Napsal: 13 črc 2007, 14:15
poznam sa aj s nimi,chalani su v pohode.su troska dalej(km),a brzdia v kosiciach,co je moc daleko...bol som u nich zoparkrat... 

jojco píše:pozor na MAXTDI
ich uprava software trebars v 150ps leone cini, vpodobe konstanty 20% na 2/3 mapy turba, paliva a krutiaku. proste tam drbli 20% a hotovo, v mapach skoky ako svina a pri takom zvyseni tlaku seriova turbina aj s hadicami bude za dva mesiace v pecku. a hrdo za chip + nejaku zazracnu vahu vzduchu vzali 14 000. Som sa skoro posral ked som to vsetko videl.
Dotycneho som upozornil na to ake prasaciny ma v rj a dal som mu elektronicku podobu toho chipu, poslal ju na kontrolu do EB tuning (tusim kosice) a tam sa vraj vyjadrili ze je ta uprava v poriadku a je plne profesionalna.![]()
A to obe firmy patria k dost preferovanym na slovensku, hamba jak hrom.
je fakt ze co sem videl chipy treba Cimbu i Bitpoweru tak ani jeden nemel turbolimiter upravenejBH motor píše:keby bolo na tom turbe 1,5 baru atm tak asi ky to kkk zomrelo na sex/ rozje..lo by sa/. Ale max vedia co robia
S patricnou davkou inspiracie to ibe . myslim ze o 0,5 baru to ale nezdvihli, lebo by museli vediet kde je turbolimiter
clichy píše:jojco píše:pozor na MAXTDI
ich uprava software trebars v 150ps leone cini, vpodobe konstanty 20% na 2/3 mapy turba, paliva a krutiaku. proste tam drbli 20% a hotovo, v mapach skoky ako svina a pri takom zvyseni tlaku seriova turbina aj s hadicami bude za dva mesiace v pecku. a hrdo za chip + nejaku zazracnu vahu vzduchu vzali 14 000. Som sa skoro posral ked som to vsetko videl.
Dotycneho som upozornil na to ake prasaciny ma v rj a dal som mu elektronicku podobu toho chipu, poslal ju na kontrolu do EB tuning (tusim kosice) a tam sa vraj vyjadrili ze je ta uprava v poriadku a je plne profesionalna.![]()
A to obe firmy patria k dost preferovanym na slovensku, hamba jak hrom.
mám Oct I 74 kW na cca 104 KW a v reále z 88 kW na 104,6 kW a nie ú zatiaľ žiadné problémy, akurát keď je hodne teplo tak pri plnom plyne na 5° jemne cítíť trhanie motora cirka pri 1800 otáťkach, ale na 3/4 plynu to ide bezproblémov. už v originále malo Turbo dosť vysoký tlak, takže ten zvýšili, len o cca 0,5 bar. Motor ťahá lepšie zo spodných otáčok a spotreba klesla o cca 0,2 l. Viem že tých cca 15 kW nie je bohvieaké zvýšenie, ale robil som to kvôli krútiacemu momentu, a ten šiel z 260 Nm na 310 Nm. Neviem vyjadrí sa ešte niekto kto má MAX TDI?
.cupra píše:poznam sa aj s nimi,chalani su v pohode.su troska dalej(km),a brzdia v kosiciach,co je moc daleko...bol som u nich zoparkrat...
tak že mi ho zmerali počas jazdy, tvrdili, že ten tlak bol nastavený už priamo z továrne na vyššiu hodnotu ako je vraj obvyklé... netvrdím, že to majú všetky motory. Neobvyklé bolo už len to, že motor z továrne, ktorý mal mať 74 kW mal 88 kW (4100 ot min-1) ( merané cez laptop pripojený na zásuvku a GPS od 1000 ot min-1 až po odstavenie dodávky nafty niekde pri 4750 ot min -1 a točivý moment 260 Nm pri 2100 ot min -1. Možno ten tlak nie je celkom presný (0,5 bar) v každom prípade ho o niečo zvýšili skúsim pohladať graf čo mi dali. Medzitým zmizlo trhanie na 5ke ťahá úplne plynule a klesla spotreba asi o 0,3 l.Dôležité je, že som sa chcel spýtať, či MAX TDI je spolahlivá firma, aké máte skúsenosti s nimi.mvolesko píše:clichy: kdyby ti to zvysili o 0.5 bar tak by ti to turbo odeslo hned jak by si odnich odjela dalsi vec je, jak si prisel nato ze v originale ma 74kw vysokej tlak ?