Stránka 2 z 6

Napsal: 21 zář 2014, 14:53
od MartinR3
TDI tech píše:Chcem sa spytat kde a zakolko si zohnal ten origo plech pod motor pre Fabiu 6Y homologovanu do sk. A8 :?

Lyžina je od kamaráda. Původ určitě ale neměla v A8, protože je na sériovou nápravnici, ne na tu pěknou závodní. Podle mě je to ze závoďáku do skupiny A5, tedy 1.4 16V.

Napsal: 03 říj 2014, 09:08
od lifty
Mooc hezky si hraješ a dáváš jí do kupy. Je hezký vidět, že se někdo takhle stará :) asi si taky tady budu muset založit téma pro tu svojí žlutou včelku :)

Jen tak dál :)

PS: Máš stejnou gola sadu jako já :D

Napsal: 21 říj 2014, 01:42
od MartinR3
Tak jsem dneska zase trochu zapracoval! (wallbash)

Jelikož mi nešel nahrát správnej program, protože si o tom spojka myslela své, bylo potřeba se na to podívat! Vím, že o jedno/dvou hmotě se vede spousta sporů, přesto jsem se rozhodl pro jednohmotu a lamelu jsem jak jinak nechal přeobložit na HDS 57.

Obrázek

No a když už jsem to dělal, tak se mi moc nelíbila dynamika mojí dlouhý FSM převodovky. Proto jsem sehnal nejkratší RS převodovku z 2007 modelu. Sice jsem dneska dojel domu asi 6km normálnim tempem (okej, celkem rychle :) ) a sype to super! :D

Obrázek

Napsal: 21 říj 2014, 06:49
od Pája 19
A jaký sou poznatky s jednohmotou na 6Q převodovce?

Napsal: 21 říj 2014, 06:54
od lifty
No já bych měl z té jednohmoty na 6q strach. Minulý týden jsem byl u Sixty a ten mi řekl, že problém s těmi ložisky vymletými ze skříně způsobuje vadnej setrvačník. A podle mě když je špatná dvouhmota, tak se chová jako jednohmota, tak aby ti to ty ložiska taky nezničilo :(

Napsal: 21 říj 2014, 09:49
od MartinR3
Zatím sem s tim ujel jenom kousek, ale pozitivní! nic nehučí, nikde nic nebouchá a podřazování lepší. Měli jsme to odzkoušený u kámoše na 230PS, kde už se to dvouhmotě moc nelíbí. Takže teď otázka, kam až se s výkonem dostanu já! (wallbash)

Spojka by mi to měla udržet! :)

Napsal: 21 říj 2014, 11:29
od PetrSs
MartinR3 píše:Zatím sem s tim ujel jenom kousek, ale pozitivní! nic nehučí, nikde nic nebouchá a podřazování lepší. Měli jsme to odzkoušený u kámoše na 230PS, kde už se to dvouhmotě moc nelíbí. Takže teď otázka, kam až se s výkonem dostanu já! (wallbash)

Spojka by mi to měla udržet! :)
Zbytečný udrží to i dvouhmota na tom 6q....Na 5q chápu jednohmotu ale takhle je to podle mě celkem zbytečný

Napsal: 31 říj 2014, 18:17
od MartinR3
Dneska mi přišla další pěkná věc! :) Nechtěl jsem powerflex, ale plnou gumu, vypadá to super!

Obrázek

Bouhužel to teďka moc nevyzkouším, protože se mi rozletělo turbo.

Už mám doma i FMIC a teď se peru s myšlenkou jaký pořídit... Je to moc težký :? :? (crazy) (wallbash) Nový, repas, ARL s jinou kompresorovou hlavou, 2052, 2260, nebo jen arl,............

Napsal: 31 říj 2014, 20:40
od lifty
Mě osobně bude stačit ARL, hlavně když se to dá prohodit kus za kus bez jinačích úprav :)

Napsal: 31 říj 2014, 20:42
od FRS
Dal bych VB 1749. má potencial 200PS. Navic bez uprav. ;) :)

Napsal: 31 říj 2014, 20:48
od cin
Tak aby jsi to mel co nejvic Plug &Play bych ti dporucil GT 1749 VB (z ARL) , ovsem pouze NOVE. Kdyz to das potom zkusenemu tunerovi, tak 190 koni a pres 400 kroutak nebude problem, s krasnym prubehem a peknym spodkem. Spotreba se nebude moc lisit (pri normalni jizde) . Z vlastni zkusenosti muzu rict ze neznamy ojety a repasy nebrat, usetris si spoustu nervu a nakonec i penez

Napsal: 31 říj 2014, 20:51
od MartinR3
Jojo, VB je nejvíc rozumový uvážení! Mě by se teda trochu víc líbilo VB s jinou kompresorovou hlavou, protože když maj vstřiky potenciál 230 koní, tak proč né i turbo! No a pak mi zas kluk s 300PS ibizou řekne, ať šetřim prachy, že je to stejně zbytečný, že stejně na konci koupim 2260... A mezitim vyhážu prachy za tři turba jak on! (wallbash)

Shit, to je horší, jak pozvat holku na rande! :)

Napsal: 31 říj 2014, 20:52
od lifty
Já bych se zase repasu z Jablonce, nebo Holic nebál. Co vím tak jsou vyvážený na ještě větší otáčky než origo.

Napsal: 31 říj 2014, 21:12
od cin
Nechci nikoho pomlouvat, ale proste novy je novy. Muzes pak od toho ocekavat parametry ktery to ma mit . Ne tady pak brecet a skemrat o rady co stim, ze to prefukuje, nema spodek, netlaci pozadavek a podobne. Kdyz si das praci, tak takovych temat tady je povicero - a vsechny maji stejny scenar - koupeny ojety (udajne perfektni stav) turbo, repas buhvi od koho, nebo hybrid , vse samozrejmne za dobry penize. Ale samozrejmne kazdyho vec co si da do auta :roll:

Napsal: 01 lis 2014, 18:28
od MartinR3
Tak už mám FMIC. Bylo to teda hodně pracný, ale zase vcelku levný! Intercooler sem chtěl dvoustranný, protože je účinnější nechá se sehnat za dobře. :) Vyrobil sem novou výztuhu nárazníku, která je nyní zároveň vedení vzduchu a držák cooleru! (pevnost spočítána, deformační zóny zachovány)



Obrázek