Napsal: 05 zář 2014, 16:36
není problém, pokud brzdíš svítíš a důležitých 5 pohromadě...ROMEK píše:jura2 píše:Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.MadMar píše: každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
netrep blbosti dam im 20eur a prejdem s akym vrakem chcem a na papíri mám že z vyfuku ide ALOE VERA