Stránka 2 z 3

Napsal: 27 srp 2014, 14:26
od tuner
normal se to vari na aute

Napsal: 27 srp 2014, 16:21
od jericho-3
MarekGTI píše:Kľúč mám nástrčkový, miesto okolo neho je. Stalo sa to keď som ho doťahoval. Nejako som neodhadol silu, alebo som ťahal celý kľúč k sebe ani som si to neuvedomil... Aspoň už viem koľko to vydrží :-D
Myslíte, že môžem potom dať naspäť pôvodné tesnenie a šruby? Ešte som ani naštartovať nestihol, na tesnení nevidno žiadne stopy po pretlačení, bolo tam jeden deň...
To čumím, při utahování? To muselo být načnuté, protože když to utahuješ a máš tam závit v pohodě, není tam takový tah, jako při povolování..To jsou ale paradoxy.. :) Ale původní těšnění tam nechat není jen tak, záleží jak je tam dlouho, asi bych si to nelajznul..

Napsal: 27 srp 2014, 19:47
od fero
vyber cely vstrekovac,rozober ho a spodnu cast das vyrobit na sustruhu so zavitom dlhsim o 1cm /zmeraj podla diery v hlave/,do diery narez zavitnikom zavit o tolko dlhsi,vycisti ju,najlepsie frezkou,daj novu tepelnu podlozku,zloz vstrekovac,navod tu niekde najdes dotiahni ho s citom.ja so takto opravil na G2 1,6D

Napsal: 28 srp 2014, 07:48
od TDI tech
kzady ma doma bezne sadu strojnych slepich zavitnikov 24x2 (LOL)

Napsal: 29 srp 2014, 15:51
od roman1648
TDI tech píše:kzady ma doma bezne sadu strojnych slepich zavitnikov 24x2 (LOL)
čéče...tak to je to jediný co nemám.. :D

já jsem zastánce toho opravit to pořádně, pak to s tebou někde vyjebe když to budeš nejmíň potřebovat, jak to už bývá...

Napsal: 29 srp 2014, 17:59
od MarekGTI
zavarené, vstrek na mieste, tesnenie dám asi nové, aj keď si myslím, že aj to čo tam bolo by vydržalo, ale nechcem potom jazdiť so strachom či ho podfúkne...Vďaka vám za rady
Obrázek

Napsal: 29 srp 2014, 18:01
od jericho-3
romane 1648, to máš pravdu, ale záleží co je to za vůz. Pokud je to nějaká popelnice, tak není od věci zkusit rychlejší a levnější řešení...

Napsal: 29 srp 2014, 19:21
od roman1648
jojo, to souhlas, ale na obrázku je vidět kousek datumovky co začíná dvojkou, tak to asi uplna vykopávka nebude ;)

Napsal: 29 srp 2014, 20:34
od origoš
Asi bude, vypadá to na 1,5D. 1,6D už měla tohle slabé místo zesílené. Zavařené to máš pěkně. :)

Napsal: 30 srp 2014, 12:47
od MarekGTI
Je to 1,6, mám doma 3 také hlavy, ale ani jedna to nemá nejak zosilnené...

Napsal: 30 srp 2014, 19:26
od origoš
Možné to je, fotka asi klame. Vím, že 1,5D praskaly běžně tam byl ten nálitek slabší a delší než u 1,6.

Napsal: 20 zář 2014, 17:40
od MarekGTI
Teraz mi pre zmenu podfukuje vstrek, avšak nie ten čo bol zváraný, tak som dal novú podložku, ale nepomohlo, asi bude vymačkaná dosadacia plocha v hlave, existuje nejaký spôsob ako dať toto doporiadku? Som z toho vcelku sklamaný, už som sa s tým motorom dosť nadrel, ale furt to nie je ono...
Porobený je od kľuky až po ventily...
Obrázek

Napsal: 21 zář 2014, 08:17
od fero
existuju rucne frezky,nieco ako naopravu dosadacich ploch gumiciek vo vodovodnych bateriach,pisal som ti vo svojom prvom prispevku,aby si precistil najlepsie vsetky 4 diery,tvar frezky podla spodnej casti tepelnej podlozky,podlozky nove,ak nemas po ruke daju sa aj stare zabrusit jemnym smirglom na skle,vsetko rob s citom ,zvladnes to .

Napsal: 21 zář 2014, 08:50
od MarekGTI
Keď to zabrúsim frézkou tak napadá bordel do valca, už sa mi fakt nechce zase dávať dolu hlavu (wallbash) , mne napadlo to zabrúsiť pastou na ventily, ale tiež z toho bude bordel... Nejaký tekutý kov by bolo sprosté tam pchať? :D Na dosadaciu plochu v have naniesť tenký film a dotiahnuť :?

Dal som naspäť starú podložku a fučí to menej asi už bola lepšie usadená ako nová...

Napsal: 21 zář 2014, 15:22
od origoš
Existuje na to záhlubník a ten když se namaže vazelínou, tak se třísky přilepí. Potom zastaruješ a zbytek to vyfouká.