Leon AHF - neustálý problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

nevím,čemu říkáš zahřátej motor,ale je potřeba mít zahřátej olej
4 bar při 2000 je divný,v případě že má olej skutečně 80 c.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Vladores píše:Tlak oleje při zahřátym motoru jsou 4 bary při 2000 ot/min. I když auto vytočim nad 4 tis tak jde poté motor nepravidělně a pokuřuje modře, při zátěži motor vydává divnej zvuk, takovej nezdravej :D jako kdyby někde něco profukovalo. Dělalo to jak na starym, tak teď vymněněnym motoru.
Píšeš že to dělá za studena a měříš za tepla (LOL)
Když budeš měřit příste, tak v hlavě. Je tam zátka pod podtlak pumpou na 5 tku imbus. tam natočís tlakomer, ne do diry po čidlu ve filtru. Když to natocis studený, tak to v žadným režimu otacek nesmí přelezt 5 Bar vetsinou 4,5-4,7. ( měřeno v hlavě) Ve fitru je o pul baru víc. pokud bi bylo neco s tlakem oleje a vyvesilo to ventyly tak bi to ukazalo na studeným při 2000ot tak 7 Bar. Děla to seklej pístek v tom držaku olejovýho filtru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“