REPAS TURBA
Napsal: 15 dub 2014, 11:08
nez do pardubic ,k postrikanymu polakovi od vyjetyho oleje ,tak to jsou holice zlaty
skoda141 píše:v pardubicich se aspon naucis polsky a v holicich rusky
Jo ale problém nesmí vzniknout "špatnou montáží" nebo asi 50ti dalšíma příčinama, které jim nevymluvíš.. jako většině forem co dělají/prodávají turbaZvolda píše: tak já jsem to tam již odeslaltak doufám, že budu jeden z těch kdo bude spokojený...prý dávají 2 roky záruku..tak snad to musí něco vydržet ne?
psal jsi čína montovaná v Polsku , což je totální blbost a osobní zkušenost že si to někam zavezl zákazník ? víš vůbec co si vlastně v reálu tam nechal s turbem dělat ?Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivalo1pavel píše:japak jsi na tohle přišel ?Bmwrepair píše:Holice ani nahodou, Cina montovana v Polsku. Pokud se nezlepsili, obloukem bych se vyhnul. Ostatni neznampíšeš bláboly
Za me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze
takže tam blblo něco jinýho a ještě jste to dali špatně dohromady a může za to ten, kdo repasoval turbo... a takhle obvykle všechny fámy vznikají...Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivaloZa me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze
No vzhledem k tomu ze problem prestal vymenou za turbo z vrakace tak kde asi byl ty chytrej?MirekX píše:takže tam blblo něco jinýho a ještě jste to dali špatně dohromady a může za to ten, kdo repasoval turbo... a takhle obvykle všechny fámy vznikají...Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivaloZa me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze
Jak to stelujes na aute? Know how?Traker píše:Ano,je tu několik dobrých repasářů a jak se tu píše,že turbopower na hovno,pak turbosport na hovno. Oni umí oba,ale Repasované turbo nebude nikdy chodit jak originál. Pokud si ho ovšem neseřidíš ještě na autě. Na reapsu nikdo nikdy nedokáže na stavit protitlak(tj ten malý červík,který zaráží táhlo když banka vcucne nadoraz)Má být určitá hodnota na volnoběh a toto nikdo nenasimuluje v dilničce. Zatím bývá táhlo docela přešponované a protitlak na bodu mrazu. Takže já měl turbo s turbopweru s holic od olega,trochu jsem si ho pošteloval a plní krasně požadavky,nepřefukuje se a fouká jak má konkretně VB 1.7 bar po softu. To je bohužel u většin tureb po repas. Znám pár jedinců,kteří nasadily turbo na auto kde se rozstřelilo a nic nevyčistily a dali druhé. Po týdnu to prasklo a staršně se rozčilovaly a reklamovali a pak tito jedinci pomlouvají a druzí říkají já jsem slyšel,že ten a ten. Takže za mě referuji,že powerturbo holice a turbosport andre jsou v první řadě zbytek neznám a nezajímám se