Ked máš furgon, tak je to obrovský rozdiel. A s tým podradovaním som si odvykol v dailyne, bola tam kratšia skrina, menší výkon, ale išlo to jak píla. Dynamika bola lepšia, ako u toho Ducata, čo mám teraz.turbo kamna power píše:tak tohle by se mi líbilo na pracovní ježdění, já jezdím s R. Master 85kw a je to lenoch, ale s prázdným se dá lítat celkem svižně, ale tohle musí být jiná liga
![]()
puci: to je takový problém si do kopce podřadit na pětku? Já to dělám tak normálně, když 120kmh do kopce udrží 115ps auto, tak 180ps to musí dát s prstem v nose
Fiat Ducato 3.0JTD 158PS to 204PS @ 533Nm by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY