Stránka 2 z 4

Napsal: 03 čer 2015, 16:00
od eazy20
Hladal som v else ako skontrolovat funkcnost podtlaloveho cerpadla, ale nic som nenasiel, dost cudne :?

vývěva

Napsal: 04 čer 2015, 09:12
od refresh
Já mám tenhle problém na rotačce, dnes budu měnit vývěvu, tak uvidím jestli se problém vyřeší nebo ne. Pak dám vědět jak to dopadlo

Napsal: 04 čer 2015, 19:41
od pavska
Tak tandem vymeneny a prijde mi to stejne 3x rychle a tvrdsi nevite zda je to u superba normalni ? Ten ma zpetny ventil hned na posilovaci za to octavka ma jeste kus hadice ventil tesne u tandemu coz odpovida vic podtlaku v systemu

..

Napsal: 04 čer 2015, 22:17
od refresh
..taky jsem dnes vyvevu vymenil a bez zmeny, brzd.pedal porad tvrdsi...

Napsal: 04 čer 2015, 22:35
od kobrej
Pánové největší bolest je vždy v trubce (plastové) co jde od vývěvy (tandemu) do posilovace v posilovaci samotném je problém cca z 10 procent no prostě má zkušenost.



Další věc je taková. Pokud máte zatuhlé brzdy tak to dělá úplně stejně popsaný problém. Takže rozchodit brzdy KOMPLET !!!!! PO KAŽDÉ ZIMĚ!!!!
No a samozřejmě kontrola vedení podtlaku. Clovek lehce neco prehledne verte mi je to moje zkusenost.

Mozna nejsem maister ale timto postupem urcite vasemu vozidlu neublizite (hm)

Napsal: 04 čer 2015, 22:59
od pavska
Brzdy komplet před rokem nové, vše krásně lehce chodí včetně pístků v brzdičích . Všechny hadice podtlaku vyměněné i ten tesnící kroužek na posilovači jak se zamačkává ta plastová trubka. Co píšeš jsem fatk rešil jako první. Tak že u mě už jen posilovač bohužel

Napsal: 05 čer 2015, 06:52
od roman1648
Tuhle jsem ho menil u Leona taky,ale tam to po slapnuti sycelo v aute

Napsal: 05 čer 2015, 09:21
od kobrej
no tak tam potom je uz jedina moznost nejaky posilovac mam zkus napsat cislo za 1000 bych ho poslal

Napsal: 05 čer 2015, 19:39
od dury2
Zkus schválně hodit před zásobník podtlaku téčko a dát tam ještě jeden zásobník podtlaku .

Napsal: 05 čer 2015, 19:39
od dury2
Zkus schválně hodit před zásobník podtlaku téčko a dát tam ještě jeden zásobník podtlaku .

Napsal: 05 čer 2015, 20:03
od pavska
Zasobnik co je u turba jsem meřil pred mesicem a podtlak drzel mam vakuometr se zpetnym ventilem tak vidim zda to neutika a je to ok. Zitra muzu znova ale tam problem nevidim. Jen jsem udelal podtlak v posilovaci gumový konus jsem nacpal do diry v posilovaci 100% tesnost a vidis jak racicka klesa pomalu do pul hodky je na nule a podle me pri seslapnuti a vraceni pedalu to naseje vic atmosfery nez asi jak by melo. Ted otazka bud koupit posilovac a doufat ze to bude tim. A ted jeste zda dat novy posilovac ci pouzitej

Napsal: 06 čer 2015, 22:15
od pavska
Němel by tu na prodej někdo funkční tandem od Bosche ?

Napsal: 07 čer 2015, 19:41
od kobrej
mam funkcni tandem nabidni

Napsal: 07 čer 2015, 21:28
od dury2
neříkám, že máš zásobník podtlaku vadný, jenom říkám ať tam dáš na zkoušku ještě jeden zásobník. Více zásobníku = více podtlaku. A mělo by spíše vyrdžet vícenásobné sešlápnutí brzdy.

Napsal: 08 čer 2015, 15:32
od pavska
Kobrej máš sz.

Aha tak druhý bohužel zásobník nemám. Podle mě by to vydrželo o jedno šlápnutí navíc. Když jezdí ostatní auta bez druhého zasobníku a brzdí to. tak že jen to nějak vyrešit. Nejlepší je dát nový posilovač a tandem ale těch peněz ( (wallbash)

Tak dnes jízda pouze s trubkou od tandemu do posilovače. Turbo a zbytek odpojené a čůro zaslepeno. 2x šlapnutí na pedál a tvrdej tak že buď je v háji i jinej tandem co mám zatím pučenej nebo posilovač.