Stránka 2 z 4

Napsal: 08 zář 2014, 16:20
od Markus01
nogis píše:arl ic je stále jedno z nejlevnějších i nejlepších řešení. nevím, co v tom pořád hledáte za vědu...
Mě se na tom nelíbí ty bajonety. Mam na autě jeden a už povoluje. To mi nesmí do baráku. Líbil by se mi celohliník z S3, ale to už jsme zase jinde.

Napsal: 08 zář 2014, 16:28
od macan371538
Pokud bude cas a chut tak urcite logy udelam,zajima me to....Snad na to bude cas,kazdopadne tak nebo tak az to tam dam tak prispeju nejakyma postrehama a kdyztak udelam i fotodokumentaci :) sam jsem zvedavej :)

Napsal: 08 zář 2014, 18:53
od Pipa95
to by bylo supr kdyby si udělal dokumentaci a log :)

jinak pro přestavbu na ARL potřebuju co? komplet stěnu + kus sání a hadice od kondenzátoru a chladiče už budou pasovat?

Napsal: 08 zář 2014, 20:28
od cin
Rad bych rekl , ze i ja jsem mel 177 koni na SMIC, diky kvalitni uprave u TDI Funa taky bez koure, ale pri teplote venkovni cca 24-26 stupnu a pri trosku ostrejsi jizde - 3, 4 do 4000 ot, ani ne plny plyn tak teplota vzduchu byla 86 stupnu :( , a to nebyla zadna plna palba , nebo delsi doba na plny plyn, casty predjizdeni a tak. Pri vetsi venkovni teplote nebo pri rychlejsi jizde tech strasnych 100 stupnu zjevne neni problem. Takze s nejakym tvrzenim ze s nejakym bazmekem za 6000 tis, ktery udajne snizi teplotu o dalsich 6-9 stupnu , je 200 koni v pohode, bych si urcite tak jisty nebyl. V pripade G4 bych vubec nevahal, a jak radi nogis, rozhodne jit do ARL steny, nebo koupit R32 naraznik a tam se vejde uz i FMIC, a chlazeni je zaruceno. Jit proste vyzkousenou a osvedcenou cestou. Samozrejmne ale nikomu nic nevnucuju, kdo chce SMIC za 6000 (crazy) (crazy) (crazy) , at si ho namontuje :o

Napsal: 08 zář 2014, 22:03
od Markus01
cin píše:Rad bych rekl , ze i ja jsem mel 177 koni na SMIC, diky kvalitni uprave u TDI Funa taky bez koure, ale pri teplote venkovni cca 24-26 stupnu a pri trosku ostrejsi jizde - 3, 4 do 4000 ot, ani ne plny plyn tak teplota vzduchu byla 86 stupnu :( , a to nebyla zadna plna palba , nebo delsi doba na plny plyn, casty predjizdeni a tak. Pri vetsi venkovni teplote nebo pri rychlejsi jizde tech strasnych 100 stupnu zjevne neni problem. Takze s nejakym tvrzenim ze s nejakym bazmekem za 6000 tis, ktery udajne snizi teplotu o dalsich 6-9 stupnu , je 200 koni v pohode, bych si urcite tak jisty nebyl. V pripade G4 bych vubec nevahal, a jak radi nogis, rozhodne jit do ARL steny, nebo koupit R32 naraznik a tam se vejde uz i FMIC, a chlazeni je zaruceno. Jit proste vyzkousenou a osvedcenou cestou. Samozrejmne ale nikomu nic nevnucuju, kdo chce SMIC za 6000 (crazy) (crazy) (crazy) , at si ho namontuje :o
I když je to krásně napsaný a v zásadě s tebou souhlasim, tak dokud to někdo nezkusí a nezměří, tak to budou vždy jen dohady. Náhrada FMIC to určitě nebude, v to nikdo nedoufá, ale mě by zajímalo jakou změnu to přinese. Přeci jen je to celohliník bar and plate... Lepší to být musí.

Napsal: 11 zář 2014, 15:27
od macan371538
Zdarec,tady máte slibovanej odkaz zítra dodám ještě výsledky. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=73&t=296080

Napsal: 12 zář 2014, 05:11
od nogis
co na to říct :roll: kvalitativně paskvil, pořízený v číně za necelých 60$ a obratem v CZ prodaný výhodně za 6tkč. Po tvém zásahu už navíc bez záruky, účinnost v lepším případě stejná, ale spíš nižší než origo. no kdo chce kam...

Napsal: 12 zář 2014, 08:49
od Markus01
K přesnosti provedení toho SMICu není co dodat, ale nevím proč by měl být horší než sériový. Prosil bych vysvětlit. Thx

Napsal: 12 zář 2014, 09:25
od macan371538
Nogis.....Co to plácáš,jsi vědma? :o nebo ho snad máš doma že takhle posuzuješ?????Zpracovaný je jinak dobře až na ty lajdácky navařený úchyty a nevyvrtanou díru,a je taky znatelně větší.....Vysvětli mi proč by něměl být lepší?!třeba mě něco ještě naučíš co nevím :D :D

Napsal: 12 zář 2014, 11:13
od PetrSs
6 tis. za tohle bože....to mě vyšel FMIC i s vedením na tyhle prachy

Napsal: 12 zář 2014, 12:05
od nogis
pár těchto china výrobků mi rukama prošlo. zkus se na něj ještě jednou podívat a porovnej ho s originálem. na posouzení nemusíš být vědma ;)

Napsal: 12 zář 2014, 12:37
od TDI tech
ten SMIC od Darkside development je podstne lepsie spracovany. A ten OD Forge motorsport je asi naj, ale s cenovkou 550eur si ho asi malokto zadovazi.

Napsal: 12 zář 2014, 15:00
od TunnerDT
Ja ho mám tiež namontovaný v octavii mám ho od darksidu

Napsal: 12 zář 2014, 16:42
od standa123
a kolik máš na něm koní?

Napsal: 12 zář 2014, 21:40
od Martin.D
Tiež som zvedavý na výsledky :D A určite s ARL stenou resp FMIC by si vobec nemal starosti ako si poniektorý sem myslia (LOL) Len namontuješ a ideš (wallbash) .....
Ak by čo i len do 170k " stačil " nie je o čom :D