Stránka 2 z 2

Napsal: 29 čer 2007, 05:39
od RASTIKOS
marek77. mam feldu AEF ale mam tam cerpadlo bosch z 1.6TD [ koli turbu] myslis ze bi to porezilo bionaftu?

dik caoo

Napsal: 01 črc 2007, 21:04
od Lukas.J.J
Tak ono se neni čemu divit, když "nám" zbývá k vyčerpání ropy už ani ne 40let... Nevim nevim, kdybychom si pár let jezdili spokojeně, až by jendou řekli: "Ropa neni." a všichni by byli v prdeli. A už teď v palivech je jistý poměr biolátek. Holt příroda pomaleji vyrábí, než my konzumujeme.
Spíš by mě teď znepokojovala ekologická daň, která má být zavedena od r.08. Možná se mi ve finále vyplatí mít Fabii 1,2HovnoToPojede, protože bude mít Euro4 (wallbash)

Jinak kdo z Vás, kteří to odsuzujete,jezdil někdy na bionaftu? Já dřív, když ještě spadala do nižší daně, tudíž rozdíl ceny za litr byl. To bylo v r.2000, byl jsem chudý student a měl jsem Escorta 89rok 1,8D. Ani jednou mi v zimě nezamrzla a výkonově paráda. Já bych se toho nebál, zbytečný se nad tím rozčilovat.
Doufám, že jsem nepíchnul do vosího hnízda.

Napsal: 02 črc 2007, 07:45
od warhead_cz
bzzzz (LOL) No ja mel 1.9 D a tam bych si to taky v klidku dovolil aj na vyjetej fritak , ale dneska uz fakt ne ;)

Napsal: 13 črc 2007, 15:20
od Marek77
Myslím, že není problém s výkonem nebo životností, to by se dalo přežít. Jde spíš o to, že některé motory resp. čerpadla na biopalivo jezdit nesmí (nejsou na to konstrukčně stavěné). V tom je asi větší problém.

Napsal: 13 črc 2007, 15:24
od warhead_cz
Marek77 píše:Myslím, že není problém s výkonem nebo životností, to by se dalo přežít. Jde spíš o to, že některé motory resp. čerpadla na biopalivo jezdit nesmí (nejsou na to konstrukčně stavěné). V tom je asi větší problém.
No prave (hm)

Napsal: 01 srp 2007, 12:07
od riemann
Já bych neviděl problém v technice. Co štve mě je fat, že tu bio. část nafty budou vyrábět český zemědělci kteří ji budou muset těžce zdanit což povede ke zvýšení ceny.Nevim jak vy, ale já už budu tankovat asi raději v zahraničí.

Napsal: 01 srp 2007, 15:33
od Marek77
Byl jsem tankovat na Tescu v Jihlavě.

Na stojanech mají cedulky, kde je uveden rozpis obsahu jednotlivých frakcí a aditiv v palivu.

U nafty mají uvedeno, že obsahuje min. 95% motorové nafty a max. 5% bio složky.

Takže ty ku..y to míchají už dávno...............!!!

Napsal: 01 srp 2007, 15:36
od warhead_cz
Marek77 píše:Byl jsem tankovat na Tescu v Jihlavě.

Na stojanech mají cedulky, kde je uveden rozpis obsahu jednotlivých frakcí a aditiv v palivu.

U nafty mají uvedeno, že obsahuje min. 95% motorové nafty a max. 5% bio složky.

Takže ty ku..y to míchají už dávno...............!!!
Tfuj jeste ze mam jen TDI , ale stejne bych tam netankoval (hm)

Napsal: 01 srp 2007, 17:18
od bokaco
Zde dnesni stanovisko AUDI CZ:

V současné době nemáme žádné zprávy o tom, že by mělo mít používání nového typu motorové nafty negativní vliv na funkci vznětových motorů u vozidel Audi.

Nadále platí, že by neměla být vozidla provozována na dříve distribuované typy bionafty nebo směsné nafty.

Zdravim

Napsal: 01 srp 2007, 22:00
od Matrix
V mém manuálu je psané že mohu klidně jezdit na BIOnaftu, což je 31% MEŘO a zbytek nafta. Takže když mi budou dávat do nafty 2%, což je stanoveno na začátek, tak to je jako když si prdnu v hangáru pro Boeinga, takže u motorů, které to mají schávlené bych to tak dramaticky neviděl, horší je to jak zde píšou ostatní, s motory, které k tomu nejsou uzpůsobené. mě osobně to nijak zvlášť pro své auto nevadí. Hlavně aby ty biopaliva nedělali takhle http://zajimavosti.espektrum.cz/ze-svet ... vych-kocek (noteeth)