Jak velky FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

mensi do vstupu IC proto aby turbo co nejrychleji natlačilo vzduch do IC....a vetsi na vystupu aby se IC čko lepe vypláchlo a vzduch šel lépe do motoru?? jen má úvaha.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od AdisTDI »

Nee vesti vstup aby se tam natlacilo co nejvice vzduchu , a malej vystup z duvodu aby se tam ten NATLACENEJ vzduch v IC co nejvice schladil a sel dal pres AL vedeni az do motoru :)
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

takze treba vztup 55mm a vystup 50mm.ok ;)
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Presne tak, alebo 60 a 55.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nie naopak?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ne, vzduch se ochladí čili zmenší svuj objem
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kristepane nech tuto temu admin okamzite zmaze lebo je to hanba (wallbash)

Jarda S. a spol. najprv si postudujte fyziku a potom prispievajte do fora. V skole sa bolo treba ucit a nie pice po lavici kreslit (LOL)
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

(LOL) Opravdu to někdo máte takto udělaný? (rofl)
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

TDI tech píše: Jarda S. a spol. najprv si postudujte fyziku a potom prispievajte do fora. V skole sa bolo treba ucit a nie pice po lavici kreslit (LOL)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Teplotn%C3 ... %C5%BEnost to je fyzika tak to je
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Jak velky FMIC

Příspěvek od vynecht »

Měl jsem na jednom autě (dle tehdejších dostupných rad)větší trubku za coolerem (průměr o 5 mm) a dost pozdě se to plnilo. Po výměně za stejný průměr jako před coolerem se to plnilo o nějakých 200 - 230 otáček dříve a celkový dojem z jízdy byl lepší. Je to zřejmě právě z důvodu vychlazení/zmenšení objemu vzduchu. Teoreticky by to asi chtělo menší průměr za coolerem, ale tam je nutno brát zase zřetel na snížené proudění. Mě z toho vyplývá dát celé vedení o stejném průměru.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

To jsou bludy..... (LOL) zavolejte do všech automobilek a chtělo by jim říct, že to mají vymyšlené úplně špatně. zvětšit výstup z turba na pořádnou hadici a naopak sací svody pěkně zmenšit :-D
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

pokud by mělo byt rozdilný vedeni před IC a za IC....tak uz by prece na IC čku byly vyrobene výstpy s rozdílnýma prumerama ne? ja si myslím ze by prumer vedeni mělo byt stejne před i za......kvůli plnění. ne?

jinak tdi tech má pravdu ......když uz tak mensi prumer do IC protože vzduch je horky a tím pádem řidší.....a větší na výstupu, protože vzduch je ochlazený a tím pádem hustčí a nabírá na objemu ne? :P
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondra_TDI »

změňte nadpis tématu na: "jak si vykouzlit pěknou turbodíru" (rofl) (LOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Chlapi predtym nez sa k niecomu ohladom tejto temy vyjadrite, tak si naozaj aspon prezrite nejaku odbornu literaturu o termodinamike a aerodynamike. Nech tu niesme na smiech. Dakujem
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Tak to nekdo vysvetlete jak to teda je...at jsme v obraze......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“