Stránka 2 z 2

Napsal: 21 čer 2014, 10:57
od Peppas
Načetl jsem příbehy o tom, jak auto přestane tlačit. A z výfuku se začne valit šedý hustý dým, otáčky velice vysoké a nejde to zastavit.
Jde to prý zastavit dupnutím na brzdu a zařazení kvaltu nejlíp tak dvojky. Potom zůstane zničené při nejlepším jen turbo.

Zajímalo by mě u jakých motorů se toto stává a jak moc častý je to jev, popřípadě jak se tomu vyvarovat??
Posílám video pro větší představu o co jde.

https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY


Nebo prosím link na topic kde se to řešilo nevím pod čím to hledat.

Napsal: 21 čer 2014, 11:08
od Toledo244
No neviem či by pri tych otáčkach stačila dvojka.

Napsal: 21 čer 2014, 14:20
od Toledo244
Tak turbo musí isť na GO.Od 2200ot.neskutočne píska.

Napsal: 21 čer 2014, 16:22
od Toledo244
Ja som ale idiot (wallbash) (wallbash) Včera som už bol taký unavený že som zabudol dotiahnuť trubku od sania z EGR ventilu.Tam pri vyšších otáčkach unikal vzduch,preto to tak pískalo.Po dotiahnutí ma turbo svoj zvuk.

Napsal: 21 čer 2014, 16:26
od Toledo244
Ešte mám jednu otázku.Zistim v domácich podmienkach či je turbo dobre vyvážene? Ak je zle vyvážene,može niečo poškodiť?
Náhradne turbo z lepšou vrtulkou už mám doma tak keby sa niečo stalo tak ho vymením.

Napsal: 21 čer 2014, 17:15
od Ladas
1.Kde od začátku tvého vlákna je napsaný tvůj dotaz na cenu repasu?
2.Nevyváženost zjistíš i doma pokud k tomu máš stolici :P

Napsal: 21 čer 2014, 19:57
od Toledo244
No prvy som ho chcel dať na repas,ale nato teraz niesu peniaze tak hľadám ine možnosti.Kedže turbo sa mi podarilo spojazdniť,myslel som že bude v poriadku.Lenže začalo prepuštať olej do sania.Kamarát našiel doma turbo z Golfa III z takeho isteho motora ako mám ja.Lopatky su v lepšom stave a aj regulácia ma dlhší chod.
Lenže zaujali ma tieto čisla čo su označené na obrázkoch.Na mojom turbe je tam 102492 F a na tom z Golfa je 301184 F Pojdu tie turba zameniť? Všetky ostatne čísla su rovnake.

Obrázek

Obrázek

Napsal: 22 čer 2014, 05:40
od m.a.r.e.k
ja by som dal take ako tam bolo pôvodne . ale pokial je to z takeho isteho typu motora tak by to tam malo ist.

Napsal: 22 čer 2014, 08:56
od Toledo244
Pôvodne turbo pôjde niekedy na repas,ale teraz nato niesu peniaze tak to musím riešiť takto.

Napsal: 22 čer 2014, 13:35
od m.a.r.e.k
Mozes dat aj to z golfa . na 100% je rovnake.

Napsal: 23 čer 2014, 18:29
od Toledo244
Prosim aby sa mi k tomu niekto vyjadril.
Vymenil som na Tolede 1L turbo.Turbo som dal z Golfa III čo mal taky istý kod motora (AFN)
Turbo sa zapína skor,stare sa mi zapinalo až od 1800 - 2000 otáčok.Má aj zdravší zvuk,zvnutra bolo čistejšie ako moje a regulácia má o polovicu dlhší chod.Na starom turba mala tak 4 - 5mm,teraz má aspon 1cm.
No po namontovaní a prvom zošliapnuti plynu na podlahu pri zohriatom motore auto nemalo dostatočný výkon,postupne sa to zlepšovalo.No niekedy pri zošliapnuti plynu na podlahu má auto slabši výkon,pri pustení plynu na polovicu sa výkon zlepši,a nad 3000 otáčok má tiež slabši výkon.
Turbo dlho stálo,može to byť tým že sa potrebuje poriadne rozbehnuť? Nechcem aby ma to zajtra niekde nechalo.

Napsal: 23 čer 2014, 19:02
od Toledo244
Ospravedlnujem sa,zabudol som zapojiť váhu vzduchu :D To auto v živote netahalo tak dobre ako teraz.

Napsal: 24 čer 2014, 06:04
od Peppas
Něco podobného se mi taky stalo :D Namontuju vyčištěné turbo, těším se na skvělý výkon a ono nic.... sem si řekl že sem dos**l turbo tak jdu šetřit na nové... pak zjistím že sem nezapojil váhu :)

Napsal: 24 čer 2014, 06:55
od Toledo244
Ja som sa tiež zľakol prečo to netaha tak ako ma.Ale po zapojeni váhy ma ten motor milo prekvapil,nikdy neťahal tak dobre.Uvidime ako dlho mu to vydrži,dnes idem ešte meniť hydroštely.

Napsal: 24 čer 2014, 13:47
od Toledo244
Mám ešte jednu otázku,po založeni nového turba a prvej jazde som cítil spalený olej.S tym turbom som zatial najazdil 30km,vybral som hadicu čo ide k vzduchovemu filtru a bolo tam trochu oleja.Može to byť tým,že v intercoolery je olej,a chvíľu trva kým sa vyčisti?