Stránka 2 z 3

Napsal: 20 pro 2014, 13:07
od senioring1
matess píše:tady máš pěkný fotky toho sítka
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=135645
Áno , to je môj príspevok.
Teraz len resumé - v záručnom servise na slovensku výmena nádrže , potrubia , čerpadla , kontrola vstrekovačov za cca 4500 . Odvoz auta z NL cca 1000 . O vzniknuté náklady sa dohodol s predchádzajúcim majiteľom na úhrade 50/50 , pretože auto mal iba tri mesiace . Pri rozhodovaní sme dostali ponuku na lacnejšie riešenie. Keď , tak SZ .

Napsal: 20 pro 2014, 13:42
od Fulltank
stava se to, a byla to proste nahoda, ze se to posralo zrovna u nich v servisu. Musis vymenit vysokotlak, vycistit rail listu plus doporucuju vymenit regulator za novy. Vstriky nech zkontrolovat a vycistit nemusi se hned menit. Urcite demontovat nadrz a vycistit spolecne s vedenim paliva.


http://auto.bazos.cz/inzerat/41967534/V ... TDi-CR.php

Napsal: 04 úno 2015, 04:19
od gubik
Ďalšie záhadné zistenia: auto s odťahovkou do druhého servisu. Tam nakoľko piliny nenašli (napr. pod lupou vysokotl. regulator v raily), poslali čerpadlo a trysky do Bosch repas firmy, kde po rozobratí zistili, že všetko je čisté a ok. Samozrejme na čerpadle vymenili všetky tesnenia a odskúšali (skoro 200€), všetko OK. Čiže trysky a čerpadlo funkčné, aj tak sa nenaštartuje. Že by v autorizáku vyčistili všetko, predtým kým to (akože) vymenia. No nič, moje ilúzie :) o slušnosti, spolahlivosti, profesionalite sa trocha tak zase rozplynuli. Predpokladám bude treba ešte skúsiť meniť vysokotlaký regulátor, nakolko tam stále není dostatočný tlak. Prípadné nápady vítané.

Napsal: 04 úno 2015, 08:28
od roman1648
Hele, je to fakt zlý, ale tady se to asi na servis házet nedá, stalo by se to dřív nebo později tak či tak, oni měli smůlu že to přistálo u nich.
Ano, je opravdu spousta případů takovýchto poruch, paní zastavila na benzince,natankovala a už nenastartovala...daly by se o tom psát romány..
Nechat to udělat pořádně, raději častěji měnit filtr paliva,tankovat kvalitní naftu a aditivovat, víc pro to udělat nemůžeš

Já jsem s tímto opatrenej, když dělám třeba paliváč na HDi a je tam zlato jak v potůčku na klondajku, ihned fotím nebo volám majitele a řeknu mu o možném problému..

Nevíš co tam kdo lil / tankoval před tebou, znám i lidi co mají káry pomalu za tři mega ale jezdí tankovat na nejlevnější Unicorn-oily , ˇareály ČSAD a podobně a pak se v servisu na prodejce hrozně rozčilují co že jim to prodali za krám a vyhrožují soudama

Ano, jak psáno výše, v německu, fancii,belgii je problémů se vstřiky/čerpadly oproti ČR/SR/PL/UK..minimum, protože nemají OJEBANOU kvalitu nafty :(

Napsal: 04 úno 2015, 08:59
od nogis
S tou dodatečnou aditivací pořád nevím. Zatím mi nikdo s jistotou nedokázal říct, jestli tím spíš neškodím DPF. Navíc od doby bio přísad v naftě bych neřekl, že je s mazivostí problém. ;)

Napsal: 04 úno 2015, 09:17
od roman1648
Taky nevim ale co vic pro to delat...
Obcas beru naftu do pruhlednyho kanystru co lejeme do desty,traktoru,nektera je uplne zelena,nektera zluta,nektera skoro bezbarva

Kazdej problem s CR vstřiky,cerpadlem ti reknou opravari - pane,spatna nafta a to stejny bude tvrdit i servis,budes sd tahat po soudech,soudni expertizy a znalci,bude to stat bakulu penez a dvoje nervy...

Napsal: 04 úno 2015, 13:16
od gubik
Možno som nechápavý, ale v Bosch sa zistilo, že trysky aj čerpadlo sú v poriadku po pilinách ani stopa (nové tesnenia dali preto lebo keď sa vysokotlaké čerpadlo rozoberie, neodporúča sa tam dať staré tesnenie). V autorizovanom tvrdili, že sú tam piliny, no v druhom servisu a ani v Bosch repas, piliny nenašli. Takže nechápem prečo spomínate stále tú naftu. To sú fakty, ktoré nenasvedčujú tomu, že by sa jednalo o nejaké nekvalitné palivo. Skôr by som sa chcel informovať, že tlak cca 400bar pri štartovaní môže spôsobiť vadný regulátor tlaku... alebo čo sa tam mohlo udiať, veď piliny tam neboli, čerpadlo je v poriadku, trysky takisto...prečo neštartuje? Autorizák tvrdil, že sú tam piliny (evidentne klamali)...

Napsal: 04 úno 2015, 13:47
od roman1648
Do Bosch servisu šlo čerpadlo a vstřiky, předpokládám že oni v servisu piliny objevili ve filtru ? těžko by tam kuchali čerpadlo a vstřiky ne

To přezkoušeli čerpadlo a vstřiky a regulátor ne ?

Napsal: 04 úno 2015, 14:10
od nogis
400bar při startu udělá i bordel z nafty v regulátoru. stejně tak 90bar při 2000ot. mám to za sebou po natankování sraček.

ale od stolu ti nikdo víc neřekne.

Napsal: 04 úno 2015, 14:38
od Dr.Spiegel
Já myslel že VW se nekazí... :o

Napsal: 05 úno 2015, 08:30
od dhfool
CR jak CR, jednou natankuješ hnůj a je jen otázkou času kdy se po...

Napsal: 13 úno 2015, 04:26
od gubik
Vymenený vysokotlaký regulátor, auto OK

Napsal: 13 úno 2015, 08:23
od roman1648
roman1648 píše:Do Bosch servisu šlo čerpadlo a vstřiky, předpokládám že oni v servisu piliny objevili ve filtru ? těžko by tam kuchali čerpadlo a vstřiky ne

To přezkoušeli čerpadlo a vstřiky a regulátor ne ?
(crazy) (crazy) (crazy)

Napsal: 13 úno 2015, 19:17
od senioring1
Predpokladám , že ten autorizovaný servis si navštívil posledný krát .

Napsal: 14 úno 2015, 06:52
od maros261177
Poprosil by som adresu servisu...aby sa pripadni buduci navstevnici vedeli rozhodnut, kde do servisu...