Stránka 2 z 4

Napsal: 31 led 2015, 17:07
od Dawe8788
Co se týká toho kam se ten motor hodí tak do města to není kvůli spotřebě a na dálky taky ne kvůli výkonu.jeli jsme g6 ve čtyřech lidech na hory.jakmile přišel na dálnici v německu kopec tak jsme končili a tlačili nás kamióny😄

Napsal: 31 led 2015, 17:11
od mia1
no ale já jsem zas nebyl tomu schopný ujet s naloženým SII 103kw (wallbash)což jsem byl trošku nasraný :D

Napsal: 31 led 2015, 17:15
od Dawe8788
To nechápu.diagnostika žádnou chybu nepíše a motor běží krásně.je fakt ze ma najeto 200tis km. Spotřeba vs výkon je fakt hrozná.Možná by pomohla úprava softwaru,ale když jsem viděl tu srandovní spojku tak bych se toho bál.

Napsal: 31 led 2015, 17:17
od Biimbo
Dawe8788 píše:Co se týká toho kam se ten motor hodí tak do města to není kvůli spotřebě a na dálky taky ne kvůli výkonu.jeli jsme g6 ve čtyřech lidech na hory.jakmile přišel na dálnici v německu kopec tak jsme končili a tlačili nás kamióny😄
to zas přeháníš, jsme jeli do chorvatska dvě auta, jedno já, jedno caddy 1.6 55kw, naložíno po strop (sudy piva,chlazení,..),uvnitř teda jen tři lidi a v kopci to 140 neudrželo, ale že by ho tlačily kamiony, to teda ne a hlavně to bylo jen 55kw.

A spotřeba a kultivovanost jsou dvě věci,který si všichni chválí.
Dneska jsme jeli ve dvou s Caddy do Prahy, je to to silnější 77kw, taky 1,6 a jelo to pěkně docela, spotřeba 6, do prahy 1:20hod a zpět 1:15hod..

Napsal: 31 led 2015, 17:23
od Dawe8788
Bylo to tak že na dálnici bylo omezení na 100km/h přišlo stoupání a konec omezení plyn na podlaze a nic se nedělo tak jsem se musel zaradit mezi kamióny.

Napsal: 31 led 2015, 17:31
od Biimbo
OII 4x4 co mám tohle udělá i když jedem ve dvou ;) Budu muset chipovat..

Napsal: 31 led 2015, 17:33
od JHBullit
otec ted bude mit novy sluzebni rapid tdi 66kw s dsg tak sem zvedavej jak to bude casem slapat...

Napsal: 31 led 2015, 17:38
od Fulltank
me ten motor prijde v pohode, na jezdeni to staci

CAYC

Napsal: 31 led 2015, 18:15
od violator
Nevidím v tom motoru žádný problém, jezdí na okreskách i dálnicích a v poho. Zatím najeto 52tis.

Napsal: 31 led 2015, 18:31
od frantisek28
No neviem, avsak ti co ho maju po okoli, tak slusna spolahlivost...
Spotreba? OK, pojdu Octavia 2 (1.6 TDi 77 kW sedan, 1.9 TDi 77 kW combi a 2.0 TDi 103 kW combi) rovnaku trasu 2000 km, rovnako za sebou (obcasne zamienanie pozicii), zvacsa dialnice (priemerna cestovna rychlost cca 114 km/h). Ake budu spotreby na tych troch autach???
Ja odpoviem.
6,1 l/100 km.
Mam to odskusane, overene. Dokonca aj s Fabiou 1.4 TDi 59 kW. Vsetky auta sa vyrovnali spotrebou.
Mierny rozdiel bol u VW Golf Plus, 1.9 TDi 77 kW Bluemotion, kde bola spotreba nizsia o 0.3 l/100 km a u Passatu 2.0 TDi 103 kW CR DSG, variant to bolo za 6,4 l/100 km.
Takze asi ta spotreba bude umerna podavanemu vykonu, ktory je zavisly od cestovnej rychlosti koli zdolavaniu valiveho odporu pneu, odporu vzduchu, no a este stratovy vykon v pohone. Teda, ak pojdu tie auta rovnako, spotreba bude takmer identicka. Markatnejsi rozdiel bude pravdepodobne v mestkej prevadzke...

Napsal: 31 led 2015, 19:46
od jokir
Jazdím na aute s týmto motorom a musím povedať , že začiatky boli ťažké . Tie dlhé prevody , oneskorené reakcie na plyn to bolo strašné . Dal som chip a musím povedať že je to podstatný rozdiel k lepšiemu , ale treba zmeniť spôsob jazdy oproti doterajším motorom s dielne vw . Hlavne to treba držať v otáčkach . Čo sa týka spotreby tak je rovnaká ako pri 2.0CR
Moja primerka je 5,2 leto a 5,4 zima

Napsal: 31 led 2015, 19:54
od Ladas
Tomáš Tyle píše:
Ladas píše:spolehlivost? co 60tis městský provoz problém s EGR ke kterému je fajnový přístup a CR taky zrovna moc nevydrží
Mám tento motor v Octavii. Egr měněn před měsícem při 73000 km. Před týdnem auto zničeho nic nenastartovalo, na počítači žádná závada, vyměněn pal. filtr, motor po dlouhém točení naskočil. Od té doby auto hůř startuje(musím dlouho točit) a dneska ráno po cca 15 hodinách stání už nenaskočilo. Jako by padala nafta. Nemáte tip, čím by to mohlo být?
Chtělo by to zjistit tlak na railu případně stav vstřikovačů

Napsal: 31 led 2015, 21:51
od Zdeněk M
Ladas píše:
Tomáš Tyle píše:
Ladas píše:spolehlivost? co 60tis městský provoz problém s EGR ke kterému je fajnový přístup a CR taky zrovna moc nevydrží
Mám tento motor v Octavii. Egr měněn před měsícem při 73000 km. Před týdnem auto zničeho nic nenastartovalo, na počítači žádná závada, vyměněn pal. filtr, motor po dlouhém točení naskočil. Od té doby auto hůř startuje(musím dlouho točit) a dneska ráno po cca 15 hodinách stání už nenaskočilo. Jako by padala nafta. Nemáte tip, čím by to mohlo být?
Chtělo by to zjistit tlak na railu případně stav vstřikovačů
JJ, soused koupil fungl novej G6 s timhle motorem a vstřiky mu menili už 2 na kulanci mel 46000km, ted čeká kdy kleknou ty dva zbylí. Startovalo dyl a dýl až pak vubec, 20sekund motal teplej, naposlední jizdu do servisu už chyt jen čistic brzd. :D Taky řikal že měl koupit 2,0l má to dlouhý kvalty ( těžkej převod) a musi furt řadit, naložený to kopec pocejtí hned. A dalsi auto že už ropak nebude, už jen kvuli euru 6 a zlu snim spojeným, DPF, Egr . prý koupí Hyundai nebo Hondu na benzín, neco co nemá turbo. 1,2 od koncernu urcitě ne, obsah je znát , at to třeba 150 koni 1,2l ale 2,0l pojede vždycky líp.;) Ikdyž ten koncern už nenabizi v ramci ekologie a emisi že. A tak přijde doba, kdy v džipech jako Amarok, Ranger budou jezdit 1,4 diesli s turbem na každej válec (LOL) (wallbash)

Napsal: 31 led 2015, 22:53
od vendysp
Lewik777 píše:Tiez nechapem preco prestali vyrabat dost dobre motory 1.9tdi ako hej nehovorim ze problem s ojnicami sa nenasiel ale spotreba verzus ako je to zive je uplne paradne.
Tiez sa mi zda ze tie 1.6 nie su tak zive a ktovie ci vydrzia tolko km ako 1.9
oni nepotrebujou aby te motor vydrzel. Motory 1,9 tdi si udelali slusnou reputaci a tak ted uz jen motory ojebavat aby vydzely tak akorat a ty sis koupil novy auto a ne z bazaru 350 000 km na hrbu. Je to smutny

Napsal: 31 led 2015, 23:02
od Fulltank
Zaplať pánbůh :D