Mě se na tom nelíbí ty bajonety. Mam na autě jeden a už povoluje. To mi nesmí do baráku. Líbil by se mi celohliník z S3, ale to už jsme zase jinde.nogis píše:arl ic je stále jedno z nejlevnějších i nejlepších řešení. nevím, co v tom pořád hledáte za vědu...
SMIC Golf IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0
Rad bych rekl , ze i ja jsem mel 177 koni na SMIC, diky kvalitni uprave u TDI Funa taky bez koure, ale pri teplote venkovni cca 24-26 stupnu a pri trosku ostrejsi jizde - 3, 4 do 4000 ot, ani ne plny plyn tak teplota vzduchu byla 86 stupnu
, a to nebyla zadna plna palba , nebo delsi doba na plny plyn, casty predjizdeni a tak. Pri vetsi venkovni teplote nebo pri rychlejsi jizde tech strasnych 100 stupnu zjevne neni problem. Takze s nejakym tvrzenim ze s nejakym bazmekem za 6000 tis, ktery udajne snizi teplotu o dalsich 6-9 stupnu , je 200 koni v pohode, bych si urcite tak jisty nebyl. V pripade G4 bych vubec nevahal, a jak radi nogis, rozhodne jit do ARL steny, nebo koupit R32 naraznik a tam se vejde uz i FMIC, a chlazeni je zaruceno. Jit proste vyzkousenou a osvedcenou cestou. Samozrejmne ale nikomu nic nevnucuju, kdo chce SMIC za 6000
, at si ho namontuje 





O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
I když je to krásně napsaný a v zásadě s tebou souhlasim, tak dokud to někdo nezkusí a nezměří, tak to budou vždy jen dohady. Náhrada FMIC to určitě nebude, v to nikdo nedoufá, ale mě by zajímalo jakou změnu to přinese. Přeci jen je to celohliník bar and plate... Lepší to být musí.cin píše:Rad bych rekl , ze i ja jsem mel 177 koni na SMIC, diky kvalitni uprave u TDI Funa taky bez koure, ale pri teplote venkovni cca 24-26 stupnu a pri trosku ostrejsi jizde - 3, 4 do 4000 ot, ani ne plny plyn tak teplota vzduchu byla 86 stupnu, a to nebyla zadna plna palba , nebo delsi doba na plny plyn, casty predjizdeni a tak. Pri vetsi venkovni teplote nebo pri rychlejsi jizde tech strasnych 100 stupnu zjevne neni problem. Takze s nejakym tvrzenim ze s nejakym bazmekem za 6000 tis, ktery udajne snizi teplotu o dalsich 6-9 stupnu , je 200 koni v pohode, bych si urcite tak jisty nebyl. V pripade G4 bych vubec nevahal, a jak radi nogis, rozhodne jit do ARL steny, nebo koupit R32 naraznik a tam se vejde uz i FMIC, a chlazeni je zaruceno. Jit proste vyzkousenou a osvedcenou cestou. Samozrejmne ale nikomu nic nevnucuju, kdo chce SMIC za 6000
![]()
![]()
, at si ho namontuje
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0
Zdarec,tady máte slibovanej odkaz zítra dodám ještě výsledky. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=73&t=296080
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0