Stránka 2 z 2

Napsal: 09 črc 2014, 06:46
od MirekX
ty snímače u benzínů asi trpějí na teplo.
pondělí kamarád fiat marea 1,6 i konec, nenatočil, čidlo ko
včera naše účetní (focus 1,8i) volá od benzinky - natankovala a neodjela, točí nechytne - dotahli jsme na laně a asi to samý..... :)

Napsal: 09 črc 2014, 07:24
od Vici
miloši to blbé htp má hydraulický napínák řetězu a pokud motor neběží tak není natlakovaný a v pohodě ti to skočí... je to sráč jako prase

Napsal: 11 črc 2014, 20:58
od slovacek.milos
Vici píše:miloši to blbé htp má hydraulický napínák řetězu a pokud motor neběží tak není natlakovaný a v pohodě ti to skočí... je to sráč jako prase
já to taky tak slyšel no zjistil jsem něco jiného

řetěz napíná i péro a vždy když skočil jestli 6V nebo 12V tak byl řetěz vytahaný tak že nebylo co napínat, vodítka byly u sebe a když jsem potočil vačkou zpět tak se řetěz nahadil mezi kolem a vodítkem

naplý řetěz skočený jsem zatím neviděl, známí co už toho taky mají za sebou říkají to co já

Napsal: 11 črc 2014, 21:37
od hubo44
Takto vypada curevsky vyťahana reťaz. Vodiace lišty su opreta o seba.
Obrázek

Napsal: 12 črc 2014, 14:25
od TDI tech
No nieje sa comu divit, ked namiesto poriadnej dvojradovej retaze tam dali lancok z bicygla (LOL)

Napsal: 12 črc 2014, 16:56
od slovacek.milos
TDI tech píše:No nieje sa comu divit, ked namiesto poriadnej dvojradovej retaze tam dali lancok z bicygla (LOL)
bicyglovačka to už bude napořád,ten trend je váhu srazit nanovkáknama na půlku
motor litrový spotřeba 2až 3 litry,

Napsal: 13 črc 2014, 14:14
od slovacek.milos
tak je to jinak v jednom servisu prej vyměnili snímač otáček že OK ale stejně to nejelo tak to nějak pomohli dát do autorizáku,

v atorizáku vytáhli řj motoru a řekli že je KO že ji musí objednět v mladé boleslavi že to trvá devět dnů a pak ji budou půl dne programovat,
chtěli zálohu 15OOO tak to mám před barákem

Napsal: 13 črc 2014, 14:24
od slovacek.milos
čerpadlo jede, tlak paliva tam nějaký je zjistím, napíchl jsem to a řj OK, při startu netočili točky a doba vstřiku O jinak vše v bloku měřených hodnot komunikuje, řj motoru žije,

vidím že tam je pojistka 14 tak jsem ji vytáhnul OK a dal zpátky začalo tam spínat a rozpínat jakoby relátko

tak jsem startl a jde doba vstřiku i otáčky, z trysek ale ani neprdne sucho

podle mě chybí 12V proud na tryskách

hniloba nebo zelenina ;)

Napsal: 14 črc 2014, 23:52
od hubo44
No čo si zistil?

Napsal: 15 črc 2014, 06:14
od slovacek.milos
hubo44 píše:No čo si zistil?
že palivo nestříká nemá proud a napětí kolem 4V, klapka ta si ani nepřešte dráhu jen cvaká, pršelo a jak ti vede dole svazek drátů dole na levou šavli tak blato a mokro, schnil, cu je černá a rosypaná,
hlavní přívody a pojistky OK napětí i proud

ujal se toho kamoš elektrikář předělá dráty