Oprava hlavy vs. nová hlava - O2 2.0TDi BKD (2009)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bajpásovat jak tlustou, tak tenkou hadici k výměníku, (EGR) dát propojky co něco vydrží, aby nějaká hadice nevystřelila a přivázat je tam tak, aby se nemohly o něco prodřít a jezdit, hladinu sledovat až po chvilce, kdy se ten okruh zase naplní a odvzdušní.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Tak nakonec se to otestuje jenom zítra, aby hadice neudělala větší škodu. Vyzkouší se, jestli to bude pořád čudit nebo ne.
Ono je prý hodně divný, že expanzní nádobka je čisťounká, v oleji voda taky není a motor se nechová jinak, než předtím.
Třeba to bude nakonec "jenom" tím výměníkem.
Když jsem řekl, že to má hlavu s označením C, tak mu to přišlo divný, protože Cčka by už praskat neměly....
Uvidíme, dám vědět..
Ono je prý hodně divný, že expanzní nádobka je čisťounká, v oleji voda taky není a motor se nechová jinak, než předtím.
Třeba to bude nakonec "jenom" tím výměníkem.
Když jsem řekl, že to má hlavu s označením C, tak mu to přišlo divný, protože Cčka by už praskat neměly....
Uvidíme, dám vědět..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Hulí mi to furt. Při rozjezdu, při zrychlení (ať jedu jedno jak rychle). Když jsem jel cca. 70km/h, tak jsem za sebou viděl kouř, prostě furt...
Když auto stojí, přidám plyn, tak se objeví kouř a za chvíli zmizí. Udělám to tak 3x a pak chvilku nic, jakoby musela někam "nakapat" voda a po chvilce zase.....
díky za každý názor
Když auto stojí, přidám plyn, tak se objeví kouř a za chvíli zmizí. Udělám to tak 3x a pak chvilku nic, jakoby musela někam "nakapat" voda a po chvilce zase.....
díky za každý názor
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Po odpojení výměníku to kouří furt. Tím to nebude.
Vstřiky jsou podle VAG v pořádku, jsou 30 tisíc po repasu v Soběslavi a v lednu bylo kvůli podfukujícím vsříků auto v RFauto, kde byly upraveny posedy pro vstřiky. Auto po opravě už necukalo a doposud žádné problémy s vibracemi. Proto si nemyslím, že by byly vstřiky v čudu.
Turbo je prý v super stavu, takže turbo taky OK.
Barva kouře je prý spíše do modra (moje oko amatéra vidí bílí kouř).
Auto měl nastartovaný a podle zkušeností technika, který už pár hlav řešil olej ani voda neutíká, že by to prý bylo "rychlejší".
Olej bez vody a v chladící kapalině taky žádná známka o oleji.
Zkusíme vyměnit palivový filtr, jestli se nenatankoval nějaký sajrajt. Je to pár korun....
Stále platí, že za každý názor budu rád. Děkuji za diskusi a pomoc při hledání problému. V konečném důsledku se hledají indície pro lepší přiblížení problémů.
Hodit auto do servisu a vyměnit novou hlavu za 30 je jednoduchý řešení, nemyslím si však, že na místě.
Vstřiky jsou podle VAG v pořádku, jsou 30 tisíc po repasu v Soběslavi a v lednu bylo kvůli podfukujícím vsříků auto v RFauto, kde byly upraveny posedy pro vstřiky. Auto po opravě už necukalo a doposud žádné problémy s vibracemi. Proto si nemyslím, že by byly vstřiky v čudu.
Turbo je prý v super stavu, takže turbo taky OK.
Barva kouře je prý spíše do modra (moje oko amatéra vidí bílí kouř).
Auto měl nastartovaný a podle zkušeností technika, který už pár hlav řešil olej ani voda neutíká, že by to prý bylo "rychlejší".
Olej bez vody a v chladící kapalině taky žádná známka o oleji.
Zkusíme vyměnit palivový filtr, jestli se nenatankoval nějaký sajrajt. Je to pár korun....
Stále platí, že za každý názor budu rád. Děkuji za diskusi a pomoc při hledání problému. V konečném důsledku se hledají indície pro lepší přiblížení problémů.
Hodit auto do servisu a vyměnit novou hlavu za 30 je jednoduchý řešení, nemyslím si však, že na místě.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Jenže i když je vstrik na stolici.tak je neodzkouší ve všech režimech. Tak mi to bylo řečeno v DP.ja dělal nejdřív dvakrát repas vstřikovacu pak jsem stejne koupil nového vstřikovace.a ve finále to bylo turbo o kterém mi tvrdili ze je ok.
Naposledy upravil(a) Jirka84 dne 28 čer 2015, 16:27, celkem upraveno 1 x.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF