fábia HTP 12V pomoc soused skrachoval v itálii

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4717
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ty snímače u benzínů asi trpějí na teplo.
pondělí kamarád fiat marea 1,6 i konec, nenatočil, čidlo ko
včera naše účetní (focus 1,8i) volá od benzinky - natankovala a neodjela, točí nechytne - dotahli jsme na laně a asi to samý..... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

miloši to blbé htp má hydraulický napínák řetězu a pokud motor neběží tak není natlakovaný a v pohodě ti to skočí... je to sráč jako prase
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:miloši to blbé htp má hydraulický napínák řetězu a pokud motor neběží tak není natlakovaný a v pohodě ti to skočí... je to sráč jako prase
já to taky tak slyšel no zjistil jsem něco jiného

řetěz napíná i péro a vždy když skočil jestli 6V nebo 12V tak byl řetěz vytahaný tak že nebylo co napínat, vodítka byly u sebe a když jsem potočil vačkou zpět tak se řetěz nahadil mezi kolem a vodítkem

naplý řetěz skočený jsem zatím neviděl, známí co už toho taky mají za sebou říkají to co já
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Takto vypada curevsky vyťahana reťaz. Vodiace lišty su opreta o seba.
Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No nieje sa comu divit, ked namiesto poriadnej dvojradovej retaze tam dali lancok z bicygla (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TDI tech píše:No nieje sa comu divit, ked namiesto poriadnej dvojradovej retaze tam dali lancok z bicygla (LOL)
bicyglovačka to už bude napořád,ten trend je váhu srazit nanovkáknama na půlku
motor litrový spotřeba 2až 3 litry,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak je to jinak v jednom servisu prej vyměnili snímač otáček že OK ale stejně to nejelo tak to nějak pomohli dát do autorizáku,

v atorizáku vytáhli řj motoru a řekli že je KO že ji musí objednět v mladé boleslavi že to trvá devět dnů a pak ji budou půl dne programovat,
chtěli zálohu 15OOO tak to mám před barákem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čerpadlo jede, tlak paliva tam nějaký je zjistím, napíchl jsem to a řj OK, při startu netočili točky a doba vstřiku O jinak vše v bloku měřených hodnot komunikuje, řj motoru žije,

vidím že tam je pojistka 14 tak jsem ji vytáhnul OK a dal zpátky začalo tam spínat a rozpínat jakoby relátko

tak jsem startl a jde doba vstřiku i otáčky, z trysek ale ani neprdne sucho

podle mě chybí 12V proud na tryskách

hniloba nebo zelenina ;)
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

No čo si zistil?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hubo44 píše:No čo si zistil?
že palivo nestříká nemá proud a napětí kolem 4V, klapka ta si ani nepřešte dráhu jen cvaká, pršelo a jak ti vede dole svazek drátů dole na levou šavli tak blato a mokro, schnil, cu je černá a rosypaná,
hlavní přívody a pojistky OK napětí i proud

ujal se toho kamoš elektrikář předělá dráty
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“