Stránka 2 z 2
Napsal: 19 kvě 2016, 06:16
od batoo
Ok:)))
Napsal: 19 kvě 2016, 09:40
od TDI tech
Nech sluzi
Napsal: 22 kvě 2016, 18:58
od Forest
TDI tech píše:Myslim ze Sharan by na tento ucel posluzil rovnako dobre a s neporovnatelne lepsiou ekonomikou.
Naprosty souhlas. Me stacilo nechat se svezt Sharanem od MirkaX a bylo zajimave jak ta krabice dokaze upalovat.
Nedavno jsem mel moznost ridit a vozit se v 300C s touto motorizaci a prekvapilo me, jak hrozne line to je. Uprimne receno, dieselova 300C s motorem od MB by dokazala vice oproti seriove Hemine vice. Nicmene, to bychom srovnavali serii s upravym motoreom a co se musi nechat a zminit je, ze Hemina ma velky potencial pro dalsi upravy.
Napsal: 22 kvě 2016, 19:06
od batoo
Ale jo Sharana jsem jednou tahal na horach do kopce a pak na asfaltce upaloval jako das.
Zbytek z pohledu internetove teorie asi nema moc smysl resit

.
Tah odspodu, kultura chodu, paradni zvuk, spolehlivost motoru, apod.
Kazdopadne v tomhle vlaknu nerozebirejme ostatni auta, k tomu to asi neni.
Dik
Napsal: 23 kvě 2016, 07:04
od Pája 19
Máš jedno auto s 20L/100km a druhý s 3L/100km.
To je nějaká nová forma schizofrenie nebo honíš nějakou eko-karmu?

Napsal: 23 kvě 2016, 07:26
od batoo

))
Hele ne akorát se nám moc líbil jízdní projev hybridu, tak sme si ho vybrali. Snaha nebyla ušetřit. I když příplatek za hybrid nebyl tak veliký oproti autu v automatu.
Napsal: 17 čer 2016, 10:33
od stanomx
Krásne to je, ja stále pokukujem po 300c 5,7. Závidím

Napsal: 17 čer 2016, 12:33
od batoo
Kdyz jsem kupoval Durango tak jsem se rozhodoval prave mezi 300C 5.7 a nebo Durangem. Nakonec vyhralo velky auto
