
jeep cherokee - 4,0 NonHO nestratuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, to jsou paradoxy..Já mám pořád v hlavě, jak jsem nemohl vzbudit starou Fiestu benzin..Prostě nedělala vůbec nic, zkoušel jsem všechno, pak to sem tam bouchlo a nic. Už jsem chtěl poslat výuční list poštou zpátky do školy, až mě tehdy napadlo palivo zapálit..Ono to hořelo nehořelo, tak jsem motor napojil na nový benzin a hle, ono to blaflo..Dodnes si pamatuji, jak majitel přísahal, že tam dal benzin...Ale byl to asi mix nafta benzin...Smrdělo to po benzinu, ale nepálili z toho ruce a kůže nevysychala. Prostě nevěřit ničemu, dokonce i směru otáčení motoru..i když starter jinak nemůže.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33496
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33496
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
pokd ti odpalujo svíčky u otvorůsměs je chyba v tom že ti jiskra nejde ve válci nic vvíc,
jký máš rozdělovač s cívkou nebo cívka je bokem nebo zaplovací modul bez rozdělovče
podlemě je tam zapalovací cívka s rozdělovačem,
svíčky dej ven kabely nechej ledabile viset, zapni klíček dej pětku praví kolo v luftě kamoš točí s kolem a poslochej pokud bdeš slyšet střely z rozdělovače nebo jněkde vidět lítat jiskru tam je chyba ale problém bude v zapalovací cívce mezizávitový zkrat
cívka není drhá v kel 19OO seženeš levnějc
jký máš rozdělovač s cívkou nebo cívka je bokem nebo zaplovací modul bez rozdělovče

podlemě je tam zapalovací cívka s rozdělovačem,
svíčky dej ven kabely nechej ledabile viset, zapni klíček dej pětku praví kolo v luftě kamoš točí s kolem a poslochej pokud bdeš slyšet střely z rozdělovače nebo jněkde vidět lítat jiskru tam je chyba ale problém bude v zapalovací cívce mezizávitový zkrat
cívka není drhá v kel 19OO seženeš levnějc
Vzal bych si hadičku, dal jí místo svíčky, píst dal nahoru na kompresi a zkusil fouknout, potom bych jel dolů pístem a kontroloval zda se otvírá výfuk, potom sání, prostě nahrubo zkontrolovat časování motoru..Sice je to téměř nemožné, že tady by se zkurvily rozvody, ale nemůže se věřit ničemu..Možná bych sundal i potrubí u motoru, sání-výfuk..Něco tam musí být, pokud je tam benzin, vačka otevírá ventily v správný čas a jiskra pálí také kdy má MUSÍ TO CHYTIT..Ať je člověk v koncích jakkoliv..Když to stálo dlouho, může se stát leccos a ucpat se může leccos..
Protože komprese je kolikrát ošidná, když je jí moc, např. po přetočení pístu nepolevuje, může být ometená vačka, která ventil neotevře, nebo dokonce vačka i stojí,motor je potkán, ventily neohnuty , ale pořád zavřeny a komprese je ažaž..A mazání zhaslo? Tady ten OHV má i hydroštely a kdoví co vyvádějí..

Protože komprese je kolikrát ošidná, když je jí moc, např. po přetočení pístu nepolevuje, může být ometená vačka, která ventil neotevře, nebo dokonce vačka i stojí,motor je potkán, ventily neohnuty , ale pořád zavřeny a komprese je ažaž..A mazání zhaslo? Tady ten OHV má i hydroštely a kdoví co vyvádějí..
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33496
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33496
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Teda pánové, že přeskočí řetěz na OHV, /je to jako u š 120/ by mne ani ve snu nenapadlo. Tenhle motor a jeho základ je hodně starý a dokonce někdo kdysi i o tomto případu psal, ale motor měl neskutečné porce kilometrů..,což u nás u 4.0 ccm v benzinu je dost zázrak.Je vidět, že člověk nesmí věřit vůbec ničemu... 

nepropadat panice...