Jak velky FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mensi do vstupu IC proto aby turbo co nejrychleji natlačilo vzduch do IC....a vetsi na vystupu aby se IC čko lepe vypláchlo a vzduch šel lépe do motoru?? jen má úvaha.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Presne tak, alebo 60 a 55.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4288
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
http://cs.wikipedia.org/wiki/Teplotn%C3 ... %C5%BEnost to je fyzika tak to jeTDI tech píše: Jarda S. a spol. najprv si postudujte fyziku a potom prispievajte do fora. V skole sa bolo treba ucit a nie pice po lavici kreslit
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Jak velky FMIC
Měl jsem na jednom autě (dle tehdejších dostupných rad)větší trubku za coolerem (průměr o 5 mm) a dost pozdě se to plnilo. Po výměně za stejný průměr jako před coolerem se to plnilo o nějakých 200 - 230 otáček dříve a celkový dojem z jízdy byl lepší. Je to zřejmě právě z důvodu vychlazení/zmenšení objemu vzduchu. Teoreticky by to asi chtělo menší průměr za coolerem, ale tam je nutno brát zase zřetel na snížené proudění. Mě z toho vyplývá dát celé vedení o stejném průměru.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
pokud by mělo byt rozdilný vedeni před IC a za IC....tak uz by prece na IC čku byly vyrobene výstpy s rozdílnýma prumerama ne? ja si myslím ze by prumer vedeni mělo byt stejne před i za......kvůli plnění. ne?
jinak tdi tech má pravdu ......když uz tak mensi prumer do IC protože vzduch je horky a tím pádem řidší.....a větší na výstupu, protože vzduch je ochlazený a tím pádem hustčí a nabírá na objemu ne?
jinak tdi tech má pravdu ......když uz tak mensi prumer do IC protože vzduch je horky a tím pádem řidší.....a větší na výstupu, protože vzduch je ochlazený a tím pádem hustčí a nabírá na objemu ne?

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.