Oprava hlavy vs. nová hlava - O2 2.0TDi BKD (2009)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

bajpásovat jak tlustou, tak tenkou hadici k výměníku, (EGR) dát propojky co něco vydrží, aby nějaká hadice nevystřelila a přivázat je tam tak, aby se nemohly o něco prodřít a jezdit, hladinu sledovat až po chvilce, kdy se ten okruh zase naplní a odvzdušní.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Tak nakonec se to otestuje jenom zítra, aby hadice neudělala větší škodu. Vyzkouší se, jestli to bude pořád čudit nebo ne.

Ono je prý hodně divný, že expanzní nádobka je čisťounká, v oleji voda taky není a motor se nechová jinak, než předtím.

Třeba to bude nakonec "jenom" tím výměníkem.

Když jsem řekl, že to má hlavu s označením C, tak mu to přišlo divný, protože Cčka by už praskat neměly....

Uvidíme, dám vědět..
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Tak výsledkem propojení hadic a vyřazení výměníku spalin je, že to furt hulí :(

Nějaké typy a rady?
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

Kdy ti to hulí?jen při rozjezdu nebo porad?Resil jsem podobny problém na bkd.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Hulí mi to furt. Při rozjezdu, při zrychlení (ať jedu jedno jak rychle). Když jsem jel cca. 70km/h, tak jsem za sebou viděl kouř, prostě furt...

Když auto stojí, přidám plyn, tak se objeví kouř a za chvíli zmizí. Udělám to tak 3x a pak chvilku nic, jakoby musela někam "nakapat" voda a po chvilce zase.....

díky za každý názor
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

Hele a nemuzou to bejt vstriky? Olej nemizi vid? Kdyby to takhle hulilo musela by voda mizet hodne.hlavne by to spatne startovalo.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

Podle me ta voda je vymenik.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A barva kouře je jaká?
nepropadat panice...
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Po odpojení výměníku to kouří furt. Tím to nebude.

Vstřiky jsou podle VAG v pořádku, jsou 30 tisíc po repasu v Soběslavi a v lednu bylo kvůli podfukujícím vsříků auto v RFauto, kde byly upraveny posedy pro vstřiky. Auto po opravě už necukalo a doposud žádné problémy s vibracemi. Proto si nemyslím, že by byly vstřiky v čudu.

Turbo je prý v super stavu, takže turbo taky OK.

Barva kouře je prý spíše do modra (moje oko amatéra vidí bílí kouř).

Auto měl nastartovaný a podle zkušeností technika, který už pár hlav řešil olej ani voda neutíká, že by to prý bylo "rychlejší".

Olej bez vody a v chladící kapalině taky žádná známka o oleji.

Zkusíme vyměnit palivový filtr, jestli se nenatankoval nějaký sajrajt. Je to pár korun....

Stále platí, že za každý názor budu rád. Děkuji za diskusi a pomoc při hledání problému. V konečném důsledku se hledají indície pro lepší přiblížení problémů.

Hodit auto do servisu a vyměnit novou hlavu za 30 je jednoduchý řešení, nemyslím si však, že na místě.
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

Já bych se zaměřil na vstřiky.to ze byly na repasu nic neznamená.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Ještě dnes si jdu pro auto, tak se poptám na ty vstřiky, ať udělá ještě nějaký test, ale co vím, tak se na hodnoty vstřiků koukal a bylo to v normálu. Ještě mu řeknu, ať to znovu prověří a napíši sem hodnoty.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Hodnoty ve VAGu nic neznamenaj! Je to jen orientáční...
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Takže mám koupit 4 vstřiky, vyhodit za ně 60 tisíc a buď a nebo? :) Určitě je způsob, jak na to přijít...
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Takže je máš vyndat a nechat přezkoušet jestli správně práší atd.. Samozřejmě to taky stojí prachy ale mín ja nový vstřiky..
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

Jenže i když je vstrik na stolici.tak je neodzkouší ve všech režimech. Tak mi to bylo řečeno v DP.ja dělal nejdřív dvakrát repas vstřikovacu pak jsem stejne koupil nového vstřikovace.a ve finále to bylo turbo o kterém mi tvrdili ze je ok.
Naposledy upravil(a) Jirka84 dne 28 čer 2015, 16:27, celkem upraveno 1 x.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“