Stránka 2 z 2
Napsal: 09 čer 2015, 21:16
od dreizig5
Wajzzy píše:měnit si to chci sám, protože podle mě na tom moc není(radši si postup ověřím, protože bych si nechtěl zadřít turbo) a navíc najedu 10 t. km za necelých 6 měsíců a nemám servisáka, který může spíš ve večerních hodinách... a aspoň budu mít na pivo
Jen nechápu, proč mi jde ten plastový kryt olejového filtru tak z tuha. Když jsem to povoloval, tak jsem musel do kleští bouchat kladivem, protože to rukou nešlo. Jedině, že by teplota tolik působila na tento díl a je lepší počkat, než víc vychladne...
Děkuji za připomínky... ve středu se do toho pustím...
takže ve čtvrtek bude v sekci "nabídka služeb" profesionální měnění oleje na počkání u vás doma před barákem

Napsal: 10 čer 2015, 11:11
od Wajzzy
jini píše:Je na to plechovej "ořech" na golu, nestojí moc a jde to tím pěkně. Vyplatí se.
Já si na to právě koupil toto:
http://www.primadilna.cz/Kleste-grip-na ... e-d401.htm jinak jsem si nevšiml, že by O1 TDI měla na tom krytu filtru nějakou vystouplou matice určenou na povolování...
TO dreizig5: to určitě ne

, ale myslím si, že pro mně to bude vyhovující než nahánět servisáka. Jinak dnes to nebudu dělat

něco mi do toho vlezlo. Takže nejspíš až příští týden...
PS: když jsem si to četl, tak jsem myslel, že tam napíšeš, že ve čtvrtek sháním novou olejovou vanu

Napsal: 10 čer 2015, 11:22
od jini
jinak jsem si nevšiml, že by O1 TDI měla na tom krytu filtru nějakou vystouplou matice určenou na povolování..
jasně, nástavec na povolení vršku filtru má ½" vnitřní čtyřhran

Napsal: 10 čer 2015, 14:19
od Wajzzy
jini píše:jasně, nástavec na povolení vršku filtru má ½" vnitřní čtyřhran

Tak jsem trošku hledal a ty asi myslíš plechovou verzi filtru, ale já mám papírovou.. viz fórum a tam je potřeba 14-ti hran (a to je pravda, že ten jsem tam viděl

):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... w=previous
Napsal: 10 čer 2015, 16:21
od rufus
...on myslí ten ½" čtyřhran že je pro golu...
Napsal: 10 čer 2015, 21:01
od xshreck
Na povolení používám škrtidlo z lékárničky a případně kleště na prvotní povolení. Nejlepší bylo, když jsem si zlomil trubičku an měrku oleje

Napsal: 10 čer 2015, 21:17
od jini
Wajzzy píše:jini píše:jasně, nástavec na povolení vršku filtru má ½" vnitřní čtyřhran

Tak jsem trošku hledal a ty asi myslíš plechovou verzi filtru, ale já mám papírovou.. viz fórum a tam je potřeba 14-ti hran (a to je pravda, že ten jsem tam viděl

):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... w=previous
Já ti to snad půjdu do garáže vyfotit

mrkni co mám v podpisu
Napsal: 11 čer 2015, 16:20
od p.s.
já to povoluju velkými siko kleštěmi nebo mam klíč na filtry podobnej větším sikovkám