Jaké bosch čerpadlo vybrat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To je divný, protože to je max. tak nějaký snímač něčeho na vstřiku. ŘJ u motoru 1.9TD řídí max. tak EGR a studený start, tj. nahrazuje sytič. Jinak plyn máš plně mechanický. Jedině, že by to podle zatížení, nebo otáček snímaných na vstřiku nějak lehce hýbalo s předvstřikem, tj. dole s tím bazmekem na čerpadle. Jinak to nemůže nic regulovat, vše je tu ještě mechanické. Tohle není 1.9TDi, nebo 2.0HDi, kde už je všechno o elektronice.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Přesně takpepe276 píše:To je divný, protože to je max. tak nějaký snímač něčeho na vstřiku. ŘJ u motoru 1.9TD řídí max. tak EGR a studený start, tj. nahrazuje sytič. Jinak plyn máš plně mechanický. Jedině, že by to podle zatížení, nebo otáček snímaných na vstřiku nějak lehce hýbalo s předvstřikem, tj. dole s tím bazmekem na čerpadle. Jinak to nemůže nic regulovat, vše je tu ještě mechanické. Tohle není 1.9TDi, nebo 2.0HDi, kde už je všechno o elektronice.
Ale vsak ja to vim ze tam nic rizenyho neni... Dyt sem to cerpadlo mel cely rozebrany... Ale nejspis to hejbe s predvstrikem - podle toho zvuku motoru... popravdě bez toho kabelu bych s tim ani nejel, fakt nechutnej zvuk... vlastně stejnej zvuk jako když se mi stalo že sem "chcípnul" klíček a motor běžel vesele dál, ale začal mlátit...
BMW e46 320D touring 110/125kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně neposlouchej rady od lidí, kteří tomu bohužel vůbec nerozumí.kebitch píše:Ale vsak ja to vim ze tam nic rizenyho neni... Dyt sem to cerpadlo mel cely rozebrany... Ale nejspis to hejbe s predvstrikem - podle toho zvuku motoru... popravdě bez toho kabelu bych s tim ani nejel, fakt nechutnej zvuk... vlastně stejnej zvuk jako když se mi stalo že sem "chcípnul" klíček a motor běžel vesele dál, ale začal mlátit...
Tohle čerpadlo ač mechanické, má řízený předvstřik elektricky.
Tzn. nikdy ti nebude fungovat bez řídící jednotky a všeho toho, co ti tady mistři radí, že je tam k ničemu.
Úplně nejlepší bude, když to čerpadlo co tam máš teď, necháš opravit, pokud to potřebuje a budeš si užívat to, jak ti auto dobře jezdí a dopraví tě tam, kam potřebuješ.

Já nic nepotřebuju
Jen sem se snažil poradit jaké čerpadlo vybrat, a ano potvrdil si mi to má to elektronicky řízený předvstřik, a nemůžu říct ,aspoň v mým případě, že by to bylo na škodu, protože motor běží krásně tiše (taky mám teda nový vstřiky což bylo hooodně znát). A čerpadlo sem si doma celý přetěsnil a je v pohodě, jediný co sem podcenil je futro na hřídeli, to sem nevyměnil a rozvoďák je na hraně řemenice, ale prej to je celkem normální tak to neřešim... Ale děkuju za příspěvek, objasnil si mi oč jde. Jestli můžu mít já ještě jeden dotaz, tak mi řekni na co je ten bazmek s kabelem nahoře na plynu? ti snímá polohu plynu že? co když to sundám (pouze teoreticky)? Bude nejspíš taky souviset s řízením předvstřiku že?

BMW e46 320D touring 110/125kw
To je u těch ostatních. Mluvíme o xud bp 02. Do tohoto vedou 3 dráty a je řízen nějakou elektronikou. V tomto připadě asi +12 stačit nebude.burton.b22 píše:Já takové čerpadlo dával do auta a zapojil jsem ten ventil na 12V ale musel jsem přitočit čerpadlo mělo to moc malý předvstřik a když se nezapojil tak zase naopak moc tvrdý chod takže by se muselo zase ubrat. Ale jelo to normálně i startovalo.