biopaliva budou v naftě/benzinu

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

marek77. mam feldu AEF ale mam tam cerpadlo bosch z 1.6TD [ koli turbu] myslis ze bi to porezilo bionaftu?

dik caoo
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Lukas.J.J
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Lukas.J.J »

Tak ono se neni čemu divit, když "nám" zbývá k vyčerpání ropy už ani ne 40let... Nevim nevim, kdybychom si pár let jezdili spokojeně, až by jendou řekli: "Ropa neni." a všichni by byli v prdeli. A už teď v palivech je jistý poměr biolátek. Holt příroda pomaleji vyrábí, než my konzumujeme.
Spíš by mě teď znepokojovala ekologická daň, která má být zavedena od r.08. Možná se mi ve finále vyplatí mít Fabii 1,2HovnoToPojede, protože bude mít Euro4 (wallbash)

Jinak kdo z Vás, kteří to odsuzujete,jezdil někdy na bionaftu? Já dřív, když ještě spadala do nižší daně, tudíž rozdíl ceny za litr byl. To bylo v r.2000, byl jsem chudý student a měl jsem Escorta 89rok 1,8D. Ani jednou mi v zimě nezamrzla a výkonově paráda. Já bych se toho nebál, zbytečný se nad tím rozčilovat.
Doufám, že jsem nepíchnul do vosího hnízda.
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

bzzzz (LOL) No ja mel 1.9 D a tam bych si to taky v klidku dovolil aj na vyjetej fritak , ale dneska uz fakt ne ;)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Myslím, že není problém s výkonem nebo životností, to by se dalo přežít. Jde spíš o to, že některé motory resp. čerpadla na biopalivo jezdit nesmí (nejsou na to konstrukčně stavěné). V tom je asi větší problém.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

Marek77 píše:Myslím, že není problém s výkonem nebo životností, to by se dalo přežít. Jde spíš o to, že některé motory resp. čerpadla na biopalivo jezdit nesmí (nejsou na to konstrukčně stavěné). V tom je asi větší problém.
No prave (hm)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
riemann
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2007, 09:37

Příspěvek od riemann »

Já bych neviděl problém v technice. Co štve mě je fat, že tu bio. část nafty budou vyrábět český zemědělci kteří ji budou muset těžce zdanit což povede ke zvýšení ceny.Nevim jak vy, ale já už budu tankovat asi raději v zahraničí.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Byl jsem tankovat na Tescu v Jihlavě.

Na stojanech mají cedulky, kde je uveden rozpis obsahu jednotlivých frakcí a aditiv v palivu.

U nafty mají uvedeno, že obsahuje min. 95% motorové nafty a max. 5% bio složky.

Takže ty ku..y to míchají už dávno...............!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

Marek77 píše:Byl jsem tankovat na Tescu v Jihlavě.

Na stojanech mají cedulky, kde je uveden rozpis obsahu jednotlivých frakcí a aditiv v palivu.

U nafty mají uvedeno, že obsahuje min. 95% motorové nafty a max. 5% bio složky.

Takže ty ku..y to míchají už dávno...............!!!
Tfuj jeste ze mam jen TDI , ale stejne bych tam netankoval (hm)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Zde dnesni stanovisko AUDI CZ:

V současné době nemáme žádné zprávy o tom, že by mělo mít používání nového typu motorové nafty negativní vliv na funkci vznětových motorů u vozidel Audi.

Nadále platí, že by neměla být vozidla provozována na dříve distribuované typy bionafty nebo směsné nafty.

Zdravim
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

V mém manuálu je psané že mohu klidně jezdit na BIOnaftu, což je 31% MEŘO a zbytek nafta. Takže když mi budou dávat do nafty 2%, což je stanoveno na začátek, tak to je jako když si prdnu v hangáru pro Boeinga, takže u motorů, které to mají schávlené bych to tak dramaticky neviděl, horší je to jak zde píšou ostatní, s motory, které k tomu nejsou uzpůsobené. mě osobně to nijak zvlášť pro své auto nevadí. Hlavně aby ty biopaliva nedělali takhle http://zajimavosti.espektrum.cz/ze-svet ... vych-kocek (noteeth)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“