Vacka SDI na TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JenicekGTD
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 dub 2008, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice

Příspěvek od JenicekGTD »

Tak jak teda no nebo ne :? :D
VW Golf IV AHF 81kw+chip jinak serie
VW Jetta mTDI 110kw+ :D
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

mtdi je z čeho ?? jakej motor je zaklad ? plecháč nebo hlinikač
na vačku bych se vybodnul , spodek bude horší ,

já si upravoval kanály v hlavě , průběh výkonu to ovlinilo neuvěřitelně
:)
myslim že bude problém v nastavení turba
měl sem to stejný
musiš nastavovat na tlak vyfuk-sání
pak zvedneš celej plnící

to mtdi čerpadlo je taky problém seskladat tak aby fungovalo

s předvstřikem sis hrál ??

na té mechanice je toho víc co se musí sejít aby to jelo ja má ;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
JenicekGTD
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 dub 2008, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice

Příspěvek od JenicekGTD »

ale me to jede velice pekne jen bych tam dostal rad vic vzduchu.
Co se tyce turba je jasny ze spodek není na 1800ot jako u malého turba a max tlak mam na 2200ot coz si myslim ze je fajn s tim velkym turbem

cerpadlo je zaklad z Avie a vnitrek tdi nemam s tim sebemensi problém nafty to dava pokyblech

co se tyce predvstriku tak je to narvany dost k motoru aby byl zvuk dost kovovej :D

a zaklad je 1z (ano cekam kdy se roztečou pisty) :D
VW Golf IV AHF 81kw+chip jinak serie
VW Jetta mTDI 110kw+ :D
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

Ladas beru info tadyk z fora je toho tu napsane dost o SDI vačce, že na tdi motor nejde zaměnit že se potkaji ventily s pístem.Cela hlava sdi s sdi vačkou ano ale vačku samotnou neee. Jo a k tomu čerpadlu si myslím že není dobře udělane. Ještě když je z avie ktera ma nastaveny regulator do nakych určitych otaček kdy odstavuje davku paliva a to podstatně menších než je u tdi.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

co to je za blbost , pokud je vačka jedna ,a líta na stejným spodku tdi sdi
tak není důvod aby se to potkalo
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

napiš si tadyk do vyhledavače SDI dej to do sekce zvyšovani vykonu a čti. A zjistiš to.
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

ale neznamena ze to nekdo napsal ze je to hned pravda,ja mel v ruce nekolik vacek sdi a v druhe supleru,jak meris tak meris a zjistis ze jsou identicke
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

maj větší hrpy na výfukový vačce takže bude překrývat ale potkání si nemyslím že by mělo nastat každopádně hlavní rozdíl mezi hlavama je průměr ventilů TDI ma sací 35 výfuk 31,5 a SDI 35 35 ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

je to možne že se to nebude potkavat,ale hodně lidi psalo že jo.Chce to nekoho s vlastníma zkušenostma. Možna zaleži i na přesahu pistu a zvoleneho těsnění. Těžko řict. Potom bych teda čistě teoreticky mohl dat na tdi hlavu vačku z TD aaz?
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

ezop píše:Ladas beru info tadyk z fora je toho tu napsane dost o SDI vačce, že na tdi motor nejde zaměnit že se potkaji ventily s pístem.Cela hlava sdi s sdi vačkou ano ale vačku samotnou neee. Jo a k tomu čerpadlu si myslím že není dobře udělane. Ještě když je z avie ktera ma nastaveny regulator do nakych určitych otaček kdy odstavuje davku paliva a to podstatně menších než je u tdi.
vacku SDI mam na klasickej hlave 15t km a stale jazdim
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

no konečně někdo s vlastní zkušenosti. Ja čerpal info tadyk s fora a když to tam někdo psal,tak jsem myslel že to ma vyzkoušeny. Tak toje dobre vědět.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a výkonově a grafově jsi na tom jak Shima
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

posledny soft ktory bol merany bol 205,6kW a 559,5NM
JenicekGTD
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 dub 2008, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice

Příspěvek od JenicekGTD »

ano je pravda ze cerpadlo fungovalo pouze do 3200ot.m
ale cela regulace súociva v tom ze tahlo plynu uvnitr cerpadla je pres pruzinu o dane sile ta vetsi otacky nedovoli takze jsem si nechal vyrobit silnejsi pruzinu a toci to kolik chci.
VW Golf IV AHF 81kw+chip jinak serie
VW Jetta mTDI 110kw+ :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a co tam máš za HW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“