Leon Cupra 3 2TSI 280Hp ---> 370Hp 500Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Mishaw píše:Jezdil jsem se seriovou Cuprou a víc výkonu si tam nedovedu představit. Už takhle se s tím elektronika strašně pere a to to má "jen" 290k. Škoda, že to není 4Motion jako Golf R :)
Ale za tu cenu, jakou se dá Cupra sehnat, těžko najdete lepší nový auto.
Myslim si,ze s tym samosvorom je to auto uplne v pohode a ked si odmyslim start z miesta,tak je to pre mna lepsia volba na suchu, ako haldex. Pohon 4 kolies nemusi byt vzdy len vyhoda. Predpokladem, ze v priebehu dalsich tyzdnom, ked sa Cupra zabehne, sa dostaneme ladenim na cca 380PS a 480nm. Potom budeme moct konstatovat, ci uz to nie je nahodou dost na predokolko, v kazdom pripade na seriu to bohate staci.
Mishaw
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 03 črc 2014, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mishaw »

Fandím vám, tak ať se to povede :)
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od zrno »

kto vie, co na to povie casom to DSG..
dandy.tt
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 01 úno 2013, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od dandy.tt »

Z vlastni zkusenosti musim rict ze na suchu cupra 280 funguje naprosto famozne. Ze zatacky na dvojku to diky samosvoru vystrely jak na gume, zadna nedotacivost ani protaceni kol. A dsg po uprave softwaru umi take v klidu prenest pres 500Nm...

Za me musim rict, ze tohle auto je kup roku! :)
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od zrno »

nj.. len otazka je, ako dlho to vydrzi prenasat bez ujmy, ak sa tomu bude aj prikladat..
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Leon 3 Cupra280 zatim je na test power box v serii 280k 350Nm, na N100 namereno 295k a 350Nm s PB 334k a 430Nm, hlavne kvuli zaruce se jeste nebude upravovat soft, full boost je od 2200 ot(twin scroll IHI), ale je to schvalne mereny pozdeji

Obrázek
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

jeste graf s vyfukem 344k a 430Nm , zatim to staci

Obrázek
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

A čože je to z Box ak to nie je tajne (LOL) (LOL) od kohože
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Ďakujem :D
Aspoň je to dôkaz pre " neveriacich " že box od MTM funguje (noteeth)
ale aj to že nefunguje tak ako by mal (wallbash) ( niečo ine garantujú a niečo iné namerali ony na svojej brzde (crazy)
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

tak ted uz s upravou softu, PROFITUNING natom porad teamove pracuje takze snad jeste pak par koni pribude


Obrázek
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od zrno »

cca 480Nm.. ako snaha o maximum možného je to pekné.. na dlhodobejšiu prevádzku ale bezpredmetné.
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

zrno píše:cca 480Nm.. ako snaha o maximum možného je to pekné.. na dlhodobejšiu prevádzku ale bezpredmetné.
proc pak ? urcite se da fouknout i pres 500Nm, podvozek ani predni naprava nema s prenasenim vykonu na suchu zadnej problem, je fakt ze mam michelin cup gumy a ty dost pomahaj

viz video (je tam sice jen 345k a 440nm ale nikde neni naznak prokluzu kol a ani naky nedotacivost a ac to na videu nevypada tak bezne se tam jede rychlosti pres 200 v nakech mistech i temer 240)

https://www.youtube.com/watch?v=jNlOlRhG4WQ

ale je fakt ze kolem 480Nm uz je auto zbytecne agresivni
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a co mokro kamarád měl starou cupru a při 360hp a ai 500mn tragédie prostě auto na sucho a jen na semislickách....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Ladas píše:a co mokro kamarád měl starou cupru a při 360hp a ai 500mn tragédie prostě auto na sucho a jen na semislickách....
stara cupra nemela samosvor , je jasny ze kdyz je mokro tak to chce opatrne s plynem ale porad pohoda treba proti treba M5 E60 s podobnym kroutakem, kdyz to srovnam s nakou octavkou v TDI s 420nm tak cupra hrabe proti tomu minimalne

co nevidet budu upravovat stejnej motor v eRku tak uvidim jak se to bude chovat s haldexem
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“