biopaliva budou v naftě/benzinu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
- Bydliště: Litoměřice
Odpovědi: 0
Tak ono se neni čemu divit, když "nám" zbývá k vyčerpání ropy už ani ne 40let... Nevim nevim, kdybychom si pár let jezdili spokojeně, až by jendou řekli: "Ropa neni." a všichni by byli v prdeli. A už teď v palivech je jistý poměr biolátek. Holt příroda pomaleji vyrábí, než my konzumujeme.
Spíš by mě teď znepokojovala ekologická daň, která má být zavedena od r.08. Možná se mi ve finále vyplatí mít Fabii 1,2HovnoToPojede, protože bude mít Euro4
Jinak kdo z Vás, kteří to odsuzujete,jezdil někdy na bionaftu? Já dřív, když ještě spadala do nižší daně, tudíž rozdíl ceny za litr byl. To bylo v r.2000, byl jsem chudý student a měl jsem Escorta 89rok 1,8D. Ani jednou mi v zimě nezamrzla a výkonově paráda. Já bych se toho nebál, zbytečný se nad tím rozčilovat.
Doufám, že jsem nepíchnul do vosího hnízda.
Spíš by mě teď znepokojovala ekologická daň, která má být zavedena od r.08. Možná se mi ve finále vyplatí mít Fabii 1,2HovnoToPojede, protože bude mít Euro4

Jinak kdo z Vás, kteří to odsuzujete,jezdil někdy na bionaftu? Já dřív, když ještě spadala do nižší daně, tudíž rozdíl ceny za litr byl. To bylo v r.2000, byl jsem chudý student a měl jsem Escorta 89rok 1,8D. Ani jednou mi v zimě nezamrzla a výkonově paráda. Já bych se toho nebál, zbytečný se nad tím rozčilovat.
Doufám, že jsem nepíchnul do vosího hnízda.
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
T4 MTDI
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Odpovědi: 0
Myslím, že není problém s výkonem nebo životností, to by se dalo přežít. Jde spíš o to, že některé motory resp. čerpadla na biopalivo jezdit nesmí (nejsou na to konstrukčně stavěné). V tom je asi větší problém.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Odpovědi: 0
No praveMarek77 píše:Myslím, že není problém s výkonem nebo životností, to by se dalo přežít. Jde spíš o to, že některé motory resp. čerpadla na biopalivo jezdit nesmí (nejsou na to konstrukčně stavěné). V tom je asi větší problém.

Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI 

Byl jsem tankovat na Tescu v Jihlavě.
Na stojanech mají cedulky, kde je uveden rozpis obsahu jednotlivých frakcí a aditiv v palivu.
U nafty mají uvedeno, že obsahuje min. 95% motorové nafty a max. 5% bio složky.
Takže ty ku..y to míchají už dávno...............!!!
Na stojanech mají cedulky, kde je uveden rozpis obsahu jednotlivých frakcí a aditiv v palivu.
U nafty mají uvedeno, že obsahuje min. 95% motorové nafty a max. 5% bio složky.
Takže ty ku..y to míchají už dávno...............!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Odpovědi: 0
Tfuj jeste ze mam jen TDI , ale stejne bych tam netankovalMarek77 píše:Byl jsem tankovat na Tescu v Jihlavě.
Na stojanech mají cedulky, kde je uveden rozpis obsahu jednotlivých frakcí a aditiv v palivu.
U nafty mají uvedeno, že obsahuje min. 95% motorové nafty a max. 5% bio složky.
Takže ty ku..y to míchají už dávno...............!!!

Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 478
- Registrován: 14 zář 2006, 17:41
- Bydliště: okr. Klatovy
Odpovědi: 0
Zde dnesni stanovisko AUDI CZ:
V současné době nemáme žádné zprávy o tom, že by mělo mít používání nového typu motorové nafty negativní vliv na funkci vznětových motorů u vozidel Audi.
Nadále platí, že by neměla být vozidla provozována na dříve distribuované typy bionafty nebo směsné nafty.
Zdravim
V současné době nemáme žádné zprávy o tom, že by mělo mít používání nového typu motorové nafty negativní vliv na funkci vznětových motorů u vozidel Audi.
Nadále platí, že by neměla být vozidla provozována na dříve distribuované typy bionafty nebo směsné nafty.
Zdravim
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
- Matrix
- Aktivista
- Příspěvky: 1478
- Registrován: 23 led 2006, 15:19
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
V mém manuálu je psané že mohu klidně jezdit na BIOnaftu, což je 31% MEŘO a zbytek nafta. Takže když mi budou dávat do nafty 2%, což je stanoveno na začátek, tak to je jako když si prdnu v hangáru pro Boeinga, takže u motorů, které to mají schávlené bych to tak dramaticky neviděl, horší je to jak zde píšou ostatní, s motory, které k tomu nejsou uzpůsobené. mě osobně to nijak zvlášť pro své auto nevadí. Hlavně aby ty biopaliva nedělali takhle http://zajimavosti.espektrum.cz/ze-svet ... vych-kocek 

Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km