Napsal: 31 led 2016, 21:59
www.jpvyfuky.cz/brzdy-a-brzdove-sestavy.php Vyborna komunikace, kvalita vyrobku, ceny srovnatelny s MD components.
Ps: Drive delal u Kabrta, takze vi co dela.
Ps: Drive delal u Kabrta, takze vi co dela.

Auta, auta, auta..
https://www.dieselpower.cz/forum/
Podekovani prijimam, jen me mrzi, ze na to neprisel drive a zaroven vyjadruji verejne respekt nad timto krokem.r.martinec píše:Andre píše:Tak myslím, že 900e se dá investovat určitě mnohem rozumněji.
Ale jestli je to rozmazané video s glycerinovým budíkem (který ten překmit neukáže) natolik přesvědčivým důkazem, tak prosím.... mimochodem obdivuhodné rozměry, není to zbytečná zátěž?
A nebylo by přesvědčivější ukázat graf toho 330+HP turba?
I turbo s elektronickou regulací umí samozřejmě udělat slušný překmit, stejně jako u podtlakového turba záleží jak je ta regulace nastavená a jak si s tím ladič vyhraje.
vidíš Ondro nějaký překmit? já ne
ani mě se to neříká lehce
chci tady veřejně poděkovat Forestovi že mi vnuknul myšlenku aplikovat REA a v podstatě mě do ní dokopal ,po mých problémech nedofukování a nebo opačně.samozřejmě jsem sám s pomocí jednoho kamaráda realizoval.funguje to uplně super a není problém s mým turbem které je poměrně velké jezdit jako s VB.ač toho Foresta nemáte rádi a ani my se moc nemusíme a on to ví,v tomto případě má určitě pravdu.
REA je naaplikována na hybridu od http://turbopower.cz
OLEG
samozřejmě odladěno Milanem Votavou alias MIRULU a díky za jeho strašnou trpělivost se mnou-věčně nespokojeným
omlouvám se za nekolikanásobne upravení příspevku.bylo psáno rychle a našel jsem několik gramatických chyb,to by se Forest zlobil.na hacky carky nehledte.