Stránka 2 z 2
Napsal: 25 úno 2015, 09:17
od davson
Tak tlak na railu je 53 bar max. Pak to klesá
Napsal: 25 úno 2015, 09:26
od dreizig5
tak to je hodně málo,a šlo to aj delphinou že?
Napsal: 25 úno 2015, 09:29
od davson
kolik by tam mělo být? A delpfinou sem šel přes edc15C3
Napsal: 25 úno 2015, 09:42
od dreizig5
300 a otvírají se vstřiky
Napsal: 25 úno 2015, 11:15
od sathol
tečou vstřiky klasika super nafta
Napsal: 25 úno 2015, 19:10
od davson
takže vstřiky vyměněny a je to stejné

Napsal: 25 úno 2015, 19:16
od dreizig5
to nebude vstřikama.co je to zarok?ma to el.vstřiky?
Napsal: 25 úno 2015, 19:31
od dreizig5
jo soráč má to el.vstřiky.vem dijodu a napoj to na el. od vstřiku a startuj jestli tam jde elektrika.jinak to má podavaci čerpadlo ve vysokotlaku.ze zadu je taková malá piča.a sem tam tam praskají hřidelky.
Napsal: 25 úno 2015, 20:17
od davson
motor 1,9 dci r.v. 1999
Napsal: 25 úno 2015, 20:22
od davson
podávací čerpadlo má v nádrži a vstřiky jdou, jen ten tlak ne.
Napsal: 26 úno 2015, 19:03
od davson
Rozuzlení problému: Tak ten pako co tam měnil spojku a převodovku z vrakáče nepoužil vystřeďovací kroužky. Tím pádem byl snimač otáček o milimetr víš a ukazoval imulsy jen někdy. už to vrčí .....
Napsal: 26 úno 2015, 19:17
od dreizig5
sem říkal že bude problém tam.osciloskop a vrčelo to hned.tak hlavně že to dobře dopadlo.