje.ale když odejde čidlo teploty,nebere si řj náhradní údaj z čidla teploty paliva? každopádně taky bych nejdříve koupil origo čidlo

Napsal: 06 úno 2014, 13:16
od RudisTDic
Já to spíš vidim na zkratované nebo shnilé dráty,,proto to ukazuje nákou teplotu...

Napsal: 06 úno 2014, 13:18
od anydraj
vag pak ti muzeme radit.

Napsal: 06 úno 2014, 13:23
od RudisTDic
ve vagu ohledně teploty nic není...jinak jak jsem psal,,auto dorazí o víkendu..

Napsal: 06 úno 2014, 13:31
od anydraj
Udelej obrazek VAG teplota.Jinak se nema cenu bavit.

Napsal: 06 úno 2014, 13:38
od OťasTDi
dej sem screen skupiny 007 před prvním startem

Napsal: 06 úno 2014, 13:44
od RudisTDic
Auto nemám u sebe a majitel umí s VAGínou asi jako já s vařečkou,,takže screen asi neklapne...

Kluci,,teď to nemá cenu řešit,,něco ste poradily,takže v sobotu vyzkouším a dám sem info...

Napsal: 06 úno 2014, 20:17
od Milosss
Jo to chcem vedieť zistenie aj ja. Kamoš rieši niečo podobné na GIV ASZ. Preblikne žhavenie, pod -5 ťažšie štarty, proste nežhaví. Po 10s od štartu píše motor do dielni. Vo VAGu žiadna chyba. Teplotu nafty aj vody ukazuje správne, pri studenom motore cca rovnako ako teplota okolia. Vadné relé žhavenia by VAG nenapísal?

Napsal: 06 úno 2014, 21:49
od miraspetrowski
RudisTDic píše:Auto nemám u sebe a majitel umí s VAGínou asi jako já s vařečkou,,takže screen asi neklapne...

Kluci,,teď to nemá cenu řešit,,něco ste poradily,takže v sobotu vyzkouším a dám sem info...
které odpojuješ čidlo teploty? na hadici? musíš to co je na trubce do hlavy,myslím žlutej kroužek na něm,, to ti ovládá ručičku teploměru a pro řj teplotu a při rozpojení těch -40

Napsal: 07 úno 2014, 08:27
od amigo
miraspetrowski píše:
RudisTDic píše:Auto nemám u sebe a majitel umí s VAGínou asi jako já s vařečkou,,takže screen asi neklapne...

Kluci,,teď to nemá cenu řešit,,něco ste poradily,takže v sobotu vyzkouším a dám sem info...
které odpojuješ čidlo teploty? na hadici? musíš to co je na trubce do hlavy,myslím žlutej kroužek na něm,, to ti ovládá ručičku teploměru a pro řj teplotu a při rozpojení těch -40
Prene to iste si myslim,ze odpojuje ine čidlo.Zozadu na plastovej prirube.