Stránka 2 z 4
Napsal: 26 črc 2014, 15:07
od PROFITUNER
Mishaw píše:Jezdil jsem se seriovou Cuprou a víc výkonu si tam nedovedu představit. Už takhle se s tím elektronika strašně pere a to to má "jen" 290k. Škoda, že to není 4Motion jako Golf R

Ale za tu cenu, jakou se dá Cupra sehnat, těžko najdete lepší nový auto.
Myslim si,ze s tym samosvorom je to auto uplne v pohode a ked si odmyslim start z miesta,tak je to pre mna lepsia volba na suchu, ako haldex. Pohon 4 kolies nemusi byt vzdy len vyhoda. Predpokladem, ze v priebehu dalsich tyzdnom, ked sa Cupra zabehne, sa dostaneme ladenim na cca 380PS a 480nm. Potom budeme moct konstatovat, ci uz to nie je nahodou dost na predokolko, v kazdom pripade na seriu to bohate staci.
Napsal: 26 črc 2014, 21:02
od Mishaw
Fandím vám, tak ať se to povede

Napsal: 28 črc 2014, 09:32
od zrno
kto vie, co na to povie casom to DSG..
Napsal: 29 črc 2014, 20:54
od dandy.tt
Z vlastni zkusenosti musim rict ze na suchu cupra 280 funguje naprosto famozne. Ze zatacky na dvojku to diky samosvoru vystrely jak na gume, zadna nedotacivost ani protaceni kol. A dsg po uprave softwaru umi take v klidu prenest pres 500Nm...
Za me musim rict, ze tohle auto je kup roku!

Napsal: 02 srp 2014, 15:45
od zrno
nj.. len otazka je, ako dlho to vydrzi prenasat bez ujmy, ak sa tomu bude aj prikladat..
Napsal: 25 srp 2014, 13:45
od mvolesko2
Leon 3 Cupra280 zatim je na test power box v serii 280k 350Nm, na N100 namereno 295k a 350Nm s PB 334k a 430Nm, hlavne kvuli zaruce se jeste nebude upravovat soft, full boost je od 2200 ot(twin scroll IHI), ale je to schvalne mereny pozdeji

Napsal: 28 srp 2014, 19:05
od mvolesko2
jeste graf s vyfukem 344k a 430Nm , zatim to staci

Napsal: 02 zář 2014, 14:42
od Martin.D
A čože je to z Box ak to nie je tajne

od kohože
Napsal: 02 zář 2014, 20:05
od mvolesko2
Napsal: 03 zář 2014, 08:42
od Martin.D
Ďakujem
Aspoň je to dôkaz pre " neveriacich " že box od MTM funguje
ale aj to že nefunguje tak ako by mal

( niečo ine garantujú a niečo iné namerali ony na svojej brzde

Napsal: 11 říj 2014, 10:53
od mvolesko2
tak ted uz s upravou softu, PROFITUNING natom porad teamove pracuje takze snad jeste pak par koni pribude

Napsal: 11 říj 2014, 16:50
od zrno
cca 480Nm.. ako snaha o maximum možného je to pekné.. na dlhodobejšiu prevádzku ale bezpredmetné.
Napsal: 11 říj 2014, 18:44
od mvolesko2
zrno píše:cca 480Nm.. ako snaha o maximum možného je to pekné.. na dlhodobejšiu prevádzku ale bezpredmetné.
proc pak ? urcite se da fouknout i pres 500Nm, podvozek ani predni naprava nema s prenasenim vykonu na suchu zadnej problem, je fakt ze mam michelin cup gumy a ty dost pomahaj
viz video (je tam sice jen 345k a 440nm ale nikde neni naznak prokluzu kol a ani naky nedotacivost a ac to na videu nevypada tak bezne se tam jede rychlosti pres 200 v nakech mistech i temer 240)
https://www.youtube.com/watch?v=jNlOlRhG4WQ
ale je fakt ze kolem 480Nm uz je auto zbytecne agresivni
Napsal: 11 říj 2014, 19:30
od Ladas
a co mokro kamarád měl starou cupru a při 360hp a ai 500mn tragédie prostě auto na sucho a jen na semislickách....
Napsal: 11 říj 2014, 20:17
od mvolesko2
Ladas píše:a co mokro kamarád měl starou cupru a při 360hp a ai 500mn tragédie prostě auto na sucho a jen na semislickách....
stara cupra nemela samosvor , je jasny ze kdyz je mokro tak to chce opatrne s plynem ale porad pohoda treba proti treba M5 E60 s podobnym kroutakem, kdyz to srovnam s nakou octavkou v TDI s 420nm tak cupra hrabe proti tomu minimalne
co nevidet budu upravovat stejnej motor v eRku tak uvidim jak se to bude chovat s haldexem