ked slape na plyn bez zataze tak sa ta regulacia moc hybat nebude...dodi911 píše:Povedz niekomu nech slapne na pedal a ty sleduj, ci sa chodi regulacia na turbe. Pripoj budik na podtlak, ze kolko to vobec taha na regulacii podtlak,... Velmi vela poruch poriesis bez diagnostiky, ale to uz treba merat a sledovat co a ako chodi a nie len citat chyby.
BMW mrtvé od spoda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
e46 325 Xi
Ty si strasne prestany... Vidim ze ti do mozgovej kapacity priam priteka cez dieru v hlave...Bmwrepair píše:Dobra rada nad zlato, kdyz sam nevis, tak alespon nerad picoviny.Sayllo píše:presne toto som riesil asi 5 krat na tom istom motore. Hlavni zastipnutu podtlakovku od turba pod deklom filtru, alebo pod prirubou sacieho. Potom som uz aj videl turbo po repase co malo seknutu regulaciu, dalej rozmaznuty kablik od pilotneho vstreku tiez pod prirubou sania, vadna kabelaz a snimac tlaku v sacom. Asi 5x boli proste v hajzli vstreky. uisti sa ci zakladne veci funguju ako regulacka na turbe a vaha. Mam skusenost ze ta mrcha nehadzala ziadnu chybu o rozdieloch tlaku aj ked auto 3 mesiace chodilo s deravou (vydratou) hadickou k banke turba.
to jjirkajj: co diagnostika? Merene hodnoty a vaha vzduchu za jizdy? Odpojovani nema smysl, je potreba se podivat na hodnoty.
A co chces stale stou diagnosikou? Si uz nahlavu? Su zakladne veci kde ti je diagnostika na 2 hovna, Ti hovorim ze turbo netahalo asi 2 mesiace a ziadna vada a bola preseknuta hadicka... Zo sprostostami naozaj nemam cas zabijat drahy cas...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Pocuvaj, ty, diagnostika, tuto radu si mozes vopchat za klubok. To co tu placas je prd platne, lebo jasne ze diagnostiku nema. Ten clovek caka nejake alternativne riesenie, preto to riesi tu. Neverim tomu ze je sprosty a nedomysli si ze k autam je aj diagnostika.Bmwrepair píše:pripojis se na diagnostiku, das si tam live data, kratka projizdka a hned vis kde hledat. Neni to lepsi nez nekde neco odpojovat a resit domenky?
Je kopa veci co moze urobit a aj dojst na problem aj bez nej... A to odpojovanie smysel ma. ked nie pre teba, tak si to nechaj aspon sam preseba.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Je mi uplne jasne naco mieris...pokial by islo o dtcs, myslim ze radsej by som to dal niekomu urobit, ako tratit zanu peniaze. Ale k niekomu co ju nema, trba aj patricne pristupovat. To ze mu poveviem strc to na diagnostiku, no to mu dojde aj samemu...dodi911 píše:Je to lepsie, akurat nevies naco ludia tuto pouzivaju diag. Ci na blbe mazanie dtc, alebo aj sledovanie hodnot, tj ten problem. Nemierim na nikoho
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
BMW 525 CR
Pozdravujem všetkých a mám takúto záludnú otázku. BMW 525D CR ide po naštartovaní asi 15 min, potom zastane. Už boli vymenené palivové čerpadlá, filter, ale stále to isté. Stretol sa niekto s takou závadou, vie niekto poradiť?
Koukam potrefena husa...Sayllo píše:Hlavne tych tvojich, predpokladam.Bmwrepair píše:Spis mi prijde ze nepouzivaji, kdyby ano, zmizela by polovina dotazu

Re: BMW 525 CR
Mas dve moznosti, bud vedle sebe postavit auto co zlobi a auto co je v poradku, vzit si tyden dovolenou a menit jedno po druhem nez na to prijdes nebo vzit diagnostiku (coz je podle mistnich zbytecny), pripojit se k tomu, nastartovat a v merenych hodnotach se podivat co se tam deje. Odpojit to muze hodne veci....edob píše:Pozdravujem všetkých a mám takúto záludnú otázku. BMW 525D CR ide po naštartovaní asi 15 min, potom zastane. Už boli vymenené palivové čerpadlá, filter, ale stále to isté. Stretol sa niekto s takou závadou, vie niekto poradiť?
Jiste ze spoustu veci poresis i bez diagnostiky kdyz vis co kde merit a vis jak se co ma chovat, jen ti to zabere asi tak 3x vic casu a musis mit zkusenostidodi911 píše:Povedz niekomu nech slapne na pedal a ty sleduj, ci sa chodi regulacia na turbe. Pripoj budik na podtlak, ze kolko to vobec taha na regulacii podtlak,... Velmi vela poruch poriesis bez diagnostiky, ale to uz treba merat a sledovat co a ako chodi a nie len citat chyby.
Re: BMW 525 CR
V servise s ním (a s diagnostikou) špekulujú už mesiac a nevedia na to prísť. Už vymenili čerpadlá, filter, trubky, ale bez potrebného výsledku. Preto som sa pýtal či s tým niekto nemá skúsenosť. Ešte upresním je to BMW 525D z r. 2002Bmwrepair píše:Mas dve moznosti, bud vedle sebe postavit auto co zlobi a auto co je v poradku, vzit si tyden dovolenou a menit jedno po druhem nez na to prijdes nebo vzit diagnostiku (coz je podle mistnich zbytecny), pripojit se k tomu, nastartovat a v merenych hodnotach se podivat co se tam deje. Odpojit to muze hodne veci....edob píše:Pozdravujem všetkých a mám takúto záludnú otázku. BMW 525D CR ide po naštartovaní asi 15 min, potom zastane. Už boli vymenené palivové čerpadlá, filter, ale stále to isté. Stretol sa niekto s takou závadou, vie niekto poradiť?