Stránka 2 z 2

Napsal: 26 srp 2014, 09:09
od TDI tech
Golf MK2 TDI píše:Tak som uz zhodil aj hlavu a ventily vazeraju nedotknute a aj tesnia az na jeden saci ktori je sice jeden z tych 4 na tom valci kde to vypadlo ale tento mal vporiatku vsetko vypadlo to z dvoch vyfukovych ventilov
Vsetky ventily skontroluj ci niesu krive. Inac kontaktuj clena Fenix9555 ten motor je jeho konicek. On spomenul ze treba preistotu vymenit aj tie ventilky pod telesom olejoveho filtra (vid. z Fenixovich fotiek nizsie). Alebo skus clena Satas pre neho je to prezmenu obziva.

Obrázek

Obrázek

Re: passat 2.5 v6 tdi

Napsal: 02 zář 2014, 20:21
od satas
Golf MK2 TDI píše:zdravim vas mam taky problem ze robim jeden motor teda2.5 v6 tdi a nastartoval sa normalne vsetko ok a preslo sa 5km a vypol o cca10 min sa znovu nastartoval azacal hrozne pufkat do sania ale inak okrem toho celkom normalny zvuk tak som to rozobral a zistil som ze 2 tie koniky jeden saci a jeden vyfuk o ktore trie vazka su vypadnute len tak na strednom valci na strane kde je len vycko bez nalievacieho hrdla oleja len nejde mi dohlavi ze to pufka do sania ked su stale zavrete tie ventily ibaze by bol podpaleny naoko nic nevidno kym je hlava este hore stretoj sa uz stym niekto?motor ma 4tisic po go vo vw
Mě by strašně zajímalo co specielně ve VW znamená pojem GO u motoru 2.5 Tdi V6.....to bych asi smíchy zhynul.

Napsal: 02 zář 2014, 21:58
od Golf MK2 TDI
no tak som to zlozil pomenil som vsetko co sa mi zdalo aspon trosku poskodene tj zdvihatka koniky tie podlozky pod koniky nastartoval som to a motor tak trosku kolise a nereaguje na plyn nemal som samozrejme pripravky na aretaciu :( tak asi som to netrafil motor ide bez toho neziaduceho bufkania do sania len toto tak bud musim sai to dat na znacky alebo sa tu da dako stelovat predvstrek? dakujem za rady Ps satas no to zom nebobadal ani ja az na vacky tie su asi nove nic ine :(

Napsal: 03 zář 2014, 20:02
od Krki
Nejlepší bude, když to uděláš jako já, nech si udělat komplet rozvody, přetěsnit motor, novy vačky, hydra,koníky, těsnění, termostat atd, atd, atd, + 1001 dalších kokotinek ( žhavky, vstřiky) zaplatíš 70 tKč, za týden to máš hotový a jezdíš a máš klid,

Martin