SMIC Golf IV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

nogis píše:arl ic je stále jedno z nejlevnějších i nejlepších řešení. nevím, co v tom pořád hledáte za vědu...
Mě se na tom nelíbí ty bajonety. Mam na autě jeden a už povoluje. To mi nesmí do baráku. Líbil by se mi celohliník z S3, ale to už jsme zase jinde.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

Pokud bude cas a chut tak urcite logy udelam,zajima me to....Snad na to bude cas,kazdopadne tak nebo tak az to tam dam tak prispeju nejakyma postrehama a kdyztak udelam i fotodokumentaci :) sam jsem zvedavej :)
Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2014, 22:58

Příspěvek od Pipa95 »

to by bylo supr kdyby si udělal dokumentaci a log :)

jinak pro přestavbu na ARL potřebuju co? komplet stěnu + kus sání a hadice od kondenzátoru a chladiče už budou pasovat?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Rad bych rekl , ze i ja jsem mel 177 koni na SMIC, diky kvalitni uprave u TDI Funa taky bez koure, ale pri teplote venkovni cca 24-26 stupnu a pri trosku ostrejsi jizde - 3, 4 do 4000 ot, ani ne plny plyn tak teplota vzduchu byla 86 stupnu :( , a to nebyla zadna plna palba , nebo delsi doba na plny plyn, casty predjizdeni a tak. Pri vetsi venkovni teplote nebo pri rychlejsi jizde tech strasnych 100 stupnu zjevne neni problem. Takze s nejakym tvrzenim ze s nejakym bazmekem za 6000 tis, ktery udajne snizi teplotu o dalsich 6-9 stupnu , je 200 koni v pohode, bych si urcite tak jisty nebyl. V pripade G4 bych vubec nevahal, a jak radi nogis, rozhodne jit do ARL steny, nebo koupit R32 naraznik a tam se vejde uz i FMIC, a chlazeni je zaruceno. Jit proste vyzkousenou a osvedcenou cestou. Samozrejmne ale nikomu nic nevnucuju, kdo chce SMIC za 6000 (crazy) (crazy) (crazy) , at si ho namontuje :o
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

cin píše:Rad bych rekl , ze i ja jsem mel 177 koni na SMIC, diky kvalitni uprave u TDI Funa taky bez koure, ale pri teplote venkovni cca 24-26 stupnu a pri trosku ostrejsi jizde - 3, 4 do 4000 ot, ani ne plny plyn tak teplota vzduchu byla 86 stupnu :( , a to nebyla zadna plna palba , nebo delsi doba na plny plyn, casty predjizdeni a tak. Pri vetsi venkovni teplote nebo pri rychlejsi jizde tech strasnych 100 stupnu zjevne neni problem. Takze s nejakym tvrzenim ze s nejakym bazmekem za 6000 tis, ktery udajne snizi teplotu o dalsich 6-9 stupnu , je 200 koni v pohode, bych si urcite tak jisty nebyl. V pripade G4 bych vubec nevahal, a jak radi nogis, rozhodne jit do ARL steny, nebo koupit R32 naraznik a tam se vejde uz i FMIC, a chlazeni je zaruceno. Jit proste vyzkousenou a osvedcenou cestou. Samozrejmne ale nikomu nic nevnucuju, kdo chce SMIC za 6000 (crazy) (crazy) (crazy) , at si ho namontuje :o
I když je to krásně napsaný a v zásadě s tebou souhlasim, tak dokud to někdo nezkusí a nezměří, tak to budou vždy jen dohady. Náhrada FMIC to určitě nebude, v to nikdo nedoufá, ale mě by zajímalo jakou změnu to přinese. Přeci jen je to celohliník bar and plate... Lepší to být musí.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

Zdarec,tady máte slibovanej odkaz zítra dodám ještě výsledky. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=73&t=296080
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

co na to říct :roll: kvalitativně paskvil, pořízený v číně za necelých 60$ a obratem v CZ prodaný výhodně za 6tkč. Po tvém zásahu už navíc bez záruky, účinnost v lepším případě stejná, ale spíš nižší než origo. no kdo chce kam...
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

K přesnosti provedení toho SMICu není co dodat, ale nevím proč by měl být horší než sériový. Prosil bych vysvětlit. Thx
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

Nogis.....Co to plácáš,jsi vědma? :o nebo ho snad máš doma že takhle posuzuješ?????Zpracovaný je jinak dobře až na ty lajdácky navařený úchyty a nevyvrtanou díru,a je taky znatelně větší.....Vysvětli mi proč by něměl být lepší?!třeba mě něco ještě naučíš co nevím :D :D
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

6 tis. za tohle bože....to mě vyšel FMIC i s vedením na tyhle prachy
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

pár těchto china výrobků mi rukama prošlo. zkus se na něj ještě jednou podívat a porovnej ho s originálem. na posouzení nemusíš být vědma ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ten SMIC od Darkside development je podstne lepsie spracovany. A ten OD Forge motorsport je asi naj, ale s cenovkou 550eur si ho asi malokto zadovazi.
TunnerDT
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2010, 21:19
Bydliště: Detva

Příspěvek od TunnerDT »

Ja ho mám tiež namontovaný v octavii mám ho od darksidu
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a kolik máš na něm koní?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Tiež som zvedavý na výsledky :D A určite s ARL stenou resp FMIC by si vobec nemal starosti ako si poniektorý sem myslia (LOL) Len namontuješ a ideš (wallbash) .....
Ak by čo i len do 170k " stačil " nie je o čom :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“