Stránka 2 z 5

Napsal: 13 črc 2007, 14:15
od cupra
poznam sa aj s nimi,chalani su v pohode.su troska dalej(km),a brzdia v kosiciach,co je moc daleko...bol som u nich zoparkrat... ;)

neviem, ja mám chip od Max TDI, a zatiaľ to funguje..

Napsal: 28 črc 2007, 19:52
od clichy
jojco píše:pozor na MAXTDI

ich uprava software trebars v 150ps leone cini, vpodobe konstanty 20% na 2/3 mapy turba, paliva a krutiaku. proste tam drbli 20% a hotovo, v mapach skoky ako svina a pri takom zvyseni tlaku seriova turbina aj s hadicami bude za dva mesiace v pecku. a hrdo za chip + nejaku zazracnu vahu vzduchu vzali 14 000. Som sa skoro posral ked som to vsetko videl.

Dotycneho som upozornil na to ake prasaciny ma v rj a dal som mu elektronicku podobu toho chipu, poslal ju na kontrolu do EB tuning (tusim kosice) a tam sa vraj vyjadrili ze je ta uprava v poriadku a je plne profesionalna. (rofl)

A to obe firmy patria k dost preferovanym na slovensku, hamba jak hrom.


mám Oct I 74 kW na cca 104 KW a v reále z 88 kW na 104,6 kW a nie ú zatiaľ žiadné problémy, akurát keď je hodne teplo tak pri plnom plyne na 5° jemne cítíť trhanie motora cirka pri 1800 otáťkach, ale na 3/4 plynu to ide bezproblémov. už v originále malo Turbo dosť vysoký tlak, takže ten zvýšili, len o cca 0,5 bar. Motor ťahá lepšie zo spodných otáčok a spotreba klesla o cca 0,2 l. Viem že tých cca 15 kW nie je bohvieaké zvýšenie, ale robil som to kvôli krútiacemu momentu, a ten šiel z 260 Nm na 310 Nm. Neviem vyjadrí sa ešte niekto kto má MAX TDI?

Napsal: 28 črc 2007, 20:31
od mvolesko
clichy: kdyby ti to zvysili o 0.5 bar tak by ti to turbo odeslo hned jak by si odnich odjel :) a dalsi vec je, jak si prisel nato ze v originale ma 74kw vysokej tlak ?

Napsal: 28 črc 2007, 20:34
od Fantik
Pro někoho je třeba 1.1 bar hodně. :D

Napsal: 29 črc 2007, 00:34
od BH motor
keby bolo na tom turbe 1,5 baru atm tak asi ky to kkk zomrelo na sex/ rozje..lo by sa (LOL) /. Ale max vedia co robia :? S patricnou davkou inspiracie to ibe . myslim ze o 0,5 baru to ale nezdvihli, lebo by museli vediet kde je turbolimiter 8)

Napsal: 29 črc 2007, 00:44
od mvolesko
BH motor píše:keby bolo na tom turbe 1,5 baru atm tak asi ky to kkk zomrelo na sex/ rozje..lo by sa (LOL) /. Ale max vedia co robia :? S patricnou davkou inspiracie to ibe . myslim ze o 0,5 baru to ale nezdvihli, lebo by museli vediet kde je turbolimiter 8)
je fakt ze co sem videl chipy treba Cimbu i Bitpoweru tak ani jeden nemel turbolimiter upravenej

Re: neviem, ja mám chip od Max TDI, a zatiaľ to funguje..

Napsal: 29 črc 2007, 12:21
od ota1980
clichy píše:
jojco píše:pozor na MAXTDI

ich uprava software trebars v 150ps leone cini, vpodobe konstanty 20% na 2/3 mapy turba, paliva a krutiaku. proste tam drbli 20% a hotovo, v mapach skoky ako svina a pri takom zvyseni tlaku seriova turbina aj s hadicami bude za dva mesiace v pecku. a hrdo za chip + nejaku zazracnu vahu vzduchu vzali 14 000. Som sa skoro posral ked som to vsetko videl.

Dotycneho som upozornil na to ake prasaciny ma v rj a dal som mu elektronicku podobu toho chipu, poslal ju na kontrolu do EB tuning (tusim kosice) a tam sa vraj vyjadrili ze je ta uprava v poriadku a je plne profesionalna. (rofl)

A to obe firmy patria k dost preferovanym na slovensku, hamba jak hrom.


mám Oct I 74 kW na cca 104 KW a v reále z 88 kW na 104,6 kW a nie ú zatiaľ žiadné problémy, akurát keď je hodne teplo tak pri plnom plyne na 5° jemne cítíť trhanie motora cirka pri 1800 otáťkach, ale na 3/4 plynu to ide bezproblémov. už v originále malo Turbo dosť vysoký tlak, takže ten zvýšili, len o cca 0,5 bar. Motor ťahá lepšie zo spodných otáčok a spotreba klesla o cca 0,2 l. Viem že tých cca 15 kW nie je bohvieaké zvýšenie, ale robil som to kvôli krútiacemu momentu, a ten šiel z 260 Nm na 310 Nm. Neviem vyjadrí sa ešte niekto kto má MAX TDI?

já mám Passata asi stejný motor 1.9 TDi 74 kW PD, turbo,převodovku a spojk.komplet ze 130ps, (turbo od Andreho) a čip od Reeshy na cca. 110 kW / 370 Nm a max spokojenost.

Napsal: 29 črc 2007, 13:04
od flekyc
mozna je to ze slovenska kus cesty, ale myslim, ze za tu naftu to stoji, zavolej mu a najdes co hledas ...

Napsal: 30 črc 2007, 11:52
od netopier
cupra píše:poznam sa aj s nimi,chalani su v pohode.su troska dalej(km),a brzdia v kosiciach,co je moc daleko...bol som u nich zoparkrat... ;)
.

Napsal: 10 srp 2007, 21:50
od clichy
mvolesko píše:clichy: kdyby ti to zvysili o 0.5 bar tak by ti to turbo odeslo hned jak by si odnich odjel :) a dalsi vec je, jak si prisel nato ze v originale ma 74kw vysokej tlak ?
tak že mi ho zmerali počas jazdy, tvrdili, že ten tlak bol nastavený už priamo z továrne na vyššiu hodnotu ako je vraj obvyklé... netvrdím, že to majú všetky motory. Neobvyklé bolo už len to, že motor z továrne, ktorý mal mať 74 kW mal 88 kW (4100 ot min-1) ( merané cez laptop pripojený na zásuvku a GPS od 1000 ot min-1 až po odstavenie dodávky nafty niekde pri 4750 ot min -1 a točivý moment 260 Nm pri 2100 ot min -1. Možno ten tlak nie je celkom presný (0,5 bar) v každom prípade ho o niečo zvýšili skúsim pohladať graf čo mi dali. Medzitým zmizlo trhanie na 5ke ťahá úplne plynule a klesla spotreba asi o 0,3 l.Dôležité je, že som sa chcel spýtať, či MAX TDI je spolahlivá firma, aké máte skúsenosti s nimi.

Max TDi

Napsal: 07 led 2008, 08:01
od zip2150
Vobec to nie ke spolahliva firma... slubovali hory doly... auto ani na brzde nemerali, dal som si ho neskor odmerat sam, kedze NAHODOU po uprave mi 2x odislo turbo a praskli dake pretlakove hadice. Mechanik, odbornik na 2.5 V6 tiez konstatoval ze turbo ma strasne vysoky tlak,...nejdem tu plieskat cisla kedze do toho tak nevidim. po odmerai malo auto 172koni a nie slubenych 180... +2 turba v hajzli. volal som, pisal staznost, reklamaciu no akoze sa zmenil majitel a nemozu sa k nemu dostat, je t ov stadiu riesenia... ubehli 4 roky, neriesim. PODVODNICI A KLAMARI, samozrejme na hlupost ludi / zakaznikov, akym som vtdy bol aj ja.

Napsal: 07 led 2008, 09:04
od subz3ro_tdi
tiez mam chip od MaxTDI... zatial neboli nejake vacsie problemy okrem vymeny spojky, ktora uz toho beztak mala za sebou dost vela :)
tu v Ziline ma chip od MaxTDI dost vela ludi co viem a neboli nejake staznosti (aspon nie take o ktorych by som pocul), ale to asi zalezi chip od chipu. moznoze chip na octavky maju odladeny kvalitnejsie ako chip na ine motory, kedze ten sa robi zrejme najviac...
kazdopadne tiez koketujem s myslienkou dat tam nejaky odladenejsi software pre RJ.
takze ak tomu spravne rozumiem, BH motor robi chiptuning? to je tu kusok... idem napisat SZ
;)

Napsal: 07 led 2008, 12:46
od BH motor
uz mas dokonca aj odpoved (noteeth)

Napsal: 07 led 2008, 13:59
od Ivo
subz3ro_tdi: A aký fajný !!!! (rofl)

Napsal: 07 led 2008, 15:14
od Kornout
Osobně mám důvěru u 3 úpravců, DP (reesha), BH motor a chipf.... .
Výběr je na tobě.