Stránka 2 z 2
Napsal: 06 čer 2014, 06:51
od slovacek.milos
Karel65 píše:Pánové nenapadne vás něco: live data Otáčky 240 reg. prutoku pal. 52%
Snímač tl. pal 1.69V napětí vstřikovačů 120,32v předvstřik 0 Synchronizace ANO Tlak v liště 469bar vstřikované množství 29,61 a NEJEDE A NEJEDE
co tak otočit zapojený vstřik jestli to plivo tam skutečně de, sdělat hadici od sání aby do toho nezasahovala nějaká klapka nebo egr
Napsal: 06 čer 2014, 09:19
od pavel9270
Karel65 píše:Ta jednotka na jiným autě maká.
čo imobilizér?

Napsal: 06 čer 2014, 09:22
od pavel9270
slovacek.milos píše:Karel65 píše:Pánové nenapadne vás něco: live data Otáčky 240 reg. prutoku pal. 52%
Snímač tl. pal 1.69V napětí vstřikovačů 120,32v předvstřik 0 Synchronizace ANO Tlak v liště 469bar vstřikované množství 29,61 a NEJEDE A NEJEDE
co tak otočit zapojený vstřik jestli to plivo tam skutečně de, sdělat hadici od sání aby do toho nezasahovala nějaká klapka nebo egr
Keď je otvorený EGR alebo zatvorená klapka, tak auto naštartuje a potom scípne.
Napsal: 06 čer 2014, 13:40
od Karel65
imo ve stavu nová jednotka, ještě to zkusím se vstřikama venku a potom jdu hledat hlubokej lom.
Napsal: 06 čer 2014, 19:00
od Jarda_6
Karel65 píše:imo ve stavu nová jednotka, ještě to zkusím se vstřikama venku a potom jdu hledat hlubokej lom.
Před EGR dej blendu, sice bude zapsaná chyba v ŘJ, ale kontrolka svítit nebude. Budeš mít jistotu co se EGR týče.