opakované utržení šroubu vratné kladky AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33955
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Podotykam ze ten motor od listopadu az do ted vrcel normálně a az se to stalo ted jednou od te doby nemůžu přijít proč...nechci to už ani znova skládat ...je to jak házet perly svinim.... Utrhlo se to na steftu kteréj jsem si nechal vyrábět.. Přesně v bloku ve stejném místě vždy...foto dodán zítra:)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33955
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33955
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
záhada citroen jumpr povolovalo se zadní kolo asi šestkrát málem upadlo
zkušenosti máme dali jsme i druhé kolo přejhodili l za p
kolo na náboji přesně sedělo,
zarvali lešenovkou šrouby vrzaly odmastili jsme je, v jednom případě i locte proti povolení
jediné vysvětlení že to sabotuje řidič ale bylo ji víc, nebo někdo se mstí
nakonec jsem sdělal náboj nic žádná vůle prohlédl šroub lupou a nic, šel jsem do citroenu, náboj ji ukázal taky nic a kopil komplet náboj + šrouby za 65OO kolo se už nikdy nepovolilo,
vyvětlení taky nemám

zkušenosti máme dali jsme i druhé kolo přejhodili l za p
kolo na náboji přesně sedělo,
zarvali lešenovkou šrouby vrzaly odmastili jsme je, v jednom případě i locte proti povolení
jediné vysvětlení že to sabotuje řidič ale bylo ji víc, nebo někdo se mstí
nakonec jsem sdělal náboj nic žádná vůle prohlédl šroub lupou a nic, šel jsem do citroenu, náboj ji ukázal taky nic a kopil komplet náboj + šrouby za 65OO kolo se už nikdy nepovolilo,
vyvětlení taky nemám

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33955
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33955
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33955
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39